Στην LMP1 όπως φαίνεται όλα έχουν κριθεί με την Toyota No. 8 να μην έχει αντίπαλο έπειτα από την υποχώρηση του δεύτερου αυτοκινήτου της Ιαπωνικής ομάδας καθώς αντιμετώπισε πρόβλημα και μπήκε στο pit box στο ξεκίνημα της 5η ώρας.
Το No. 8 των Buemi, Nakajima και Hartley βρίσκεται 5 γύρους μπροστά από τις δύο Rebellion και δεν απειλείται έπειτα από τον εξαιρετικό ρυθμό που είχε καθ’ όλη την διάρκεια του αγώνα.
Η μάχη ανάμεσα στις δύο Rebellion με το No. 3 και το No. 1 θα κριθεί μέχρι και τα τελευταία λεπτά του αγώνα, με τον Romain Dumas να προηγείται του Gustavo Menezes. Η Toyota με το No.4 πάλεψε να επανέλθει στην 2η θέση όμως τα προβλήματα στα φρένα και στο αυτοκίνητο ανάγκασαν την ομάδα να υποχωρήσει στην 4η θέση.
Στην LMP2, οι μάχες συνεχίζονται με την United Autosports και το No. 22 να προηγείται με χρόνο 1:44 από την 2η Jota Racing. Η United δεν έχει απειληθεί και ο Felipe Albuquerque βρίσκεται σε ρυθμό κάτω από 5 δευτερόλεπτα ανά γύρο σε σχέση με τους υπόλοιπους.
Στην δεύτερη θέση βρίσκεται η Jota Racing με το No. 38 και οδηγούς τους Davidson, Da Costa και Gonzalez. Η Βρετανική ομάδα έχει επιλέξει μία εντυπωσιακή στρατηγική μέχρι στιγμής και ανέκαμψε ύστερα από τις χαμηλές θέσεις όπου βρισκόταν στα μέσα του αγώνα.
Στην τρίτη θέση είναι η G-Drive Racing η οποία έχει διαφορά ενός γύρου από τον 2ο και από τον 4ο. Ακόμη μία καλή στρατηγική από την ομάδα της LMP2.
Το δεύτερο πλήρωμα της United Autosports με το No. 32 δεν κατάφερε να μείνει στις πρώτες θέσεις της κατάταξης έπειτα από βλάβη που είχε στο αυτοκίνητο μπαίνοντας στο γκαράζ και χάνοντας όλο το πλεονέκτημα που δημιούργησε κατά την διάρκεια της νύχτας. Το No. 32 των Owen, Brundle και Van Uitert βρίσκεται στην 14η θέση.
Η μάχη που είναι ανοικτή στην κατηγορία GTE-Pro φαίνεται ότι θα παραμείνει μέχρι και τους τελευταίους γύρους του αγώνα με την AF-Corse και την Aston Martin να μονομαχούν καθώς βρίσκονται στον ίδιο γύρο και το παραμικρό λάθος θα τους κοστίσει.
Την 3άδα συμπληρώνει η δεύτερη Aston Martin με το No. 95 και όπως φαίνεται θα μείνει εκεί διότι η Ferrari που ακολουθεί έχει μείνει αρκετά πίσω σε χρόνο.
Η Porsche GT δεν κατάφερε να λύσει τα προβλήματα της με το No. 92 να έχει ένα καταστροφικό αγώνα και το No. 91 να μένει στα χαμηλά λόγο προβλημάτων.
Η WeatherTech εγκατέλειψε στον 185ο γύρο ενώ η άλλη Αμερικάνικη ομάδα Risi Competizione με το No. 82 βρίσκεται στην 5η θέση.
Στη δεύτερη κατηγορία της LM-GTE η TF Sport προηγείται με οδηγούς τους Yoluc, Adam και Eastwood με πολύ καλή απόδοση από την Aston Martin Vantage AMR, ενώ ακολουθεί η AF-Corse με Ferrari και το No.83 έπειτα από την ανάκαμψη της στον αγώνα.
Για την 3η θέση δύο είναι μέχρι στιγμής οι βασικοί διεκδικητές, το No. 77 και το No. 56 που βρίσκονται πολύ κοντά ο ένας από τον άλλον με λιγότερο από 10 δευτερόλεπτα διαφορά.
Η εργοστασιακή ομάδα της Aston Martin που προηγούταν στην μεγαλύτερη διάρκεια του αγώνα στην GTE-Am είχε κάποια προβλήματα που την έφεραν στην 10η θέση της κατηγορίας και έχασε τις ελπίδες της για την νίκη.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!