Ο Charles Leclerc κατηγόρησε τα ζητήματα της ενδοεπικοινωνίας που έκαναν τη ζωή του δύσκολη και προκάλεσαν τον τόνο στη φωνή του όταν επικοινωνούσε με τον μηχανικό του στη Ferrari κατά τη διάρκεια του Grand Prix της Ουγγαρίας.
Ο Leclerc τερμάτισε τελικά τον αγώνα στην έβδομη θέση, αφού καθυστέρησε από ένα πρόβλημα σε ένα pit stop και έλαβε ποινή πέντε δευτερολέπτων για υπερβολική ταχύτητα στο pitlane, η οποία του κόστισε μια θέση από τον George Russell μετά τη σημαία.
Ο Μονεγάσκος ακούστηκε επίσης κατά τη διάρκεια του αγώνα να αμφισβητεί τη χρονική στιγμή μιας κλήσης στρατηγικής, αλλά υποβάθμισε το συναίσθημα που φαινόταν να συνδέεται με το μήνυμα.
“Το πρόβλημα είναι ότι έχουμε επίσης πολλά προβλήματα με την ενδοεπικοινωνία”, είπε. “Και μία στις τέσσερις λέξεις δεν είναι κατανοητή από τον μηχανικό μου, γιατί απλά υπάρχουν προβλήματα με την ενδοεπικοινωνία μας σε τρεις, τέσσερις αγώνες. Οπότε πρέπει να το διορθώσουμε. Και προφανώς ο τόνος της φωνής μου είναι αρκετά υψηλός γιατί πρέπει να ακουστώ. Αλλά ήθελα απλώς να βεβαιωθώ ότι δεν με κατάλαβαν λάθος και ότι θέλω να γίνουμε επιθετικοί νωρίς και όχι αργά. Οπότε επρόκειτο απλώς για διευκρίνιση λόγω των προβλημάτων μας στην ενδοεπικοινωνία».
Και πρόσθεσε: “Είναι δύσκολο. Σε ορισμένους αγώνες δεν κάναμε ακριβώς αυτό που ήθελα, αλλά σήμερα το κάναμε. Και μόνο η αργή στάση προφανώς μας έβαλε αρκετά πίσω”.
Ο Leclerc παραδέχτηκε ότι ήταν ένα «δύσκολο» και «απογοητευτικό» απόγευμα στο Hungaroring καθώς συνεχίστηκε η πορεία των απογοητευτικών αγώνων του, αλλά τόνισε «το αποτέλεσμα φαίνεται χειρότερο από αυτό που είναι στην πραγματικότητα».
“Εννοώ, το pitstop ήταν αρκετά αργό,” είπε. “Και είχαμε μια ποινή πέντε δευτερολέπτων για την ταχύτητα στο pit lane. Οπότε ναι, είναι και πάλι ένα Σαββατοκύριακο που είναι δύσκολο.
«Ειλικρινά, είναι γενικά απογοητευτικό, γιατί ένιωσα ότι με τον ρυθμό που είχαμε σήμερα, ακόμα και ως οδηγός, όταν νιώθεις ότι κάνεις καλή δουλειά με το αυτοκίνητο που έχεις, κανείς δεν το προσέχει πραγματικά.
«Και κάθε φορά που κάνεις μια κακή δουλειά, όλοι το προσέχουν. Οπότε είναι δύσκολο. Αλλά στο τέλος, είναι μέρος του παιχνιδιού. Και είναι στο χέρι μας τώρα να κάνουμε ένα βήμα μπροστά όπως έκανε η McLaren.
«Τώρα, είμαστε σε δύσκολη θέση. Και έχει επιβεβαιωθεί από τα τρία τελευταία Σαββατοκύριακα, οπότε υπάρχει πολλή δουλειά να κάνουμε ξανά.
«Ειλικρινά, σήμερα, νιώθω ότι το αποτέλεσμα είναι πολύ χειρότερο από αυτό ότι δείχνει. Το πρώτο stint αισθάνθηκε πολύ καλό, μετά με την αργή στάση, μας έβαλε πραγματικά σε δύσκολη θέση καθώς βρισκόμασταν πίσω από τον Lance [Stroll]. Έπρεπε να πιέσω πολύ, μετά ήμασταν με τον Carlos [Sainz] και χάσαμε λίγο χρόνο εκεί. Και μετά στο τρίτο stint, πίεσα ξανά και ξανά, το αυτοκίνητο ένιωθε πολύ καλά. Αλλά είναι ξεκάθαρο ότι σε σύγκριση με τον Lando [Norris], ειδικά είμαστε ακόμα πίσω».
Ο Leclerc πρόσθεσε ότι δεν υπήρξε επανάληψη της υποβάθμισης των ελαστικών που ήταν αδυναμία νωρίτερα στη σεζόν.
«Λαμβάνοντας υπόψη πόσο πιέζαμε, δεν νομίζω ότι ήταν τόσο κακό», είπε. «Αλλά δεν θέλω να σχολιάσω πολλά γι’ αυτό. Γιατί για να είμαι ειλικρινής, στο αυτοκίνητο, έχεις μόνο τη δική σου άποψη. Έβλεπα ότι με τον Lewis [Hamilton] μπροστά στο πρώτο stint, ένιωθα ότι κάναμε πολύ καλή δουλειά στη διαχείριση των ελαστικών. Στο τρίτο κομμάτι με τον Oscar [Piastri], ένιωθα ότι έκανα καλή δουλειά με τη διαχείριση ελαστικών. Αλλά δεν ξέρω τι έκαναν τα άλλα τρία παιδιά μπροστά. Οπότε θα πρέπει να το ελέγξω».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!