Ο Charles Leclerc αποκάλυψε ότι η Ferrari χάνει 0,25 δευτερόλεπτα στις ίδιες τέσσερις στροφές καθώς προκρίθηκε στην τέταρτη θέση στο Ιταλικό Grand Prix της Formula 1.
Η Ferrari πήγε στο Σαββατοκύριακο στο σπίτι της αισιόδοξη ότι τα χαρακτηριστικά της πίστας χαμηλής πίεσης και το μεγάλο πακέτο αναβάθμισης θα επιφέρουν μια ανάκαμψη στην ανταγωνιστικότητα.
Ωστόσο, η ιταλική μάρκα δεν μπόρεσε να κάνεις τις τρεις διαδοχικές pole position στη Monza καθώς ο Leclerc παρέμεινε τέταρτος, ενώ ο team-mate του Carlos Sainz ήρθε πέμπτος.
Ο καλύτερος χρόνος του Leclerc τον έβαλε 0,134 δευτερόλεπτα πίσω από το χρόνο αναφοράς του Lando Norris, καθώς η McLaren κλείδωσε την πρώτη σειρά, με τον George Russell της Mercedes στην τρίτη θέση.
Ο Μονεγάσκος, ο οποίος είχε προβλήματα ισορροπίας πριν από το Q3, αποκάλυψε ότι ο χρόνος που σπατάλησε η Ferrari στα πρώτα δύο σικέιν ήταν η διαφορά του από την pole.
«Είναι απογοητευτικό γιατί ήμασταν κοντά, αλλά δεν είναι αρκετό», είπε ο Leclerc σε μέσα ενημέρωσης. «Στην στροφή 1, 2, 4, 5 είχαμε ακριβώς το ίδιο πρόβλημα από το FP1. Στο FP2 απλώς υποστροφή, δεν μπορείς να περιστρέψεις το αυτοκίνητο. Στο FP3 για κάποιο λόγο δεν υπήρχε πια το πρόβλημα.
«Στη συνέχεια, στα προκριματικά επέστρεψε. Αυτό είναι που είναι απογοητευτικό γιατί χάνουμε δυόμισι δέκατα σε τέσσερις στροφές στην αρχή του γύρου. Το να επιστρέψεις είναι πολύ δύσκολο. Και πάλι, έτσι είναι, τώρα πρέπει να επικεντρωθούμε στον ρυθμό του αγώνα. Δεν περιμένουμε να έχουμε τόσο μεγάλο πρόβλημα στις στροφές 1/2, 4/5 και ελπίζουμε ότι αυτό θα βοηθήσει στον ρυθμό του αγώνα μας.»
Ο Leclerc δυσκολεύτηκε να περάσει καλά από την αλλαγμένη στροφή 1/2 σε σύγκριση με τον Sainz, αλλά αρνήθηκε ότι υπήρχε μια δραστική αντίθεση στο στήσιμο του αυτοκινήτου για το κενό σε σχέση με τον από τον team-mate του.
«Μεγάλες διαφορές; Όχι. Είχαμε κάποιες διαφορές και ήταν πολύ πιο δυνατός στη στροφή 1 και 2, κάτι που θα αναλύσουμε και έχουμε ήδη αναλύσει», είπε. «Δεν κάναμε ένα βήμα προς τα εμπρός από αυτή την πλευρά, κερδίζω παντού στον υπόλοιπο γύρο, οπότε αποφασίσαμε να μείνουμε εκεί. Στο τέλος είναι ο ίδιος χρόνος γύρου, αλλά ήταν πολύ δύσκολο».
Ο Leclerc είναι ανένδοτος ότι η προσοχή του θα είναι στους οδηγούς που βρίσκονται μπροστά στις θέσεις του βάθρου, καθώς αναμένει μικρά περιθώρια για να χωρίσουν τις κορυφαίες ομάδες σε συνθήκες αγώνα.
«Θέλω να κοιτάξω μπροστά, πίσω, υπάρχουν πολλοί τύποι που είναι πολύ γρήγοροι και θα περίμενα να είναι μπροστά μας σήμερα», είπε. «Ταυτόχρονα, νομίζω ότι μπορούμε να κάνουμε έναν καλό αγώνα.
«Δεν υπήρχαν πάρα πολλές διαφορές ρυθμού εκτός από τον Lewis [Hamilton] που έκανε έναν πολύ δυνατό ρυθμό αγώνα στο FP2. Αλλά έκανε κάτι…. ήταν λίγο πολύ αργός στο πρώτο μέρος της προσομοίωσης αγώνα, κάτι που δεν νομίζω ότι μπορεί να κάνει αύριο, οπότε πιστεύω ότι θα έχουμε όλοι παρόμοιο ρυθμό αγώνα αύριο».
Ο Leclerc έχει επισημάνει τη διαχείριση των ελαστικών ως το εξαιρετικό συστατικό που θα κρίνει το αποτέλεσμα του αγώνα εν μέσω χαμηλών θερμοκρασιών πίστας στη Monza.
Ερωτηθείς τι απαιτεί για να παλέψει για τη νίκη, ο Leclerc απάντησε: «Καλή εκκίνηση, τότε το να προσπαθήσω να χρησιμοποιήσω το DRS για να παραμείνω με τις McLaren, τις οποίες περιμένουμε να είναι πολύ δυνατές.
«Τότε, θα είναι ένας αγώνας διαχείρισης ελαστικών, όλοι έχουν πολύ παρόμοιο ρυθμό εκτός από τυχόν εκπλήξεις αύριο, νομίζω ότι όλοι μοιάζουμε αρκετά. Ωστόσο, πρέπει να κάνουμε καλή δουλειά όσον αφορά τη διαχείριση των ελαστικών, γιατί αυτό θα κάνει τη διαφορά αύριο».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!