Παρά το γεγονός ότι ο Sainz και ο Leclerc συμφώνησαν πως η μονομαχία τους δεν επηρέασε ιδιαίτερα το ότι δεν μπορούσαν να κερδίσουν τον Verstappen στο Sprint της Αυστρίας, ο Μονεγάσκος προειδοποίησε ότι η Ferrari δεν θα μπορούσε να αντέξει μια επανάληψη αυτής μετά τη νίκη του οδηγού της Red Bull.
Οι οδηγοί της Scuderia πήγαν ρόδα με ρόδα μόλις ξεκίνησε το Sprint, ο Sainz σχεδόν προηγήθηκε του Leclerc προτού ο Μονεγάσκος αντεπιτεθεί για να καταλήξει στη δεύτερη θέση. Παράλληλα, ο Verstappen κέρδισε με διαφορά 1,6 δευτερολέπτων παρόλο που ο Leclerc ανέβασε το ρυθμό του στο τέλος.
Δεδομένου του αντίκτυπου που είχε η μάχη με τον Sainz στη ζωή των ελαστικών του, ο Leclerc είπε: «Νομίζω ότι αύριο θα είναι ένας μακρύς αγώνας και η διαχείριση των ελαστικών θα είναι πολύ σημαντικότερη σε σύγκριση με σήμερα, οπότε πιθανότατα αύριο, δεν θα μπορούμε να αντέξουμε αυτό που κάναμε σήμερα.
«Χάσαμε λίγο χρόνο, αλλά και πάλι όταν ο Max είχε κάποια απόσταση από εμάς, διαχειριζόταν επίσης τον ρυθμό του, οπότε δεν θα μάθουμε ποτέ τι θα μπορούσε να είναι διαφορετικό… Εν τούτοις, ένιωσα ότι ήμασταν δυνατοί προς το τέλος – πιθανότατα πιο δυνατοί από ό,τι στην αρχή. Το αν θα ήταν αρκετό, πραγματικά δεν ξέρω».
Ο Sainz, ο οποίος κέρδισε το Βρετανικό Grand Prix, έχοντας παραδώσει το προβάδισμα στον ομόσταυλό του μετά από εντολή της ομάδας πριν ανακτήσει την πρωτοπορία στην επανεκκίνηση του Safety Car, υπερασπίστηκε τον ρόλο του εντός της ομάδας στο Red Bull Ring.
«Νομίζω ότι σήμερα υπήρχαν πολύ λίγα να κερδίσεις ή να χάσεις από την μάχη. Μιλάμε για έναν παραπάνω πόντο ή έναν πόντο λιγότερο, αφού στο Sprint δεν υπάρχουν πολλοί πόντοι και επίσης ο Max έδειχνε να έχει τον έλεγχο ολόκληρου του αγώνα στην πρωτοπορία, οπότε δεν είναι ότι χάσαμε πάρα πολλά».
Ο Sainz προσέθεσε ότι τα ελαστικά του κατέληξαν να υπερθερμανθούν, θέτοντας σε κίνδυνο τη ζωή και την επίδοσή τους, στη μάχη με τον Leclerc.
Charles and Carlos battling hard for P2 ⚔️#AustrianGP #F1Sprint pic.twitter.com/KQZgx4J8KF
— Formula 1 (@F1) July 9, 2022
«Είχα μια καλή εκκίνηση, μετά μερικές μάχες στην αρχή, πρώτα με τον Max στη στροφή 3 και μετά με τον Charles και πάλι στη στροφή 3 λίγο αργότερα στον αγώνα – κάτι που ήταν καλό, ήταν διασκεδαστικό όπως θα έπρεπε, ένας καλός αγώνας. Ωστόσο, μετά μάλλον υπερθέρμανα λίγο τα ελαστικά ακολουθώντας τον Charles. Έπρεπε να κάνω πίσω για να τα φέρω ξανά σε σωστή θερμοκρασία και να τελειώσω τον αγώνα», εξήγησε.
Η Ferrari κέρδισε μερικούς πόντους και τώρα υπολείπεται της Red Bull με 62 βαθμούς στο Πρωτάθλημα των Κατασκευαστών καθώς ετοιμάζονται να «κυνηγήσουν» τον Verstappen στην αρχή του Grand Prix της Κυριακής.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!