Ο Jorge Lorenzo πιστεύει ότι η χρήση του πίσω φρένου αποδεικνύεται καθοριστική για τις βελτιώσεις του με την μοτοσυκλέτα της Ducati και θα συνεχίσει να το χρησιμοποιεί.
Ο τριπλός πρωταθλητής του MotoGP υπέστη μια σκληρή εκκίνηση με τη Ducati μετά από εννέα εποχές με την Yamaha, δυσκολευόμενος στο να προσαρμοστεί και παραδέχθηκε ότι ένα σφάλμα στην στάση του σώματος του πάνω στη θέση της μοτοσυκλέτας τον άφησε πολύ πίσω στις χειμερινές δοκιμές.
Η αξιοποίηση της δύναμης της Ducati υπό το φρενάρισμα ήταν ένα από τα μεγαλύτερα μαθήματα του Lorenzo, το οποίο θεωρεί ότι κατακτάται προσαρμόζοντας τη χρήση του οπίσθιου φρένου (με τον αντίχειρα).
“Ξεκίνησα να χρησιμοποιώ το πίσω φρένο στο Κατάρ”, είπε. “Δεν ήμουν συνηθισμένος σε αυτό, το χρησιμοποίησα για αρκετό καιρό στα περισσότερα από τα σημεία φρεναρίσματος, τώρα είναι πιο φυσικό για μένα και το χρησιμοποιώ περισσότερο.”
“Αυτό βοηθά λίγο στο να σταματήσει η μοτοσικλέτα, να εισέλθεις στην στροφή λίγο ολισθαίνοντας και πιο ρευστά, είναι λίγο λιγότερο φυσικό, δεν είναι απολύτως φυσικό προς το παρόν, αλλά φτάνει εκεί.”
“Με την άλλη μοτοσικλέτα που χρησιμοποιούσα εδώ και εννέα χρόνια, δεν έπρεπε να χρησιμοποιήσω το πίσω φρένο, ειδικά για το φρενάρισμα για να σταματήσω. Με αυτή την μοτοσυκλέτα πρέπει να το χρησιμοποιήσω και με βοηθάει πολύ περισσότερο στο να σταματήσω.”
Ο Lorenzo πήρε το πρώτο του βάθρο με την Ducati στη Jerez νωρίτερα αυτό το μήνα, με την τρίτη θέση στην τέταρτη του εκκίνηση και δήλωσε ότι ήταν σαν να νίκησε.
Αυτό το Σαββατοκύριακο ήταν το πιο θετικό για τον Ισπανό με την Desmosedici με μεγάλη διαφορά και αναγνωρίζει ότι ο χρόνος στη μοτοσυκλέτα είναι το βασικό του εργαλείο για να βελτιωθεί και να “ρέει περισσότερο” πάνω του.
“Συνεχίζω να κάνω χιλιόμετρα, δίνω πολλά για να μάθω πώς να σταματήσω τη μοτοσυκλέτα, ειδικά με το πίσω φρένο και να μην δυσκολεύομαι τόσο πολύ για το φρενάρισμα. Είμαι καλύτερα, βελτιώνομαι”, είπε.
“Αργότερα θα είναι φυσικό για μένα να οδηγώ έτσι γιατί έχω περάσει εννέα χρόνια χωρίς να χρησιμοποιήσω το πίσω φρένο, χωρίς να γλιστρήσω στην είσοδο των στροφών. Σε αυτή τη μοτοσυκλέτα πρέπει να το χρησιμοποιήσω μέχρι να αλλάξει και ίσως ακόμα κι αν αλλάξει η μοτοσικλέτα θα συνεχίσω να το χρησιμοποιώ.
“Έτσι πρέπει πάντα να βρίσκουμε έναν τρόπο να εκμεταλλευτούμε το μέγιστο της μοτοσυκλέτας και κάθε μοτοσικλέτα σου ζητάει διαφορετικό τρόπο για να είσαι ανταγωνιστικός.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!