Ο Sebastien Buemi, ο Kazuki Nakajima και ο Fernando Alonso κέρδισαν τις 24 Ώρες του Le Mans για το Superfinale του 2019.
Το αυτοκίνητο #7 των Mike Conway, Kamui Kobayashi και Jose-Maria Lopez οδήγησε τον αγώνα για το μεγαλύτερο μέρος του, μέχρι ένα τρίο απρογραμμάτιστων στάσεων για τον Lopez έδωσε το προβάδισμα στον Nakajima, οπότε ο νικητής του 2018 συνέχισε να κερδίσει και να κατακτήσει το παγκόσμιο πρωτάθλημα.
Πάνω στην έναρξη της τελικής ώρας, ο Lopez είχε πάνω από δύο λεπτά διαφοράς από την #8 πίσω του, όταν άρχισε να οδηγεί αργά μετά από απώλεια πίεσης του δεξί-πίσω ελαστικού που χρειάστηκε να αλλάξει, αναγκάζοντας τον Αργεντίνιο να επιστρέψει στα pits. Συνέχισε 50δ πίσω από τον Nakajima στο αυτοκίνητο #8 μόλις το πρόβλημα επιλύθηκε.
Αφότου πήρε το προβάδισμα όταν ο Nakajima έκανε την τελική του, ο Lopez πήγε και αυτός στα pits για την τελευταία φορά με 20 λεπτά να απομένουν και βγήκε με 25δ διαφοράς πίσω από την #8, και κατέληξε στο τερματισμό μόνο 16δ πίσω της.
Η νίκη για τους Alonso, Nakajima και Buemi τους εξασφάλισε επίσης το πρωτάθλημα του FIA World Endurance Championship, με τον Buemi να κερδίζει το βραβείο για δεύτερη φορά μετά το θρίαμβο του το 2014.
Η SMP Racing κέρδισε τη μάχη για την υπεροχή ανάμεσα στους μη υβριδικούς αγωνιζόμενους, καθώς η #BR Engineering BR1-AER των Stoffel Vandoorne, Mikhail Aleshin και Vitaly Petrov τελείωσαν μπροστά από τις #1 και #3 Rebellions. Και οι δύο συμμετοχές των ByKolles και Dragonspeed αποσύρθηκαν από τον ανταγωνισμό του LMP1.
Στην LMP2, η μάχη μεταξύ της G-Drive και της Signatech Alpine αποφασίστηκε υπέρ της γαλλικής ομάδας όταν η #26 Aurus-01 Gibson χρειαζόταν αντικατάσταση μίζας νωρίς το πρωί της Κυριακής. Ως αποτέλεσμα, ο Andre Negrao, ο Nicolas Lapierre και ο Pierre Thiriet με τη νίκη τους έβαλε 15 βαθμούς πάνω από την #38 Jackie Chan DC Racing Oreca 07 Gibson του Ho-Pin Tung, του Stephane Richelmi και του Gabriel Aubry. H TDS Racing τελείωσαν τρίτη.
Στην GTE Pro, η #51 AF Corse Ferrari 488 GTE Evo των Daniel Serra, Alessandro Pier Guidi και James Calado πήραν τη νίκη στην κατηγορία μπροστά από την #91 Porsche των Gianmaria Bruni, Richard Lietz και Fred Makowiecki. Η #93 Porsche των Earl Bamber, Patrick Pilet και Nick Tandy ολοκλήρωσε το βάθρο στην Brumos liveried Porsche. Το πρωτάθλημα οδηγών αποφασίστηκε υπέρ των Kevin Estre και Michael Christensen, ο οποίοι τελείωσαν στη δωδέκατη θέση. Αλλά επειδή η #91 απέτυχε να κερδίσει την τάξη της, οι Estre και Christensen κράτησαν την πρωτοπορία στο πρωτάθληματα.
Στην GTE Am είχαμε μια συναρπαστική μάχη μεταξύ της #85 Ford GT των Ben Keating, Jeroen Bleekemolen και Felipe Fraga και της #56 Project 1 Porsche των Jörg Bergmeister, Egidio Perfetti και Patrick Lindsey. Η Porsche ήρθε κοντά, αφού η Ford είχε να κάνει δύο απρογραμμάτιστες στάσεις (μία για επισκευή προφυλακτήρα και μία για ποινή stop-and-go), αλλά ο Ολλανδός Jeroen Bleekemolen κατάφερε να κρατήσει τον Bergmeister πίσω του για να κερδίσει. Ο Bergmeister και η δεύτερη θέση, ωστόσο, αποδείχθηκαν αρκετά για να κατακτήσουν το πρωτάθλημα στην GTE Am.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!