Ο Kamui Kobayashi προπορεύεται του Sebastien Buemi στα μισά του αγώνα των 24 Ωρών του Le Mans, ενώ η Corse Ferrari εμποδίζει την κυριαρχία της Porsche στην κατηγορία GTE Pro και η ιδιωτική Ford οδηγεί την GTE Am.
Τα TS050 Hybrids της Toyota παρέμειναν στη σειρά, η #7 μπροστά από την #8 μετά την 13η στάση τους, ο Mike Conway επτά δευτερόλεπτα μπροστά από τον Sebastien Buemi.
Πίσω από αυτούς οι SMP Racing BR Engineering BR1s είναι δύο γύρους κάτω στην τρίτη και τέταρτη, 21 δευτερόλεπτα μεταξύ τους, με τον Gustavo Menezes άλλα 90 δευτερόλεπτα κάτω στην #3 Rebellion Racing R13. Η άλλη Rebbelion του Bruno Senna, ήταν τέσσερις γύρους κάτω.
Η κίτρινη ζώνη που προκάλεσε μία Aston Martin από την GTE Pro άφησε τον Conway 70 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Buemi.
Προσεγγίζοντας τις 10ώρες και 25λεπτά στον αγώνα, ο Egor Orudzhev έριξε την #17 SMP BR1 στις Porsche Curves, με ένα μεγάλο ατύχημα που έληξε τον αγώνα του.
Με την #8 Toyota να έχει ήδη σταματήσει στα pits και την #7 όχι ακόμα, ο Conway χρησιμοποίησε αυτό το διάστημα ασφαλείας αυτοκινήτου για να σταματήσει, αλλά αναπόφευκτα επανήλθε πίσω από Buemi. Ωστόσο, η #7 παρέμεινε εκεί στους καθρέφτες της αδελφής της η οποία είχε για λίγο ανησυχητικά σήματα καπνού.
Μετά τον επόμενο γύρο των στάσεων, ο Kamui Kobayashi έβαλε την #7 TS050 μπροστά από τον Buemi και άρχισε να απομακρύνεται μέχρι το αυτοκίνητο ασφαλείας να αναπτυχθεί για να ανακτηθεί η LMP2 ARC Bratislava Ligier στις Porsche Curves.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!