Ο Kamui Kobayashi έφερε την Toyota στην κορυφή των χρόνων μέσα σε βροχή, καθώς είχαμε και κόκκινες σημαίες στις εναρκτήριες δοκιμές στον αγώνα των 24 ωρών του Le Mans, με 1.8 μπροστά από την SMP Racing στην LMP1s.
Ο Kobayashi χτύπησε την πρωτιά καθώς απέμεναν λιγότερα από δύο λεπτά για την περίοδο των 4 ωρών, με το ρολόι να δείχνει 3m 18.091s μπροστά με την TS050 Hybrid που μοιράστηκε με τον Mike Conway και τον Jose Maria Lopez να απομακρύνουν το νούμερο #11 της SMP στην κορυφή.
Ο Stoffel Vandorne έφερε την SMP #11 BR Engireering BR1 στην κορυφή με 20 λεπτά να απομένουν, αλλά ο χρόνος του ήταν 1.840s αργότερος όταν τελείωσε η περίοδος και βρέθηκε 2ος πίσω από τον Kobayashi όταν η πίστα στέγνωσε.
Ο πρώην οδηγός της Mclaren Vandoorne με χρόνο 3m 19.931s ήταν 0.029s ταχύτερος από αυτόν του Gustavo Menezes, όπου με 3m 19.960s με την Rebellion R-13 μοιράστηκε με τον Thoma Laurent και τον Nathanel Berthon έχει θέσει τις βάσεις για κάτι πολύ μεγαλύτερο.
Ο Menezes ήταν σε θέση να παλέψει προτού εμφανιστούν οι κόκκινες σημαίες στην πίστα όταν ο οδηγός της GTE Am Tracy Krohn τράκαρε την #99 Porsche 911 RSR και η περίοδος σταμάτησε για 1 ώρα και 40 λεπτά.
Ο Krohn είχε μία μεγάλη σύγκρουση μεταξύ του δεύτερου chicane και της στροφής Mulsanne, αφήνοντας συντρίμμια σε όλη την πίστα – παραμένοντας εκεί για 45 λεπτά.
Αργότερα, μία δημοσίευση της FIA World Endurance Championship στο Twitter είπε ότι ο Krohn πήγε στο νοσοκομείο για τις απαραίτητες εξετάσεις και ανέφερε ότι “έχει τις αισθήσεις του και βρίσκεται σε καλή κατάσταση”.
Το εύρος της καθυστέρησης επέτρεψε να έρθει βροχή στην πίστα πριν ξανά ξεκινήσει η περίοδος, αλλά την τελευταία ώρα βγήκε ο ήλιος και έκανε την πίστα να στεγνώσει.
Η δεύτερη Toyota τερμάτισε 4η με 3m 20.941s που σημείωσε ο Fernando Alonso, όπου ήταν ο πρώτος που πήρε μέρος με το νούμερο #8 στο αυτοκίνητο του στην πίστα.
Ο Kazuki Nakajima επανήλθε στην πίστα για να βελτιώσει τον χρόνο του, αλλά εμφανίστηκε η κίτρινη σημαία στο τελευταίο κομμάτι έπειτα από την περιστροφή του Erwin Creed με το νούμερο #50 της Larbre Competition Ligier.
Το νούμερο #1 της Rebellion τερμάτισε στην 5η θέση με τον Andre Lotterer στο τιμόνι, με χρόνο 3.166s μακριά, μπροστά από την SMP #17 του Sergey Sirotkin.
Η BR1 του Gilbson της Dragon Speed και η ByKolles ENSO CLM P1/01 βρέθηκαν στις πίσω θέσεις της LMP1, με 6.335s και 9.752s μακριά.
LMP2: Η IDEC Sport έθεσε από νωρίς τον ρυθμό
Στην κορυφή της LMP2 βρέθηκε με την IDEC Sport Oreca ο Paul-Loup Chatin, όπου έκανε χρόνο – 3m 28.363s κερδίζοντας την DragonSpeed Oreca του Pastor Maldonado.
Ο Jonathan Hirschi ήταν ο πρώτος οδηγός που βρέθηκε κάτω από τα 3m30 με το νούμερο #39 της Graff Oreca, αλλά καθώς οι συνθήκες της πίστας βελτιώθηκαν , ο χρόνος του νικήθηκε από τον Maldonado και το νούμερο #26 με την Oreca της G-Drive Racing Aurus του Jean-Eric Vergne, που τερμάτισε 3ος.
Ο Pierre Thiriet ήταν αργός με το #36 της Signatech Alpine Oreca, ανεβάζοντας τον Nick de Vries με το καλύτερο μη Oreca αυτοκίνητο το νούμερο #29 της Racing Team Nederland Dallara – στην 6η θέση.
Η καλύτερη θέση της Ligier ήταν η 7η, καθώς ο Filipe Albuquerque με το νούμερο #22 της United Autosports μετά από αρκετή ώρα που έμεινε στο γκαράζ αλλάζοντας αντλία λαδιού.
GTE: Η Porsche έκανε το 1-2
Η Porsche έκανε το 1-2 στην κατηγορία GTE Pro, με τον Michael Christensen να κάνει χρόνο στο 3m 52.149s με το νούμερο #92 και την 911 RSR καθυστερώντας να βρεθεί στην κορυφή.
Ο Mathieu Jaminet με το νούμερο #94 της Porsche να είναι 0.315s μακριά από τον Christensen, με τον Sam Bird να κάνει τον τρίτο χρόνο με την καλύτερη επίδοση της Ferrari 488 GTEs και το αυτοκίνητο νούμερο #71.
Ο Stefan Mucke ήταν ο ταχύτερος με Ford στην τέταρτη θέση αφού ήρθε για λίγο δεύτερος με την ασπρόμαυρη ρετρό νούμερο 66 GT, μπροστά από τον James Calado με την δεύτερη AF Corse με Ferrari και τον Augusto Farfus να είναι στην κορυφή με την BMW M8 στην GTE.
Οι καθυστερημένες βελτιώσεις έφεραν χαμηλά την Ford με το #67, που ήταν 2η πριν την κόκκινη σημαία, και τερμάτισε στην 7η θέση, μπροστά από τις δύο Porsche και τις δύο Corvette C7.R.
Η Aston Martin με την Vantage GTE βρέθηκε 11η και 1.653s μακριά με το αυτοκίνητο στα χέρια του Alex Lynn.
Στην GTE Am ο Julien Andlauer με το νούμερο #77 Dempsey-Proton Porsche προηγήθηκε με 3m55.304s.
Αυτό ήταν αρκετό για να κερδίσει το νούμερο #54 της Spirit of Race Ferrari του Giancarlo Fisichella για 0.382s, με τον Pedro Lamy να είναι μόλις 0.028s με το νούμερο #98 και την Aston Martin.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!