Ο Daniil Kvyat πιστεύει ότι οι αγωνοδίκες στο Grand Prix της Κίνας 1 γνωρίζουν ότι ήταν πολύ σκληροί με την τιμωρία του για σύγκρουση με τους οδηγούς της McLaren, Carlos Sainz και Lando Norris. Ο οδηγός της Toro Rosso, Kvyat, έλαβε δύο βαθμούς ποινής για το περιστατικό στη Σαγκάη. Τόσο ο Kvyat όσο και ο Norris αποσύρθηκαν τελικά, ενώ ο Sainz τερμάτισε στην 14η θέση.
“Αυτό ήταν, νομίζω, ένα φυσιολογικό περιστατικό για τον πρώτο γύρο – ένα αυτοκίνητο που έρχεται στην πίστα, και ένα αυτοκίνητο που είναι σάντουιτς, και αφήνοντας αρκετό χώρο για ένα αυτοκίνητο σίγουρα”, δήλωσε ο Kvyat. “Το άλλο μονοθέσιο προκάλεσε ουσιαστικά την αλυσιδωτή αντίδραση, που ήταν το αυτοκίνητο πίσω μου, και τότε ήταν απλώς μια κανονική αλυσιδωτή αντίδραση, οπότε δεν καταλαβαίνω πώς το περιστατικό άξιζε μια επιβολή ποινής, αυτό είναι σίγουρο”.
Είπε ότι το είχε συζητήσει με τον διαχειριστή του πίνακα, τον πρώην οδηγό Derek Warwick που ήταν εκπρόσωπος σε αυτό το περιστατικό και αποχώρησαν αισθανόμενοι ότι αμφέβαλλαν πλέον της απόφασής τους. “Νομίζω ότι υπήρξε κατανόηση, αλλά διαφωνούμε σε λίγα πράγματα και ήταν μια πολύ μεγάλη συνάντηση”, δήλωσε ο Kvyat. “Νομίζω ότι καταλαβαίνουν ότι ήταν πολύ σκληροί, σήμερα, μπορούσα να το αισθανθώ στη συνομιλία.”
Η δήλωση των αγωνοδίκων που ανακοίνωσαν την ποινή κατά τη διάρκεια του αγώνα έβαλε την ευθύνη αποκλειστικά στο Kvyat. “Οι αγωνοδίκες εξέτασαν τα βίντεο και κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι ο οδηγός του αυτοκινήτου # 26, (Daniil Kvyat), έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου του στην έξοδο της 6ης στροφής και χτύπησε τα αυτοκίνητα στα αριστερά του”.
Το έκανε αυτό από μόνος και οι αγωνοδίκες καθόρισαν ότι ήταν απόλυτα λάθος, προκαλώντας τη σύγκρουση”. Ο Sainz είχε πει ότι ο Kvyat είχε έλλειψη υπομονής στον εναρκτήριο γύρο, ενώ ο Norris χαρακτήρισε τον εαυτό του ως “αθώο” στο περιστατικό. Ο Kvyat αρνήθηκε να επεκτείνει τη συνομιλία του με τους αγωνοδίκες.
“Δεν θέλω να πάω σε λεπτομέρειες, γιατί νομίζω ότι αποφασίστηκε πίσω από κλειστές πόρτες”, πρόσθεσε. “Πιστεύω λοιπόν ότι θα ήταν καλύτερο να σεβαστούμε αυτή την απόφαση, αλλά νομίζω ότι το περιστατικό ήταν ένα πολύ κλασικό περιστατικό και μια παρανόηση του πρώτου γύρου. Ήταν τρία αυτοκίνητα σε μια έξοδο στροφής, ήταν μια αλυσιδωτή αντίδραση, ένα περιστατικό, και χτυπήθηκα – αυτό ένοιωσα, ότι χτυπήθηκα από πίσω, αυτό είναι μόνο που αισθάνθηκα πραγματικά. Έτσι για μένα ήταν αρκετά σαφές. “
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!