Η Toyota συνεχίζει να ελέγχει των αγώνα 24 ωρών του Le Mans σε απόσταση 1/3, αλλά μία έξοδο του Jose Maria Lopez στο ξεκίνημα της όγδοης ώρας έδωσε την πρωτιά στο αυτοκίνητο #8.
Νωρίτερα, την έκτη ώρα, η #7 Toyota ήταν πάνω από ένα λεπτό μπροστά από τη #8, αλλά λόγο του safety car και το καθεστώς κίτρινης σημαίας σε όλη την πίστα είχε σαν αποτέλεσμα να ξεκινήσει πάλι η μάχη μεταξύ των δύο κυρίαρχων υβριδικών.
Και τα δύο αυτοκίνητα έμειναν στα pit μέχρι το τέλος της περιόδου του safety car όταν ο John Farano έφερε την RLR Msport της LMP2 στα χαλίκια της Tertre Rouge, όπου επέτρεψε στο #7 να περάσει μπροστά και να επεκτείνει το προβάδισμα, αλλά αυτό χάθηκε όταν ενεπλάκη το safety car στην μεγάλη συντριβή που ήταν ο Marcel Fassler’s με την Corvette και ο Satoshi Hoshino της κατηγορίας GTE Am με Porsche.
Ο Fassler και ο Hoshino είχαν επαφή στην Porsche Curves, στέλνοντας την #64 Corvette βίαια στις μπαριέρες που είχε ως αποτέλεσμα την πρώτη επίσημη εγκατάλειψη του αγώνα. Η #88 Porsche του Hoshino εγκατέλειψε και έτσι ο Ιάπωνας οδηγός γύρισε στα pitstop.
Την έβδομη ώρα, είχαμε κίτρινη σημαία σε όλη την πίστα λόγο του Thomas Laurent που έχασε τα φρένα στην δεύτερη στροφή Mulsanne και χτύπησε στα εμπόδια την #3 Rebellion, όπου με μία μικρή στάση στα pit της #8 Toyota έφερε μπροστά την #7 για πρώτη φορά.
Το FCY έφερε το safety car, φέρνοντας τις Toyotas πολύ κοντά, και σύντομα ο Lopez πέρασε τον Kazuki Nakajima για να πάρει πάλι την πρωτιά – μέχρι να οδηγήσει στα χαλίκια στην Tertre Rouge και στην αρχή της όγδοης ώρας να πέσει δεύτερος.
Με 8 ώρες ολοκληρωμένες, ο Nakajima ήταν 10 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Lopez, ενώ οι δύο Toyotas έριξαν γύρο στις SMP Racing BR Engineering BR1 όπου βρισκόταν στα 8 δευτερόλεπτα διαφορά μεταξύ του Stephane Sarrazin και Vitaly Petrov.
Η Rebellion ωφελήθηκε με την #3 Rebellion από το safety car χωρίς να χάσει ούτε έναν γύρο λόγο του ατυχήματος του Laurent, αλλά μόλις γύρισε στην πίστα ήταν έναν γύρο πίσω από την SMP και δύο από τις Toyota.
Η άλλη Rebellion, το #1, έτρεχε 6η και 4 γύρους πίσω ακολουθώντας ο Bruno Senna στην Tertre Rouge.
Μία στενή μάχη υπάρχει στην LMP2 μετά από 8 ώρες με τον Jean-Eric Vergne και την #26 G-Drive Oreca, και την #36 Signatech Alpine Oreca.
LMP2: Ο Vergne άρπαξε την πρωτιά για την G-Drive
Ο Vergne πέρασε τον Andre Negrao προς το τέλος της έβδομης ώρας στην Indianapolis και στην αρχή της όγδοης πέρασε ο πρωταθλητής της Formula E κρατώντας 12 δευτερόλεπτα πίσω τον Nicolas Lapierre.
Ο Anthony Davidson πέρασε την #31 DragonSpeed Oreca του Roberto Gonzalez και την έφερε στην 3η θέση, 45 δευτερόλεπτα πίσω από τον πρωτοπόρο στο 1/3 του αγώνα, μπροστά από τις δύο Jackie Chan DC Racing Orecas του Stephane Richelmi και Jordan King.
Το καλύτερο αυτοκίνητο non-Orecas βρίσκεται στην 6η θέση με την #22 United Autosports Ligier.
GTE: Η Porsche έχει το πλεονέκτημα μπροστά
Η Porsche περιορίζει την διαφορά στην μάχη της GTE Pro καθώς έπεφτε η νύχτα, με τον Kevin Estre να προηγείται 10 δευτερόλεπτα της #92 Porsche που είναι μπροστά από τον Antonio Garcia με την #63 Corvette.
Ο Garcia πέρασε τον Alessandro Pier Guidi με την #51 Ferrari πριν το τέλος της 8ης ώρας, με τον Harry Tincknell να ακολουθεί κλειστά την 4η θέση και την #67 Ford GT.
Η #93 Porsche είχε χάσει την επαφή της κατά την διάρκεια του safety car, αλλά ήταν σε θέση να κλείσει την διαφορά και να βρεθεί 5η με τον Patrick Pilet στο τιμόνι μπροστά από την δεύτερη εργοστασιακή Ferrari, την #68 Ford και την #91 Porsche.
Στην GTE Am ο Jeroen Bleekemolen έδωσε ένα καλό πλεονέκτημα για την Keating Motorsports Ford GT, όπου επωφελήθηκε από το safety car, αλλά αυτό τελείωσε όταν ο ιδιοκτήτης της ομάδας Ben Keating πήρε το τιμόνι από το αυτοκίνητο με το #85.
Με οκτώ ώρες ολοκληρωμένες, ο Keating ήταν 20 δευτερόλεπτα μακριά τον Jeff Segal με την JMW Motorsports Ferrari, με τον Jorg Bergmeister να βρίσκεται 1:20s πίσω με την Project 1 Porsche.
Η Aston Martin ελπίζει να της δώσει μία ώθηση η παλιά γενιά Vantage όμως διακόπηκε όταν ο Paul Dalla Lana βρέθηκε στα χαλίκια στην Porsche Curves, που έμεινε 35 λεπτά στο γκαράζ. Ο Pedro Lamy σταμάτησε αργότερα εκτός πίστας όταν το αμάξι του με το #98 είχε ζημιά.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!