Ο επικεφαλής τεχνικός διευθυντής της Williams, Paddy Lowe, τόνισε ότι η δομική ενσωμάτωση του Halo στα μονοθέσια του 2018 αποδεικνύεται πιο δύσκολη από την αντιμετώπιση πιθανών αεροδυναμικών επιπτώσεων που θα έχει η κατασκευή πάνω από το κεφάλι των οδηγών.
Οι ομάδες της F1 θα πρέπει να αλλάξουν το σχεδιασμό των μονοθεσίων τους με γνώμονα το Halo, ενώ θα πρέπει να περάσουν και νέες δοκιμές πρόσκρουσης από τη FIA για να βεβαιωθεί η αντοχή της κατασκευής.
“Είναι ένα μεγάλο έργο για να το βάλουμε στο αυτοκίνητο”, δήλωσε ο Lowe.
“Εργαζόμαστε ακόμα σε αυτό και η ολοκλήρωση είναι αρκετά δύσκολη”.
“Υπάρχουν πολύ υψηλά φορτία για να αντέξει το Halo, οπότε πιστεύω ότι ο μεγαλύτερος αντίκτυπος είναι δομικός και όχι αεροδυναμικός.”
Ο Lowe λέει ότι ορισμένες ομάδες μπορεί να κάνουν καλύτερη δουλειά από άλλες για να ανταποκριθούν στις νέες δοκιμές χωρίς να προσθέσουν υπερβολικό βάρος στο σασί.
“Υπάρχει κάποια απόδοση (να βρεθεί ή να χαθεί) σε αυτόν τον τομέα υποθέτω”.
“Πιθανώς το πιο σημαντικό είναι το πόσο αποτελεσματικά μπορείς να πετύχεις να πληροίς τις προϋποθέσεις για να αντέχεις τις πιέσεις που ασκούνται – πόσο βάρος πρέπει να χρησιμοποιήσεις για να το αντιμετωπίσεις;”
Όσον αφορά το καθαρά αεροδυναμικό κομμάτι, ο Βρετανός τόνισε ότι οι επιπτώσεις δε θα είναι μεγάλες, παρά το γεγονός ότι επιτρέπεται στις ομάδες να αλλάξουν τη μορφή του Halo, με μικρά “φτεράκια”.
“Υπάρχουν κάποιες μικρές αεροδυναμικές επιπτώσεις”, είπε.
“Δεν το έχουμε δει ως ένα τεράστιο έργο – η επίπτωση δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλη. Υπάρχει κάποιο περιθώριο “ελιγμών” σε αυτόν το τομέα, αλλά όχι πολλά πράγματα.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!