Η Toyota κρατάει την πρωτιά στην 87η έκδοση του αγώνα των 24 ωρών του Le Mans κλειδώνοντας την πρωτιά και την 5η ώρα του αγώνα, με τα εργοστασιακά υβριδικά να βρίσκονται σε διαφορά κάτω από το ένα λεπτό.
Η #7 Toyota TS050 του Kamui Kobayashi προηγείται του αδερφικού του αυτοκίνητο με τον Fernando Alonso να έχει διαφορά 55 δευτερόλεπτα μετά από 4 ώρες στην πίστα του Sarthe.
Ο Conway έχει χτίσει από νωρίς την διαφορά με την #7 Toyota, με πάνω από 40 δευτερόλεπτα διαφορά από τον teammate του με το αυτοκίνητο #8 του Sebastien Buemi.
Η Rebellion πήρε τον έλεγχο της τρίτης θέσης χάρη στον ρυθμό του Gustavo Menezes με την #3 R-13, ενώ το αυτοκίνητο με το #1 βρέθηκε από νωρίς σε προβλήματα. Τα δύο BR Engineering BR1s της SMP Racing ακολουθούν στην 4η και 5η θέση.
Η ByKolles βρίσκεται δύο γύρους πίσω, επειδή η πόρτα της ENSO CLM P1/01 ξεκόλλησε.
Η DragonSpeed BR1 έπεσε αρκετά πίσω στην σειρά αφού πέρασε αρκετά λεπτά στο γκαράζ.
Την τρίτη ώρα είχαμε αλλαγές οδηγών στην πρώτη κατηγορία με τον Kobayashi να παίρνει την θέση του Conway και τον Alonso να βρίσκεται στο τιμόνι του νούμερο #8.
Ο Alonso έχασε άλλα 15 δευτερόλεπτα αλλάζοντας τον Kobayashi πριν αλλάξει το εμπρός μέρος της Toyota του Ισπανού σε μία προσπάθεια να αλλάξει την αεροδυναμική ισορροπία, αλλά έμεινε για δύο λεπτά εκτός ανταγωνισμού.
Ο Stoffel Vandoorne έκανε το ντεμπούτο του στο Le Mans με την #11 SMP Racing BR1 προσπαθώντας να καλύψει την μεγάλη διαφορά από τον Nathanael Berton και την #3 Rebellion.
Στην μάχη των τρίτων ο Βέλγος έκανε επιδρομή στον Berton, ο οποίος δεν μπόρεσε να φτάσει τον ρυθμό του Menezes με την Rebellion, και μείωσε την διαφορά στα 8 δευτερόλεπτα σε διάστημα 4 ωρών.
Ο Egor Orudzhev έφτασε αρκετά κοντά στην #1 Rebellion με την #17 SMP, με διαφορά 20 δευτερολέπτων πίσω.
LMP2: Η G-Drive, Signatech κλείδωσαν την μάχη
Στην LMP2, η Signatech προηγείται με την #36 Alpine του Nicolas Lapierre που τον κυνηγάει ο Jean-Eric Vergne με την #26 G-Drive Oreca μέχρι που ο Γάλλος έδωσε τα ηνία στον Ολλανδό rookie Job van Uitert.
Ο 20 χρονών έδειξε κατευθείαν το ταλέντο του προσπερνώντας τον έμπειρο Γάλλο.
Στο επόμενο pitstop ο van Uitert έπρεπε να εκτίσει ποινή δέκα δευτερολέπτων λόγο της παραβίασης του Vergne στις κίτρινες σημαίες κατά την διάρκεια του προηγούμενου stint.
Αυτό επέτρεψε στον Pierre Thiriet, που πέρασε στο αυτοκίνητο της Signatech,να πάρει μία ανάσα, αλλά ο van Uitert έκλεισε γρήγορα την διαφορά και επανέλαβε αργότερα την προσπέραση του στην Oreca της Alpine.
Μετά από ένα εντυπωσιακό ξεκίνημα του Giedo van der Garde, ο Nyck de Vries της Racing Team Nederland είχε ένα παράξενο κλατάρισμα πριν τις τρεις ώρες με την #29 του Dallara, αφήνοντας την Ολλανδική ομάδα αρκετά πίσω στην σειρά.
Αυτό έφερε την #31 DragonSpeed τρίτη μετά την προσπάθεια του Anthony Davidson και Ricardo Gonzalez, αλλά οι δύο Jackie Chan DC Racing Orecas κατάφεραν να τους κρατήσουν μακριά.
Λίγο πριν την τέταρτη ώρα, ο Pastor Maldonado της DragonSpeed ξαναπήρε την τέταρτη θέση από την #37 του David Heinemeier Hansson. Ο Paul di Resta έφερε την πρωτιά με το αμάξι non-Oreca στην 6η θέση με το τιμόνι της #22 United Autosports Ligier.
GTE: Η Corvette εξακολουθεί να έχει τον έλεγχο
Η αναμενόμενη “μάχη της δεκαετίας” στην GTE Pro είχε μεγάλο ενδιαφέρον κατά την διάρκεια των τεσσάρων ωρών. Η #63 Corvette και η #93 Porsche κατάφεραν να χτίσουν μία διαφορά, όπου πάλεψε στην αρχή με την #67 Ford όπου μάχεται με την πρωτοπόρο του πρωταθλήματος #92 Porsche και το αδερφικό αυτοκίνητο #91 και τις δύο AF Corse Ferraris.
Οι θέσεις μεταξύ δεύτερου και όγδοου είχαν διαφορά μόλις λίγα δευτερόλεπτα από την αρχή του αγώνα.
Ο James Calado πέρασε στην επίθεση της #51 Ferrari, θέτοντας εκτός τις Porsches του Michael Christensen και του Richard Lietz κατά την 3η ώρα. Ο Βρετανός πέρασε γρήγορα την #67 Ford GT του Jonathan Bomarito ανεβαίνοντας στην 3η θέση της κατηγορίας.
Ο Pilet με την #93 Porsche ανέκαμψε μετά από την ποινή των δέκα δευτερολέπτων για την παραβίαση που είχε όταν οι κίτρινες σημαίες βρισκόταν σε όλη την πίστα, που σήμαινε ότι ο Magnussen έφυγε μπροστά με την #63 Corvette μακριά από τον Calado και Bomarito.
Μετά από 4 ώρες η #63 Corvette παρέμεινε μπροστά με τον Mike Rockenfeller να παίρνει το τιμόνι. Η #93 Porsche του Earl Bamber ήρθε σύντομα στην δεύτερη θέση, κάνοντας το πέμπτο της pit stop. O Daniel Serra ήταν καθαρά δεύτερος με την #51 Ferrari, ακολουθώντας ο Laurens Vanthoor’s με την #92 Porsche.
Η #77 Dempsey-Proton Porsche έλεγχε τον αγώνα στην GTE Am με τον πρώτο Matt Campbell και μετά την έξοδο του Julian Andlauer με το άλλο αυτοκίνητο #88 κατά την πρώτη ώρα του αγώνα.
Οι υπερασπιστές του τίτλου στην GTE Am έχουν προβάδισμα 50 δευτερολέπτων από τους βασικούς τους αντιπάλους.
Ο Jeroen Bleekemolen βρέθηκε στην δεύτερη θέση με την #85 Keating Motorsports Ford ενώ η #90 TF Sport Aston πέρασε την #62 WeatherTech Racing Ferrari για την τρίτη θέση.
Η #54 Spirit of Race Ferrari, πέρασε μπροστά από νωρίς, ενώ ο Giancarlo Fisichella έδωσε τα κλειδιά από στον Thomas Flohr.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!