Η Toyota Gazoo Racing προηγείται στις 24 ώρες του Le Mans στο μέσο του αγώνα, συνεχίζοντας να κυριαρχεί το δίδυμο των Toyota TS050 Hybrids.
Ο Kamui Kobayashi έχει ένα γύρο διαφορά από το αδερφικό αυτοκίνητο με το No. 8 του Brendon Hartley, όπου παραμένει ανταγωνιστικός παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισε.
Το εμπρός αριστερό ελαστικό του Sebastien Buemi κλάταρε βγάζοντας τους περσινούς νικητές εκτός μάχης, ενώ έχασε σχεδόν δύο γύρους στο pit box επισκευάζοντας το δεξί μπροστινό φρένο του αυτοκινήτου την 7η ώρα.
Το No. 1 Rebellion R13 Gibson του Gustavo Menezes τρέχει τρίτο, δύο γύρους πίσω από την πρωτοπόρο Toyota.
Η United Autosports κρατάει τον έλεγχο στην LMP2, με την Oreca 07 Gibson να βρίσκεται στο 1-2 της κατηγορίας.
Το No. 32 με τον Will Owen έχει στενή επαφή με τον πρωτοπόρο Paul Di Resta και το αδερφικό αυτοκίνητο και κάτοχο της pole No. 22 αφού ο Owen άλλαξε το πίσω μέρος κατά την διάρκεια του pit stop.
Η United έχει έρθει πρώτη μετά από το δράμα για αρκετούς ανταγωνιστές της, όταν το No. 37 της Jackie Chan DC Racing, αποκλείστηκε λόγο εξωτερικής βοήθειας στον Gabriel Aubry όταν σταμάτησε στην πίστα την 7η ώρα.
Η απόφαση των αγωνοδικών ήρθε στις 01:35π.μ., δηλώνοντας ότι ένα μέλος της ομάδας συνάντησε τον Aubry και του παρείχε ένα εξάρτημα που ο Γάλλος τοποθέτησε στο αυτοκίνητο, το οποίο παραβιάζει τους κανονισμούς.
Η No. 38 Jota Sport είναι η μοναδική ομάδα που τρέχει μόνη της στην 3η θέση.
Στην GTE-Am η Aston Martin είναι σταθερά μπροστά, με το No. 98 και οδηγό τον Augusto Farfus μπροστά από το No. 90 της TF Sport.
Για την εξέλιξη του αγώνα στην κατηγορία GTE-Pro έχει δημοσιευθεί ξεχωριστό άρθρο.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!