Μετά το ατύχημα του Maldonado οι τρεις πρώτοι διεκδικητές της GTE Pro μαζεύτηκαν πίσω από το τρενάκι του safety car. Η #63 Corvette του Antonio Garcia και η #51 AF Corse Ferrari του Alessandro Pier Guidi συνεχίζουν να ανταλλάζουν την πρωτιά όλο το πρωί και βρήκαν τους εαυτούς τους αντιμέτωπους μέχρι και στο παράθυρο ανεφοδιασμού τους.
Με τέσσερις ώρες να απομένουν, ο Pier Guidi έδωσε την # 51 στον Calado, με τον Garcia να χάνει δέκα δευτερόλεπτα μετά από μία έξοδο του.
Η #91 Porsche βρίσκεται στην τρίτη θέση με τον Gianmaria Bruni να κυνηγάει τους δύο πρωτοπόρους. Μόνο μία νίκη θα έδινε στον Bruni και τον μόνιμο teammate του Richard Lietz τον τίτλο στην κατηγορία GTE.
Ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος Michael Christensen με την #92 και ο Kevin Estre είναι εκτός συναγωνισμού για βαθμούς μετά το θέμα κατά την διάρκεια της νύχτας που υπήρχε με την εξάτμιση και άφησε το αυτοκίνητο πέντε γύρους πίσω.
Η Corvette Racing κατάφερε και άλλαξε τα φρένα στην #63 για δεύτερη φορά κατά την διάρκεια ενός συνηθισμένου pitstop, ελπίζοντας ότι θα κερδίσει κάτι στις εναπομείναντες 4 ώρες του αγώνα.
Και οι τέσσερις Ganassi Ford GTs βρίσκονται μέσα στην οχτάδα, αλλά καμία δεν φαίνεται να έχει τον ρυθμό να απειλήσει τους πρώτους της κατηγορίας. Η προπορευόμενη #82 BMW M8 της GTE ακολουθεί στην 10η θέση, ενώ η μόνη που απομένει είναι η Aston Martin Vantage στην GTE καθώς βρίσκεται 16 γύρους πίσω μετά το ατύχημα που είχε ο Alex Lynn κατά την διάρκεια της νύχτας.
Η JMW Motorsport με την Ferrari 488 και η Team Project 1 με την Porsche 911 RSR συνεχίζουν στην μάχη για την δεύτερη θέση στην GTE Am πίσω από την κυρίαρχη Keating με το Ford GT, η οποία έχει τρία λεπτά προβάδισμα τις τελευταίες τέσσερις ώρες με τον Felipe Fraga στο τιμόνι. Ferrari της Clearwater Racing και της WeatherTech Racing μάχονται για την 4η θέση της κατηγορίας.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!