Το πλήρωμα της Toyota με το No. 8 κρατάει σταθερά την πρωτιά για την 88η έκδοση του αγώνα 24 ωρών του Le Mans με 8 ώρες να απομένουν, καθώς βοηθήθηκε από το δράμα του αυτοκινήτου με το No. 7.
Έχοντας κερδίσει το προβάδισμα ενός γύρου ως αποτέλεσμα της αλλαγής της μονάδας turbo στο αυτοκίνητο με το No. 7 μόλις περάσαμε το πρώτο μισό του αγώνα, ο Hartley παρέδωσε το αυτοκίνητο με το No.8 στον Kazuki Nakajima προς το τέλος της 14ης ώρας.
Ο Nakajima στην συνέχεια έριξε ακόμα έναν γύρο στο αυτοκίνητο της 2ης θέσης No. 1 Rebellion R-13, όπου αυτή την στιγμή το οδηγεί ο Norman Nato, από την 16η ώρα.
Η δεύτερη Rebellionμ, το νούμερο #3, είναι τρεις γύροι μακριά από τον ρυθμό με τον rookie στο Le Mans Louis Deletraz στο τιμόνι, ενώ η Toyota με το No. 7 βρίσκεται έξι γύρους πίσω από το αδελφικό αυτοκίνητο με τον Jose Maria Lopez να κάνει καταγράφει κάποιους γρήγορους χρόνους.
Στην LMP2, και οι δύο United Autosports συνεχίζουν να μάχονται για την πρωτοπορία. Οι δύο Oreca έκαναν ταυτόχρονα pit stop στο τέλος της 15ης ώρας, με το No. 22 να παίρνει το πλεονέκτημα λόγο της μη αλλαγής ελαστικών, ενώ τα δύο αυτοκίνητα έχουν διαφορετικές στρατηγικές.
Ο Filipe Albuquerque έφερε το αυτοκίνητο με το No. 22 μπροστά από αυτό του Phil Hanson στα μέσα της 16ης ώρας, και ο Job van Uitert με το αδελφικό αυτοκίνητο No. 32 είχε πρόβλημα με μία διαρροή λαδιού κατά της διάρκεια της 16ης ώρας.
Η JOTA Sport Oreca με ελαστικά Goodyear είναι όλο και πιο κοντά στην μάχη των πρωτοπόρων, σε ένα σημείο 15 δευτερολέπτων διαφορά από τον πρώτο, όμως ένα μη προγραμματισμένο pit stop κόστισε για το No. 38 περίπου ένα λεπτό.
Δράμα είχαμε όταν το No. 29 της Racing Team Nederland Oreca, με τον οδηγό Nyck de Vries που μπλέχτηκε με τον Toni Vilander της WeatherTech Racing Ferrari σε ένα περιστατικό στην Tertre Rouge προκαλώντας ζημιά στο τελευταίο αυτοκίνητο.
Στην GTE-Pro, η Aston Martin πήρε το πάνω χέρι έναντι της Ferrari όταν ο Alex Lynn έδωσε το No. 97 Vantage GTE στον Maxime Martin, ο οποίος πέρασε τον Alessandro Pier Guidi με την Ferrari No. 51.
Ο Pier Guidi έκανε pit για να αλλάξει με τον Daniel Serra, και ο Martin προηγήθηκε με 15 δευτερόλεπτα μέχρι να δώσει το τιμόνι στον Harry Tincknell πριν το τέλος της 16ης ώρας.
Αυτό σήμαινε ότι ο Serra προηγούταν 90 δευτερόλεπτα έναντι του Tincknell αλλά χρειάστηκε να σταματήσει, ενώ με την δεύτερη Aston Martin του Marco Sorensen συνέχισε να τρέχει τρίτη, ένα γύρο πίσω.
Το δράμα συνεχίστηκε για την Porsche με το No. 91, όπου ήταν τέταρτη και μπήκε στα pit για να λύσει το πρόβλημα στα ηλεκτρολογικά, με την Ferrari No. 71 να ανεβαίνει στην 4η θέση.
Στην GTE-Am, ένα καταπληκτικό stint από τον Jonathan Adam με το No. 90 της TF Sport Aston Martin της έδωσε το πάνω χέρι, με την Aston Martin με το No. 98 να έχει πρόβλημα στην ανάρτηση ανάγκασε τον Ross Gunn να μπει στο pit box.
Στην 2η θέση βρίσκεται το No. 77 της Dempsey-Proton Racing και στην 3η η AF-Corse με τον Nicklas Nielsen.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!