Παρά τα στατιστικά που ήθελαν την Porsche GT να είναι φαβορί, η μάχη στην GTE-Pro τελικά είναι μάχη για δύο όπως φάνηκε μέχρι στιγμής.
Οι δύο ομάδες που βρίσκονται στις πρώτες δύο σειρές είναι η AF-Corse με την Ferrari 488 GTE Evo και το No. 51 και η Aston Martin Racing με το No. 97. Οι υπόλοιπες ομάδες που ακολουθούν είναι οι teammates των προαναφερθέντων πληρωμάτων. Την 8άδα συμπληρώνουν οι δύο Porsche GT και οι ιδιωτικές Risi Competizione και WeatherTech Racing.
Από την αρχή φάνηκαν δύσκολα τα πράγματα για τις δύο Porsche και τα πληρώματα να μην μπορούν να βρουν ρυθμό και να έχουν αρκετά προβλήματα. Το No. 92 με οδηγούς τους Christensen, Estre και Vanthoor αναγκάστηκε να μπει στo pit box για αρκετή ώρα και με τους μηχανικούς να προσπαθούν να λύσουν το μηχανικό πρόβλημα.
Ενώ η άλλη Porsche με το No. 91 και οδηγούς τους Lietz, Bruni και Makowiecki όπου κατέκτησαν την pole position έχασαν πολλές θέσεις στην εκκίνηση και έχουν βρεθεί αρκετά πίσω στην κατάταξη.
Ο αγωνιστικός υπεύθυνος της Γερμανικής ομάδας δήλωσε ότι το πρόβλημα ήταν στην υδραυλική υποβοήθηση, για αυτόν τον λόγο τα δύο αυτοκίνητα έχαναν πολύ χρόνο σε σχέση με τα υπόλοιπα. Ακόμη δήλωσε ότι “είναι ένα πρόβλημα που θα μας πάρει ώρα για να το φτιάξουμε και θα χάσουμε πολύτιμο χρόνο.”
Με τις δύο Porsche να παλεύουν ώστε να ανακάμψουν, η Αμερικάνικη WeatherTech δεν είναι τόσο ανταγωνιστική όσο θα περιμέναμε καθώς έχει βρεθεί πιο χαμηλά από το αναμενόμενο. Η άλλη Αμερικάνικη ομάδα, η Risi Competizione παρέμεινε σταθερά 5η μετά τις μάχες που είχε στις πρώτες ώρες με την WeatherTech και τις Porsche.
Η Risi με το No. 82 και πληρώματα τους Pla, Bourdais και Gounon παλεύει για να βρεθεί πιο ψηλά στην κατάταξη με τον Sebastian Bourdais να οδηγεί στο όριο την Ferrari 488 GTE Evo.
Στις δύο πρώτες σειρές τα πράγματα ήταν πιο ξεκάθαρα για το τι θα ακολουθούσε, η Aston Martin είχε πιο σταθερό ρυθμό καθ’ όλη την διάρκεια του τριημέρου και το έχει δείξει μέχρι στιγμής και στον αγώνα με το No. 97 και οδηγούς τους Martin, Lynn, Ticknell να έχει διαφορά λιγότερη του ενός δευτερολέπτου από την 1η θέση.
Μπροστά από την Aston Martin με το No. 97 είναι η AF-Corse με το No. 51 με το έμπειρο πλήρωμα των Pier Guidi, Calado και Serra. Η Ferrari 488 GTE Evo έχει βρει το ιδανικό set up του αυτοκινήτου και δεν έχει κάνει μέχρι στιγμής κάποιο σοβαρό λάθος.
Σε μία μάχη για την 3η θέση, είχαμε την άλλη Ferrari και Aston Martin με διαφορά 1 γύρου από τους πρώτους δύο και μεταξύ τους διαφορά 40 δευτερόλεπτα. Η AF-Corse με το No. 71 και πλήρωμα τους Rigon, Bird και Molina είναι μπροστά αλλά η διαφορά αυξάνεται και μειώνεται συνεχώς με τo No. 95 των Thiim, Sorensen και Westbrook.
Στην 11η ώρα αγώνα η AF-Corse με το No. 71 είχε ένα κλατάρισμα με οδηγό τον Sam Bird και αναγκάστηκε να μπει στο pit box, καθώς είχε πρόβλημα και στα φρένα. Έτσι όταν επανήλθε στην πίστα ήταν στην 6η θέση και έδωσε την ευκαιρία στην Aston Martin να πάρει ανάσα.
Όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοιχτά καθώς η παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας ή τα σύννεφα που έχουν μαζευτεί επάνω από την πίστα θα μπορούσαν να αλλάξουν την ροή του αγώνα.
Το σίγουρο είναι ότι οι 12 ώρες που απομένουν θα είναι συναρπαστικές.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!