Πιο αργή κατά ένα δευτερόλεπτο ανά γύρο από τη Red Bull ήταν η Ferrari σύμφωνα με τον Charles Leclerc πριν από την εγκατάλειψή του από τεχνικό πρόβλημα στους τελευταίους γύρους του πρώτου αγώνα της σεζόν στο Μπαχρέιν.
Ο Leclerc βρισκόταν στη τρίτη θέση στο Grand Prix του Μπαχρέιν, πολύ πίσω από το κυρίαρχο δίδυμο της Red Bull, μέχρι η μονάδα ισχύος της Ferrari του να χάσει την ισχύ της και να τον αναγκάσει να εγκαταλείψει από τον αγώνα στον 40ο γύρο.
Μιλώντας αμέσως μετά τον αγώνα, ο Leclerc δεν γνώριζε ακόμη την αιτία της εγκατάλειψής του από τον αγώνα, αλλά ήταν ήδη απογοητευμένος από το έλλειμμα ρυθμού αγώνα της Ferrari έναντι της Red Bull που υπολόγισε ότι ήταν ένα δευτερόλεπτο πιο γρήγορη ανά γύρο.
«Δεν μπορώ να πω ότι αισθάνομαι καλά», δήλωσε ο Leclerc, ο οποίος άλλαξε την μονάδα αποθήκευσης ενέργειας στη μονάδα ισχύος της Ferrari του πριν τον αγώνα.
«Προφανώς, έγινε πολύ δουλειά σε αυτό [τον χειμώνα], αλλά πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε γιατί προφανώς πρώτος αγώνας και πρώτο πρόβλημα αξιοπιστίας δεν είναι κάτι καλό»
«Ήμουν όσο πιο σίγουρος μπορούσα, όντας ένα δευτερόλεπτο μακριά από τον ρυθμό, κάτι που δεν σου δίνει πραγματικά αυτοπεποίθηση, να είμαι ειλικρινής».
«Η Red Bull φαίνεται να έχει βρει κάτι πολύ σημαντικό στον ρυθμό αγώνα της».
«Όσον αφορά τον ρυθμό στις κατατακτήριες, είναι στην πραγματικότητα αρκετά παρόμοιος με τον δικό μας, τουλάχιστον καταφέραμε να κάνουμε έναν καλό χρόνο χθες, αλλά μετά ερχόμαστε στον αγώνα και είμαστε ένα δευτερόλεπτο ανά γύρο πίσω από τον ρυθμό τους, που είναι τεράστια διαφορά».
«Οπότε πρέπει να το κοιτάξουμε αυτό, συν την αξιοπιστία».
Ο Leclerc ένιωσε ότι θα μπορούσε να κρατήσει την τρίτη θέση χωρίς το πρόβλημα αξιοπιστίας, με τον Fernando Alonso να τερματίζει τελικά τρίτος, έχοντας προσπεράσει τον έτερο οδηγό της Ferrari, Carlos Sainz, και τους δύο οδηγούς της Mercedes στην πορεία του για την τελευταία θέση στο βάθρο.
Ο Leclerc αναγνώρισε τη νέα απειλή από την Aston Martin.
«Φαίνεται πως είναι γρήγοροι», είπε ο Leclerc για την Aston Martin. «Πιστεύω ότι σήμερα η τρίτη θέση ήταν δυνατή, είχα μια μικρή διαφορά από τους οδηγούς πίσω μου και τα πήγαινα καλά σε αυτό το τελευταίο stint».
«Αλλά ξεκινούσαν και λίγο πιο πίσω, οπότε δεν ξέρω. Το Μπαχρέιν είναι επίσης μια πολύ συγκεκριμένη πίστα, οπότε ελπίζω ότι η εικόνα μπορεί να αλλάξει λίγο τον επόμενο αγώνα, αλλά δεν μπορούμε να βασιστούμε σε αυτό καθώς χρειάζεται να δουλέψουμε και να βρούμε κάτι».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!