Τα πολύ καλά κομμάτια που οδήγησαν οι Fernando Alonso και Kazuki Nakajima ανέβασαν την #8 Toyota στην κορυφή περνώντας την #7 παραδίδοντας στον Sebastien Buemi το προβάδισμα στα δύο τρίτα του αγώνα, καθώς η Porsche εξακολουθεί να κυριαρχεί στην κατηγορία GTE Pro.
Στο μέσο της διαδρομής του αγώνα, ο Jose Maria Lopez στην #7 Toyota ήταν 75 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Fernando Alonso, ο οποίος μείωνε τη διαφορά σχεδόν κάθε γύρο.
Μέσα σε 40 λεπτά, το χάσμα ήταν πολύ κάτω από 60 δευτερόλεπτα και ο διπλός πρωταθλητής της Formula1 είπε στην ομάδα, “Πείτε μου αν θέλετε να κάνω και άλλο κομμάτι, ε; Είμαι στο ρυθμό της νύχτας”.
Εντούτοις, μια αργή ζώνη που προκλήθηκε από ένα αυτοκίνητο LMP2 ώθησε την ομάδα της Toyota να καλέσει την #8 στα pit και να βάλει τον Kazuki Nakajima μέσα. Ο poleman συνέχισε το καλό έργο του Alonso, μειώνοντας τη διαφορά του.
Μέχρι τη στιγμή που σταμάτησε για πρώτη φορά από το τριπλό κομμάτι του, ο Nakajima ήταν μόλις 5 δευτερόλεπτα πίσω. Ωστόσο, ο Kobayashi ανέλαβε τη θέση του Lopez και η απώλεια χρόνου σταμάτησε – με τον Nakajima να διαμαρτύρεται για τα φρένα στην #8.
Ωστόσο, μετά την επόμενη στάση του, άρχισε να ανεβαίνει σε ρυθμό. Με 8ω35λ να απομένουν, ο Nakajima πέρασε από την εσωτερική τον Kobayashi στην Arnage για να πάρει για την #8 Toyota το προβάδισμα και αμέσως άνοιξε διαφορά.
Αυτή η πρόοδος σταμάτησε σχεδόν αμέσως από τις αργές ζώνες για τον Giorgio Sernagiotto που είχε την Villorba Corse LMP2 στα χαλίκια της Indianapolis και τον Alexander Sims να ρίχνει την MTEK BMW M8 σε έναν τοίχο στις Porsche Curves.
Ο Nakajima έχοντας κάνει την δουλειά του στην τελειότητα, πήγε στα pit και παρέδωσε στον Sebastien Buemi, ο οποίος έθεσε ένα προβάδισμα 34 δευτερολέπτων αφού ο Kobayashi έκανε στάση με την #7.
Το αυτοκίνητο #3 της Rebellion Racing είχε μία μεγάλη στάση στα χέρια του Gustavo Menezes και έπεσε στην τέταρτη θέση πίσω από τον teammate του Bruno Senna, αλλά στη συνέχεια ήταν η σειρά του αυτοκινήτου #1 να σταματήσει και ο Thomas Laurent πέρασε την #3 μπροστά από την #1, που τώρα οδηγείται από τον Neel Jani.
Ωστόσο, το ζευγάρι είναι 10 γύρους πίσω από τις Toyota.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!