Διά πυρός και σιδήρου κατάφερε να κατακτήσει την νίκη στο Grand Prix της Αυστρίας ο Charles Leclerc, που στο τέλος αντιμετώπισε προβλήματα με το γκάζι. Ο «φοβισμένος» Μονεγάσκος είπε ότι το γκάζι του ήταν κολλημένο στο 30% καθώς πάλευε για να διαφυλάξει μια «πολύ δύσκολη» νίκη στο Red Bull Ring.
Ο Leclerc και ο Carlos Sainz φάνηκαν να έχουν ξεκάθαρα το πάνω χέρι απέναντι στον Max Verstappen της Red Bull στον αγωνιστικό ρυθμό. Με αντισταθμιστική στρατηγική, ο Leclerc πέρασε τρεις φορές τον Verstappen στο δρόμο του για μια πρώτη νίκη μετά από εννέα αγώνες.
Αλλά καθώς ο Sainz αποσύρθηκε από την τρίτη θέση με υποψία βλάβης κινητήρα στον γύρο 57 από 71, ο Leclerc υπέστη επίσης δραματικό φόβο αξιοπιστίας στους τελευταίους γύρους.
Ο Μονεγάσκος οδηγός ανέφερε προβλήματα με το γκάζι, το οποίο φαινόταν να παραμένει ανοιχτό στις στροφές. Έπειτα από μακρά αλλά άνευ λύσης συζήτηση με την ομάδα του στη Ferrari, ο Leclerc άντεξε για να κερδίσει τον Verstappen για λιγότερο από δύο δευτερόλεπτα.
Ένας πολύ ανακουφισμένος Λεκλέρκ είπε στην ενδοεπικοινωνία ότι «φοβόταν» ότι θα έχανε άλλη μια σίγουρη νίκη μετά την αποχώρηση στην Ισπανία και το Αζερμπαϊτζάν, όντας πρώτος σε εκείνα τα σημεία.
Στη συνέχεια ο Leclerc εξήγησε ότι το πεντάλ του γκαζιού του παρέμεινε κολλημένο στις στροφές μεταξύ 20 και 30%, γεγονός που έκανε τους τελευταίους γύρους «πολύ δύσκολους» στη διαχείριση.
«Ήταν ένας πολύ καλός αγώνας, ο ρυθμός ήταν εκεί στην αρχή και είχαμε κάποιες καλές μάχες με τον Max», είπε ο Leclerc. «Και στο τέλος ήταν απίστευτα δύσκολο. Είχα αυτό το πρόβλημα με το γκάζι και θα κολλούσε στο 20 ή 30% του γκαζιού στις χαμηλές ταχύτητες. Ήταν πολύ δύσκολο, αλλά καταφέραμε να το κάνουμε να κρατήσει μέχρι το τέλος. Και είμαι τόσο πολύ χαρούμενος».
Όταν ρωτήθηκε αν οι κώδωνες του κινδύνου άρχισαν να χτυπούν αφού είδε το αυτοκίνητο του Sainz να καπνίζει, ο Leclerc παραδέχτηκε ότι τα προβλήματα αξιοπιστίας της Ferrari ήρθαν στο μυαλό του. «Ναι, περιέργως ήταν λίγο πολύ την ίδια στιγμή, οπότε φυσικά, το είχα στο μυαλό μου», παραδέχτηκε.
«Ήξερα ότι δεν ήταν πρόβλημα με τον κινητήρα, γιατί ήταν πραγματικά το πεντάλ που ένιωθα περίεργα. Πρώτα στο σήκωμα και μετά στο τέρμα δεν θα επέστρεφε στο μηδέν. Αλλά ευτυχώς πήγε μέχρι το τέλος του αγώνα.»
Ο Leclerc κέρδισε την πρώτη του νίκη μετά το Grand Prix της Αυστραλίας τον Μάρτιο, καθώς ένας συνδυασμός ζητημάτων αξιοπιστίας και αμφισβητήσιμων αποφάσεων στρατηγικής συνέβαλε σε ένα σερί οκτώ αγώνων χωρίς νίκες, ενώ ο αντίπαλος του τίτλου Verstappen απέκτησε ένα άνετο προβάδισμα στη βαθμολογία των οδηγών.
Καθώς πήρε πέντε βαθμούς από τον Verstappen κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου GP της Αυστρίας, που περιλάμβανε έναν αγώνα σπριντ που κέρδισε ο Ολλανδός, ο Leclerc παραδέχτηκε ότι χρειαζόταν απεγνωσμένα να εξασφαλίσει μια τρίτη νίκη το 2022.
«Σίγουρα το χρειαζόμουν αυτό», παραδέχτηκε. «Εννοώ ότι οι τελευταίοι πέντε αγώνες ήταν απίστευτα δύσκολοι για μένα, αλλά και για την ομάδα, προφανώς. Και το να δείξουμε επιτέλους ότι έχουμε τον ρυθμό στο μονοθέσιο και ότι μπορούμε να το κάνουμε είναι απίστευτο, οπότε πρέπει να πιέσουμε μέχρι το τέλος».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!