Ο Lando Norris έχει υποστηρίξει ότι οι άνθρωποι πρέπει να σταματήσουν να «λένε βλακείες» και να «ξαναβαθμονομήσουν» τις προσδοκίες τους σχετικά με το πλεονέκτημα ρυθμού που έχει η McLaren στη Formula 1.
Η πορεία του Norris στο βάθρο το 2025 ολοκληρώθηκε στη Σαουδική Αραβία καθώς ανέκτησε τελικά την τέταρτη θέση από το ατύχημα στα προκριματικά που τον οδήγησε στη 10η θέση στο grid.
Ο Βρετανός ήταν ο μοναδικός οδηγός στο top 10 που ξεκίνησε στο σκληρό ελαστικό, αλλά κέρδισε δύο θέσεις στον πρώτο γύρο καθώς ο Yuki Tsunoda και ο Pierre Gasly συγκρούστηκαν.
Έχοντας ξεπεράσει με ευκολία τη Mercedes του Andrea Kimi Antonelli, ο Norris έχασε χρόνο όταν δυσκολεύτηκε να ολοκληρώσει την προσπέραση στη Ferrari του Lewis Hamilton. Ο Βρετανός πέρασε δύο φορές τον συμπατριώτη του στη στροφή 27, αλλά στη συνέχεια έχασε τη θέση καθώς ο Hamilton χρησιμοποίησε το DRS για να τον ξαναπεράσει στην ευθεία πριν τη στροφή 1 για να διατηρήσει την έκτη θέση.
Ο Norris έμαθε το μάθημά του καθώς έκανε υπομονή την τρίτη φορά για να κατακτήσει τη θέση πριν τη στροφή 1, αλλά οι δύο γύροι που έχασε πίσω από τη Ferrari ήταν καθοριστικοί. Ο αγώνας τελείωσε με τον Norris ένα δευτερόλεπτο πίσω από τον Charles Leclerc καθώς έχασε το βάθρο, αλλά αρνήθηκε ότι θα μπορούσε να είχε κάνει περισσότερα για να επισκιάσει την άλλη Ferrari.
«Ναι, νομίζω ότι είναι το καλύτερο που μπορούσαμε να κάνουμε σήμερα», είπε ο Norris. «Φυσικά, είναι κρίμα να χάνεις ένα βάθρο. Ήμασταν κοντά, ξέρετε, είναι πάντα δύσκολο να κρίνεις αυτά τα πράγματα.
“Ο Charles οδήγησε έναν καλό αγώνα, ένα καλό πρώτο κομμάτι. Έδωσε στον εαυτό του αυτή την ευκαιρία να έχει ένα αξιοπρεπές σετ ελαστικών στο δεύτερο μέρος. Και νομίζω ότι άλλαξε ελαστικά μόνο τρεις ή τέσσερις γύρους μετά, πέντε γύρους μετά ίσως, οπότε δεν είναι αρκετό για να τον κερδίσουμε».
Ο Norris έχει αναγνωρίσει ότι πρέπει να ξεκαθαρίσει τα λάθη σε έναν μόνο γύρο που τον οδήγησαν σε περιορισμό ζημιάς κατά τη διάρκεια των δύο προηγούμενων Σαββατοκύριακων.
“Αλλά ναι, νομίζω ότι είμαι ικανοποιημένος γενικά. Απλώς κάνω τη ζωή σκληρή για τον εαυτό μου, ειδικά όταν είναι ένας τέτοιος αγώνας”, συνέχισε. “Οπότε θα ήταν πολύ πιο εύκολο, πολύ πιο χαλαρό να οδηγούσα στο μπροστινό μέρος. Κατά κάποιο τρόπο είναι λίγο πιο εύκολο, οπότε πρέπει να βοηθήσω τον εαυτό μου λίγο και να έχω ένα καλύτερο Σάββατο.”
Ο Oscar Piastri εκμεταλλεύτηκε την τιμωρία του Max Verstappen όταν έκοψε την πρώτη στροφή και διατήρησε το προβάδισμα στην αρχή για να εξασφαλίσει τη νίκη της McLaren.
Ωστόσο, ο Norris, ο οποίος έχει παραιτηθεί από το προβάδισμα του πρωταθλήματος στον team-mate του, έχει επιμείνει ότι το περιθώριο της McLaren έναντι του αντιπάλου δεν είναι τόσο μεγάλο όσο έχει απεικονιστεί.
Ερωτηθείς αν ήταν έκπληκτος για τον ρυθμό της Red Bull και της Ferrari, ο Norris απάντησε: «Όχι. Δεν ξέρω γιατί ο κόσμος είναι τόσο έκπληκτος. Είναι εξίσου γρήγοροι στα προκριματικά στις περισσότερες περιόδους, είναι εξίσου γρήγοροι με εμάς στον αγώνα.
«Απλά επειδή είμαστε γρήγοροι στα δοκιμαστικά, οι άνθρωποι συνεχίζουν να σκέφτονται όλα αυτά τα χαζά. Όχι, εννοώ, μπορούν να συνεχίσουν να λένε ό,τι θέλουν. Δεν πιστεύουμε ότι είμαστε πολύ μπροστά, όπως φαίνεται.
«Πιστεύω ότι πιθανότατα ο Max [Verstappen] ήταν ο πιο γρήγορος εκεί έξω σήμερα, αν δεν είχε αυτή την ποινή των πέντε δευτερολέπτων. Άρα έχουμε δουλειά να κάνουμε.
«Οι άνθρωποι λένε συνέχεια ότι είμαστε οι καλύτεροι, είμαστε οι πιο γρήγοροι, μπλα, μπλα, μπλα. Αλλά είναι μόνο επειδή δείχνουμε λίγο περισσότερο ρυθμό στα δοκιμαστικά και μετά δεν μας μένει τίποτα όταν φτάνουμε στα προκριματικά.
“Αλλά αυτός είναι ο τρόπος μας να κάνουμε τα πράγματα. Έτσι νιώθουμε ότι βελτιστοποιούμε τα πράγματα. Αν δεν το κάναμε έτσι, θα ήμασταν ακόμα πιο πίσω.
“Όχι, είμαι ευχαριστημένος με τη δουλειά που κάνουμε. Οι άνθρωποι πρέπει απλώς να επαναβαθμονομήσουν. Έχουμε ένα υπέροχο αυτοκίνητο, πιθανώς το πιο γρήγορο κατά μέσο όρο, σίγουρα. Αλλά σαφώς όχι αρκετά μπροστά.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!