O Nicholas Latifi θεωρεί ότι η Williams πρέπει να αποφασίσει για την παραμονή του ή όχι στην ομάδα την επόμενη σεζόν με βάση την απόδοσή του μετά το βρετανικό GP, καθώς σε εκείνο το τριήμερο ο Καναδός άρχισε να χρησιμοποιεί ένα νέο σασί στο μονοθέσιό του.
Έχοντας φέτος ως νέο του team-mate τον Alex Albon, ο Καναδός έχει δυσκολευτεί πολύ να ακολουθήσει την απόδοση του ομόσταυλού του, τόσο στις κατατακτήριές όσο και στους αγώνες, με σημαντική μάλιστα διαφορά. Επιπλέον, ο Albon έχει σημειώσει όλους τους βαθμούς της ομάδας μέχρι στιγμής.
Τα πράγματα άρχισαν να πηγαίνουν καλύτερα για τον Latifi μετά την αλλαγή του σασί της FW44 στο Silverstone, ενώ και οι αναβαθμίσεις που έγιναν στο μονοθέσιο έδειξαν να του ταιριάζουν, με αποκορύφωμα την παρουσία του στο Q3 στη βρετανική πίστα. Έτσι, ο Καναδός επιθυμεί η ομάδα να τον κρίνει με βάση την πρόσφατη απόδοσή του.
“Τώρα νιώθω πολύ πιο άνετα στη θέση που βρίσκομαι – εμφανίζομαι τα Σαββατοκύριακα γνωρίζοντας ότι, εντάξει, αν οδηγήσω με τον τρόπο που ξέρω ότι μπορώ να οδηγήσω και να πάρω όσα περισσότερο μπορώ από το μονοθέσιο, τότε οι επιδόσεις μου θα είναι εκεί που πρέπει, σε σημείο δηλαδή που πιστεύω ότι αξίζει να παραμείνω στην F1”, είπε ο Latifi σε δηλώσεις του στο Motorsport.com.
“Προφανώς στην αρχή της χρονιάς δεν ίσχυε αυτό. Είναι ξεκάθαρο, δεν μπορεί να αρνηθεί κανείς την αλλαγή στην απόδοσή μου στους τελευταίους αγώνες, πλέον βάζω μεγαλύτερη πίεση στον εαυτό μου, γιατί η απόδοση είναι εκεί ώστε να μπορέσει να με κρίνει η ομάδα”.
“Έτσι, ασκώ περισσότερη πίεση στον εαυτό μου, αλλά η πίεση θα είναι πάντα εκεί. Και έτσι ξέρω ότι μπορώ να ανταποκριθώ, το απέδειξα στον εαυτό μου στους τελευταίους αγώνες. Οπότε ναι, η πίεση είναι πάνω μου τώρα. Αλλά αυτήν είναι η F1, σωστά;”
“Φεύγοντας από τον αγώνα στον Καναδά, δεν ένιωθα ότι υπήρχε πρόοδος σε τίποτα”, συνέχισε ο Καναδός, μιλώντας για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε από την αρχή της χρονιάς.
“Ο ρυθμός ήταν πάντα πολύ αργός και έτσι έφυγα από το Μόντρεαλ εξίσου μπερδεμένος και απογοητευμένος. Η Αυστραλία μάλλον ήταν δύσκολη, αν και τα προβλήματα δεν ήταν τόσο εμφανή μέχρι τα δύο ατυχήματα που είχα στη Σαουδική Αραβία. Δεν υπήρχε καθόλου σαφής βελτίωση ή έστω σαφής πορεία προς τη βελτίωση”.
“Αλλάξαμε το σασί για το Silverstone για να το αποκλείσουμε ως πιθανότητα και έκτοτε η απόδοση είναι εκεί. Και πάλι, δεν θεωρώ 100% ότι υπήρχε κάποιο πρόβλημα με το σασί, αλλά είμαι 99,9% πεπεισμένος ότι υπήρχε κάτι που δεν ήταν πολύ σωστό – είτε ήταν ο συνδυασμός των εξαρτημάτων που χρησιμοποιούσα είτε η τοποθέτησή τους, κάτι που μπορούμε να δούμε γιατί μερικές φορές ξέρουμε ότι υπάρχουν προβλήματα. Βέβαια, είναι δύσκολο να μάθουμε ακριβώς”.
“Αλλά το γεγονός είναι είναι ότι δεν άλλαξα τίποτα σε μένα από τότε – έφυγα από το Μόντρεαλ εξαιρετικά απογοητευμένος, χωρίς καμία αίσθηση στο μονοθέσιο. Έπειτα από το Silverstone και μετά τα πράγματα ήταν πολύ καλύτερα”.
“Ακόμη και όταν ο ρυθμός δεν είναι ανταγωνιστικός, τουλάχιστον μπορώ να νιώσω τι κάνει το μονοθέσιο τώρα. Αισθάνομαι άνετα να οδηγώ στο όριο. Και αυτήν είναι η κύρια διαφορά”, είπε ο Latifi.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!