Η Toyota κρατά το πλεονέκτημά της σε σχέση με τους ιδιωτικούς αντιπάλους της στην LMP1 κατηγορία του Le Mans 24 Hours, καθώς ο Kamui Kobayashi δημιούργησε αρχικά ένα μικρό προβάδισμα στην #7.
Καθώς περάσει τον Kazuki Nakajima στην έβδομη ώρα, ο Kobayashi άνοιξε τη διαφορά σε λίγο περισσότερο από 10 δευτερόλεπτα πριν από ο Nakajima πάει στα pit την #8 Toyota για να συνεχίσει ο Sebastien Buemi.
Ένα αυτοκίνητο ασφαλείας στην αρχή της πέμπτης ώρας, για μια μεγάλη σύγκρουση που αφορούσε τη ByKolles του Dominik Kraihamer στις στροφές της Porsche επανέφερε τον αγώνα μεταξύ των δύο Toyota, με τον Fernando Alonso να περνάει τον Jose Maria Lopez προτού παραδώσει το αυτοκίνητο στον Nakajima.
Μετέπειτα όμως ο teammate τους, Sebastien Buemi έλαβε ποινή γιατί πήγε γρήγορα σε μια αργή ζώνη αμέσως μετά τα μεσάνυχτα. Η #8 Toyota του Buemi κυνηγούσε τον Kamui Kobayashi στην #7, που στη συνέχεια παρέδωσε το μονοθέσιο στον Mike Conway, ο οποίος επέκτεινε τη διαφορά σε περίπου 35δ.
Η Toyota ανέφερε ότι ο Buemi είχε χάσει χρόνο σε μια αργή ζώνη σε σύγκριση με τον Conway, αλλά στη συνέχεια οι αγωνοδίκες έδωσαν στον Buemi ποινή 60δ stop/go για υπερβολική ταχύτητα σε μια αργή ζώνη – καθώς ο Matevos Isaakyan προσπαθούσε να επιστρέψει την SMP Racing BR1 αργά στα pit.
Ο Buemi εκτέλεσε την ποινή στον γύρο 150, 20 λεπτά στη 10η ώρα. Τα επιπλέον 35 δευτερόλεπτα που πέρασε ο Buemi στο pitlane σήμαινε ότι επέστρεψε στη πίστα 2λ10δ πίσω από τον Conway.
Αυτή η διαφορά κόπηκε σε 1λ17δ στο 12-ωρο σημείο, όπως ο Fernando Alonso ανέλαβε την #8 και έριξε τη διαφορά με τον Jose Jose Lopez όπως ο αγώνας έφτασε στα μισά του.
Μετά την έξοδο από το αυτοκίνητο, Conway παραδέχτηκε: “Πρέπει να είμαστε ασφαλείς, αλλά πρέπει να διατηρήσουμε το προβάδισμα που μας δόθηκε λόγω της ποινής”.
Ο Fernando Alonso είχε ένα πολύ καλό νυχτερινό stint για να μειώσει το χάσμα ανάμεσα στην #8 Toyota και την #7 στη πρωτοπορία, κόβοντας τη διαφορά στα 44δ μέχρι τη στιγμή που έδωσε το #8 στον Kazuki Nakajima.
“Πρέπει να προχωρήσουμε, προφανώς”, δήλωσε ο Alonso. “Χάσαμε χρόνο με την ποινή, stop/go, οπότε είχαμε μια άτυχη κατάσταση με το αυτοκίνητο ασφαλείας και τέτοια πράγματα, οπότε ήταν ώρα για να ανακάμψουμε.
“Αισθάνθηκα καλά τη νύχτα, στο ρυθμό, και προσπάθησα να πιέσω και να ανακάμψω – και νομίζω ότι ήταν ενάμιση λεπτό. Ένα μέρος της δουλειάς έγινε, είναι ακόμα μια μακρά κούρσα μπροστά μας και θα χρειαστεί ακόμα να ανακτήσουμε μερικά δευτερόλεπτα.”
Όταν ρωτήθηκε πώς βρήκε τον πρώτο του νυχτερινό αγώνα στο Le Mans, απάντησε: “Ήταν εντάξει, μερικές φορές απογοητεύεσαι από την κυκλοφορία, μερικές φορές έχεις τύχη. Επίσης, οι γύροι μου, όταν ήμουν τυχερός, είναι ωραίο συναίσθημα!”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!