LM GTE Pro: Η Ferrari κέρδισε μετά την απογοήτευση της Corvette
Η Ferrari πραγματοποίησε την πρώτη της νίκη στην κατηγορία GTE Pro μετά το 2014 χάρη στους James Calado, Alessandro Pier Guidi και Daniel Serra με την #51 AF Corse 488 GTE.
Οι εμφανίσεις του αυτοκινήτου ασφαλείας μετέτρεψαν ουσιαστικά την κούρσα για δύο άλογα μεταξύ της #51 Ferrari και της #63 Corvette του Antonio Garcia, Jan Magnussen και Mike Rockenfeller όπου ήταν επικεφαλής μέχρι τις πρωινές ώρες.
Ωστόσο, λόγο του ατυχήματος με μεγάλη ταχύτητα του Nyck de Vries με την Racing Team Nederland Dallara στην στροφή Indianapolis, άφησε το αυτοκίνητο #63 να μείνει στα pit μέχρι το τέλος, και έτσι πέρασε η #51 Ferrari μπροστά με ένα λεπτό όπου ποτέ δεν καλύφθηκε.
Οποιαδήποτε πιθανότητα χάθηκε για την Corvette να βρεθεί στο βάθρο όταν ο Magnussen έκανε περιστροφή στην Porsche Curves, έχοντας μία μικρή επαφή με τις μπαριέρες, όπου κόστισαν στο αυτοκίνητο δύο γύρους. Μία απόσταση 15 λεπτών μέχρι τα pit άφησαν την Corvette 5 γύρους μακριά.
Η Corvette είχε ήδη χάσει ένα αυτοκίνητο όταν ο Marcel Fassler χτύπησε στις μπαριέρες με δύναμη στο ίδιο σημείο της πίστας προς το τέλος της 6ης ώρας, σαν αποτέλεσμα της επαφής με την #88 Dempsey-Proton Porsche του Satoshi Hoshino κρίνοντας οι αγωνοδίκες πως ευθύνεται ο Fassler.
Πίσω από την νίκη της Ferrari, η Porsche συμπλήρωσε το βάθρο με το αυτοκίνητο #91 του Gianmaria Bruni, Frederic Makowiecki και Richard Lietz να κερδίζουν το βραβείο την καλύτερης συμμετοχής στην IMSA, η #93 των Nick Tandy, Earl Bamber και Patrick Pilet τερμάτισε πίσω με διαφορά κάτω από 20δ.
Το κουαρτέτο των τεσσάρων ρετρό Ford GT συμπλήρωσαν τις υπόλοιπες θέσεις με επικεφαλής το νούμερο #36 και τους νικητές της τάξης του 2016 Sebastien Bourdais, Dirk Muller και Joey Hand.
Τα προβλήματα στην εξάτμιση το βράδυ κόστισαν στο πλήρωμα της #92 Porsche οποιαδήποτε πιθανότητα να υπερασπιστεί την νίκη του 2018, αλλά η 10η θέση και οι 5 βαθμοί ήταν αρκετοί για να εξασφαλίσει το πρωτάθλημα στο WEC Kevin Estre και τον Michael Christensen φεύγοντας με διακρίσεις.
Η BMW και η Aston Martin είχαν έναν αγώνα όπου θέλουν να τον ξεχάσουν, ο καλύτερος τερματισμός για την BMW ήταν η 11η θέση με 6 γύρους πίσω και με τις δύο Aston Martin να ταλαιπωρούνται από τα ατυχήματα που είχαν το βράδυ.
Η βίαιη σύγκρουση του Marco Sorensen την νύχτα στην Indianapolis με την #95 Vantage GTE, είχε σαν αποτέλεσμα να είναι ένας από τους τρεις που θα εγκαταλείψει με τους άλλους δύο να είναι η #64 Corvette και η #71 Ferrari που είχαν προβλήματα στον κινητήρα.
LM GTE Am: Η Keating Ford επιβίωσε μετά από την καθυστέρηση που είχε
Η ιδιωτική ομάδα Keating Motorsports με το Ford GT, με πιλότους τους Ben Keating, Jeroen Bleekemolen και Felipe Fraga, κρατούσε σφιχτά την νίκη στην GTE Am, επιβιώνοντας μετά την τρομάρα που πήρε ο ιδιοκτήτης και οδηγός της ομάδας Keating λόγο της ποινής υποχρεωτικής διέλευσης και στάσης στα pit.
Η Keating Motorsport με το #85 προηγούνταν έναν γύρο αλλά τις τελευταίες ώρες η #56 Project 1 Porsche του Jorg Bergmeister, Egidio Perfetti και Patrick Lindsey δούλεψαν σκληρά για να επιστρέψουν στον αγώνα και να εμποδίσουν την Keating ακόμα και πριν δεχτεί την ποινή.
Αυτή η ποινή οδήγησε στην μείωση της απόστασης από τα 36δ σε λιγότερο από 5δ, αλλά ο Bleekemolen κατάφερε να απομακρυνθεί και να εξασφαλίσει την νίκη με πάνω από 50δ, που βοηθήθηκε και από τον Bergmeister – ο οποίος κέρδισε τον τιμητικό τίτλο της κατηγορίας WEC GTE Am μαζί με τους teammates του.
Η τελευταία θέση στο βάθρο πήγε στην JMW Motorsport Ferrari με τους Rodrigo Baptista, Jeff Segal και Wei Lu, που τερμάτισε μόλις 40 δευτερόλεπτα πίσω από την Project 1 Porsche.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!