Η Toyota έσπασε τελικά τη μακρόχρονη κατάρα της στο Le Mans 24 Hours, παίρνοντας μια κυρίαρχη νίκη στον 86ον αγώνα της διοργάνωσης με το αυτοκίνητο #8 που μοιράστηκαν οι Fernando Alonso, Kazuki Nakajima και Sebastien Buemi.
Οι δύο TS050 Hybrids ήταν μια κατηγορία πάνω από τους αντιπάλους τους στην LMP1, με τη μάχη για την νίκη να γίνεται γρήγορα μια αμφίδρομη μάχη μεταξύ των δύο μονοθεσίων της Toyota.
Ήταν κοντινή μεταξύ της #8 και της #7 των Mike Conway, Kamui Kobayashi και Jose Maria Lopez για την πλειονότητα της απόστασης, με ένα πολύ γρήγορο νυχτερινό κομμάτι από τον Alonso να συμβάλλει στην άμβλυνση των επιπτώσεων μια ποινής 60δ stop/go που επιβλήθηκε στον Buemi για υπερβολική ταχύτητα σε μια αργή ζώνη.
Ο Nakajima πέρασε την #8 πίσω στη κορυφή στην Arnage στην 16η ώρα και από εκεί κράτησε το πλεονέκτημα, βοηθούμενος από ένα τετακέ που είχε ο Lopez στο Dunlop chicane με λίγο πάνω από τρεις ώρες να απομένουν.
Ο Kobayashi έπειτα έπεσε έναν γύρο πίσω από το αδελφό αυτοκίνητο όταν έχασε το γύρο του που έπρεπε να μπει στα pit για καύσιμα, υποχρεώνοντάς τον να πάει με 80χλμ/ω για μισό γύρο κάνοντας εξοικονόμηση καυσίμου και επιβάλλοντας στο #7 αυτοκίνητο ποινές για υπέρβαση του επιτρεπόμενου ορίου (11) γύρων ανά ανεφοδιασμό.
Αυτό σήμαινε ότι ο Nakajima διέσχισε τη γραμμή τερματισμού δύο γύρους πάνω από τον Kobayashi, παίρνοντας για την Toyota τη πρώτη νίκη της στο Le Mans μετά από μια σειρά από πρόσφατες παραλίγο νίκες, με την πιο γνωστή και αποκαρδιωτική, το 2016.
Η δύο R-13 Gibsons της Rebellion ήταν οι ισχυρότερες ιδιωτικές συμμετοχές στην LMP1, αλλά και οι δύο αντιμετώπισαν μια σειρά τεχνικών ζητημάτων και τελείωσαν 12 και 13 γύρους πίσω αντίστοιχα.
Το αυτοκίνητο #3 που μοιράστηκαν οι Gustavo Menezes, Thomas Laurent και Mathias Beche κέρδισε το αδελφό αυτοκίνητο #1 των Neel Jani, Andre Lotterer και Bruno Senna, που έχασε έδαφος στις τελευταίες ώρες με μια πόρτα να έχει πρόβλημα και ποινές για την υπέρβαση πακέτου γύρων.
Η Manor Ginetta G60-LT-P1 ήταν η μόνη άλλη που τερμάτισε στην LMP1, καθώς και οι δύο SMP Racing BR1, η #10 DragonSpeed BR1, η #6 Ginetta και η #4 ByKolles ENSO CLM P1 / 01 όλες εγκατέλειψαν.
Ο Dominik Kraihamer εξασφάλισε ότι η ByKolles ήταν η πρώτη επίσημη εγκατάλειψη του αγώνα όταν είχε ατύχημα ρίχνοντας γύρο σε μία GTE Am στις Porsche Curves, ενώ ο Matevos Isaakyan με την #17 SMP BR1 έπεσε στις μπαριέρες στο ίδιο τμήμα της πίστας μερικές ώρες αργότερα.
Η δεύτερη BR1, η οποία έχασε πάνω από 50 γύρους από νωρίς με πρόβλημα κινητήρα, σταμάτησε στην αρχή της τελευταίας ώρας, ενώ ο Jenson Button οδηγούσε.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!