Ο αναβάτης της Ducati, Jorge Lorenzo, αναφέρει ότι η παραμόρφωση του μπροστινού ελαστικού φταίει για την πτώση του σε θέσεις του κατά τη διάρκεια του GP της Κυριακής.
Ο Lorenzo είχε ξεκινήσει τη σταδιοδρομία του στη Ducati με μια μη ανταγωνιστική 11η θέση στο Κατάρ και έπεσε στον πρώτο γύρο στην Αργεντινή.
Βελτιώθηκε παίρνοντας την ένατη θέση στον αγώνα της Κυριακής στο Circuit of the Americas, τρεις θέσεις πίσω από τον teammate του Andrea Dovizioso, για να πάρει τον καλύτερο του τερματισμό στη θητεία του για την Ιταλική ομάδα.
Ο Ισπανός έτρεξε στην έβδομη θέση για ένα μεγάλο μέρος του αγώνα, πριν γλιστρήσει πίσω από την Suzuki του Andrea Iannone και την δορυφορική Pramac Ducati του Danilo Petrucci.
“Νομίζω ότι μέχρι πριν ξεκινήσει το πρόβλημα με το μπροστινό ελαστικό πλησίαζα ακόμη πιο κοντά στον Dovizioso”, είπε ο Lorenzo.
“Η θέση μου, χωρίς το πρόβλημα του μπροστινού ελαστικού, ήταν έβδομη, ακριβώς πίσω από τον Dovizioso. Αλλά όταν άρχισα να έχω παραμόρφωση στη δεξιά πλευρά του ελαστικού, ίσως περισσότερο από τους υπόλοιπους, έπρεπε να επιβραδύνω κατά πέντε ή επτά δέκατα.”
“Εκεί ήταν που με έπιασε ο Andrea Iannone και επίσης με πέρασε αρκετά επιθετικά, οπότε έπρεπε να βγω από εκτός πίστας στον πρώτο τομέα και γι ‘αυτό έχασα δύο δευτερόλεπτα σε αυτόν τον γύρο.”
“Όταν ήρθε ο Petrucci και με πέρασε, ήταν στους τομείς όπου έχανα πολύ χρόνο λόγω της παραμόρφωσης του μπροστινού ελαστικού.”
Ο Lorenzo πρόσθεσε ότι το στυλ οδήγησης του ήταν επιρρεπές στο να δημιουργήσει παραμόρφωση στο Austin: “Επίσης, με την Yamaha είχα παραμόρφωση ελαστικού εδώ και μερικά χρόνια.”
“Ειδικά η τριπλή γωνία προς τα δεξιά δημιουργεί αυτό το είδος παραμόρφωσης για πολλούς αναβάτες εδώ, ειδικά λίγο περισσότερο για το στυλ οδήγησης μου διότι δίνω λίγο περισσότερο γκάζι.”
“Αλλά αυτό συμβαίνει μόνο σε αυτόν τον τύπο πίστας. Οι άλλες Ducati λειτουργούν πολύ καλά με το μπροστινό ελαστικό, δεν πρέπει να έχουμε αυτά τα είδη προβλημάτων.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!