Η Toyota με οδηγό τον Mike Conway προηγείται στην χαοτική 1η ώρα του αγώνα 24 ωρών του Le Mans μετά την βροχόπτωση στο ξεκίνημα που έπαιξε ρόλο στα πολλά ατυχήματα στην πίστα.
Η 89η έκδοση του κλασσικού Γαλλικού αγώνα αντοχής ξεκίνησε με δύο γύρους υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας λόγο των υγρών συνθηκών, με την εκκίνηση να γίνεται μετά από τρεις γύρους.
We are GO for racing! And first incident at Dunlop chicane between @Glickenhaus and @TGR_WEC #LeMans24 #WEC pic.twitter.com/RBxkcVoyRF
— 24 Hours of Le Mans (@24hoursoflemans) August 21, 2021
Ο κάτοχος της pole Conway ήταν ο μοναδικός οδηγός της Hypercar που βγήκε από το πρώτο stint σχετικά αλώβητος μετά τα ατυχήματα που επηρέασαν τον βασικό αντίπαλο του No. 7 της Toyota GR010 Hybrid όπου συμπεριλάμβανε το μονοθέσιο No. 8.
Ένα άλμα στην 2η στροφή από τον οδηγό της Glickenhaus Olivier Pla ανάγκασε τον Sebastien Buemi με το No. 8 της Toyota να κάνει περιστροφή και να βρεθεί τελευταίος με 1,5 λεπτό διαφορά από τους πρωτοπόρους.
Ο Pla με το No. 708 και την Glickenhaus 007 Pipo LMH συνέχισε, έχοντας σοβαρή ζημιά στο μπροστινό μέρος όπου βρίσκονται τα φώτα και δέχθηκε ποινή 10 δευτερολέπτων, ενώ έχασε ακόμη μία θέση όταν ο teammate του Richard Westbrook τον προσπέρασε στην Dunlop.
Ο Conway πήρε μία μεγάλη ανάσα μπροστά όταν ο Nicolas Lapierre σπίνιαρε στην Indianapolis ενώ βρισκόταν στην 2η θέση με την Alpine A480 Gibson, πέφτοντας στην 18η θέση.
BIG moment for @SignatechAlpine and @Nico_Lapierre at Indianapolis. He is back on track.#WEC #LeMans24 pic.twitter.com/WzeQTSvVJR
— WEC (@FIAWEC) August 21, 2021
Ο οδηγός του No. 7 της Toyota προηγείται του Pla της Glickenhaus με 40 δευτερόλεπτα στην 1η ώρα.
Ο πρωτοπόρος της LMP2 Antonio Felix da Costa σύντομα έπιασε τα μονοθέσια LMH με την JOTA Oreca 07 Gibson και μπήκε γρήγορα στα pits πριν το τέλος της 1ης ώρας.
Καθώς η πίστα στέγνωνε πολλά πληρώματα μπήκαν στα pit για να βάλουν τα slick ελαστικά. Ο Conway προηγείται με 43 δευτερόλεπτα από τον da Costa, με τον Buemi να ανεβαίνει στην 3η θέση, όπου είναι 19 δευτερόλεπτα πίσω από την Jota.
Ο Nyck de Vries είναι 4ος στην LMP2 με το No. 26 της G-Drive Racing Aurus με Oreca, 6 δευτερόλεπτα μακριά από τον Lapierre στο τιμόνι της Alpine με LMP1.
Crazy first few laps ?#LeMans24 #WEC pic.twitter.com/9xzLxizcxI
— 24 Hours of Le Mans (@24hoursoflemans) August 21, 2021
Η Corvette Racing πήρε από νωρίς την πρωτοπορία στην GTE-Pro στις υγρές συνθήκες αλλά σύντομα οι δύο οδηγοί των C8.Rs Tommy Milner και Antonio Garcia δέχτηκαν προσπεράσματα από τους υπόλοιπους.
Ο Milner ήταν ο πρώτος που υποχώρησε, πέφτοντας πίσω από τις AF Corse Ferrari 488 GTE Evos, πριν ο Garcia δεχθεί προσπεράσματα από τους Miguel Molina και James Calado.
Οι αλλαγές έδωσαν το 1-2 στην Ferrari όπου άλλαξε όταν ο Calado πέρασε τον Molina στα φρένα στο δεύτερο chicane της Mulsanne.
Η Corvette Racing άφησε τον Milner 40 λεπτά με ελαστικά για βροχή όπου άλλαξε μετά σε slick, σε μία κίνηση όπου έφερε την Αμερικάνικη ομάδα μπροστά από τον Molina.
Οι Laurens Vanthoor και Gianmaria Bruni είναι στην 3η και 4η θέση με την Porsche 911 RSR-19, ενώ ο Calado έπεσε στην 5η και ο Garcia μία θέση πίσω.
A Lot of traffic in GTE!@DHL_Motorsports | #LeMans24 #WEC #DHL pic.twitter.com/6SW078lAfA
— 24 Hours of Le Mans (@24hoursoflemans) August 21, 2021
Ο Antonio Fuoco πήρε την πρωτοπορία στην GTE-Am από τον κάτοχο της Pole Julien Andlauer στο πρώτο stint, μόνο που ο Ιταλός έχασε έδαφος κατά την διάρκεια του pit stop.
Ο Nicklas Nielsen πήρε την 1η θέση κατά την διάρκεια της 2ης ώρας με την AF Corse, με τον Andlauer να είναι 2ος μπροστά από τον Matteo Cressoni με την Iron Lynx και τον Nicki Thiim με την NorthWest με Aston Martin Racing.
1η/24 ώρες: Αποτελέσματα
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!