Ένα ατύχημα για τον οδηγό της GTE-Am Alexander West στην Porsche Curves έφερε την πρώτη περίοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας στον αγώνα 24 ωρών του Le Mans.
Ο West με την No. 52 AF Corse Ferrari 488 GTE Evo σπίνιαρε και έπεσε με μεγάλη ταχύτητα στην δεξιά πλευρά των προστατευτικών αντιμετωπίζοντας την επερχόμενη κίνηση των αυτοκινήτων.
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την εμπλοκή του αυτοκινήτου ασφαλείας, που έφερε την Toyota με το No. 7 στην κορυφή με προβάδισμα έναντι του Kazuki Nakajima με το No. 8.
Η No. 8 Toyota TS050 Hybrid έχασε χρόνο σε σχέση με το αδερφικό της αυτοκίνητο στην 5η και 6η ώρα, πρώτα με τον Brendon Hartley που έπεσε σε μία αργή ζώνη φέρνοντας τον Kamui Kobayashi πρώτο με διαφορά 20 δευτερολέπτων, από 50δ σε 70δ.
Έπειτα το δεύτερο αυτοκίνητο στην κατάταξη είχε ένα pit stop δύο λεπτών για να αφαιρεθούν τα κομμάτια marbles ελαστικών από το εμπρός αριστερό φρένο του αυτοκινήτου.
Αυτό έθεσε τον Jose Maria Lopez πρώτο, ο οποίος ανέλαβε την θέση του Kobayashi, με 1:30 διαφορά έναντι του Nakajima όπου αυξήθηκε σε 1:45 όταν εμφανίστηκε το αυτοκίνητο ασφαλείας.
Η No. 1 Rebellion R13 Gibson των Gustavo Menezes, Norman Nato και Bruno Senna βρίσκεται ένα γύρο πίσω από το αδερφικό αυτοκίνητο με το No. 3.
Στην LMP2, η Jackie Chan DC Racing Oreca 07 Gibson προηγούταν σε αρκετά διαστήματα στις 6 ώρες με τους Will Stevens, Ho-Pin Tung και Gabriel Aubry να έχουν οδηγήσει.
Το προβάδισμα ήταν μεγάλο, σχεδόν 90 δευτερόλεπτα, αλλά μειώθηκε σε 3δ λόγο του αυτοκινήτου ασφαλείας.
Ο Jean-Eric Vergne αγωνίζεται δεύτερος G-Drive Racing στο πρώτο τέταρτο, μπροστά από τις United Autosports με τον Alex Brundle και Jota Sport με τον Anthony Davidson.
Το αυτοκίνητο ασφαλείας επηρέασε την μάχη της GTE-Pro του Nicki Thiim στην 4η θέση με την Aston Martin Vantage GTE που τον έφερε πίσω από τους τρεις πρώτους της κατηγορίας.
Αυτός έφερε τον Δανό δύο λεπτά πίσω από τον teammate του Alex Lynn, που παραμένει κοντά στα No. 71 και 51 με Ferrari 488 GTE Evo που έχουν μία συνεχή μάχη με τις δύο εργοστασιακές Aston Martin.
Η Risi Competizione είναι 5η στο τέλος της 6ης ώρας με την ιδιωτική Ferrari, μπροστά από την μοναδική Porsche 911 RSR-19 που παραμένει στον ίδιο γύρο.
Η Porsche με το No. 92 έμεινε πίσω στην μάχη λόγο προβλημάτων και της επιδιόρθωσης στην υδραυλική υποβοήθηση.
Στην GTE-Am, ο Augusto Farfus πήρε την πρωτιά με την Aston Martin Racing περνώντας την TF Sport του Jonny Adam στην Indianapolis κατά την διάρκεια της 5ης ώρας.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!