Ο Robert Kubica είπε ότι τα συνεχιζόμενα προβλήματα, με το μονοθέσιο της Williams, τον καθιστούν «επιβάτη» μέχρις ότου επέλθει βελτίωση στην FW42.
Ο πολωνός αντιμετωπίζει δυσκολίες σχετικά με τον χειρισμό του μονοθέσιου, από την αρχή της σεζόν στο Αυστραλιανό Grand Prix, όπου και χτύπησε σε ένα kerb στο πρώτο practice και ως συνέπεια είχε την καταστροφή του πατώματος του μονοθέσιου.
Τα δεδομένα της Williams για το επισκευασμένο μονοθέσιο του Kubica, δείχνουν ότι έχει διαφορετική αεροδυναμική συμπεριφορά, παρόλο το γεγονός ότι ο νεόφερτος teammate του, George Russell, χρησιμοποίησε τις ίδιες ρυθμίσεις στο Grand Prix του Μπαχρέιν.
Μετά από μια καλή εκκίνηση του αγώνα, πέρασε μπροστά από τον teammate του, όμως ο ρυθμός του ήταν άσχημος στο δεύτερο μισό του αγώνα καθώς τα ελαστικά του φθάρθηκαν.
«Όσο αφορά την οδηγητική ικανότητα θεωρώ ότι τα πήγα καλά», δήλωσε ο Kubica, ο οποίος χαρακτήρισε τον αγώνα ως «επιβίωση» μετά τον τερματισμό του στην 16η θέση δύο γύρους κάτω. «Έχω οχτώ χρόνια να οδηγήσω, έτσι νομίζω ότι έλαβα σωστές αποφάσεις. Ορισμένα πράγματα ήταν θετικά, αλλά είναι αρκετά δύσκολα και γίνονται όλο και πιο πολύ».
«Στην Αυστραλία πέρασα από ένα kerb όπου όλοι πέρασαν και κατέληξα να χάσω μέρος από το μονοθέσιο. Στο Μπαχρέιν απέφυγα τα kerbs. Για τις κατατακτήριες τα χρησιμοποίησα και ένα κομμάτι αποκολλήθηκε».
«Στον αγώνα δεν τα χρησιμοποίησα ή τα χρησιμοποίησα επειδή αναγκάστηκα να βρίσκομαι εκεί αλλά δεν τα χρησιμοποιώ ως πίστα. Έαν αρχίσεις να στενεύεις τις στροφές τότε βάζεις περισσότερη πίεση στα λάστιχα. Είναι μια περίπλοκη κατάσταση. Ήμουν τόσο αργός σε μερικές στροφές για να προστατεύσω τα πίσω λάστιχα αλλά εξακολουθούσα να ολισθαίνω και να τα υπερθερμαίνω».
«Θα υπάρξει μια μέρα ευελπιστώ όπου όλους αυτούς τους περιορισμούς θα μπορώ να τους ξεχάσω και το μονοθέσιο θα είναι πιο σταθερό, και θα γίνει πιο διασκεδαστικό. Μέχρι στιγμής είναι σαν να πρέπει να σιγουρεύομαι ότι έστριψα και δεν σπίναρα εστιάζοντας την οδήγηση μου σε αυτό. Πρέπει να μάθουμε τι συμβαίνει επειδή δεν έχω περιθώριο όταν πραγματικά οδηγάω το μονοθέσιο. Είμαι απλά ένας επιβάτης».
Η Williams εξακολουθεί να έχει έλλειψη σε μερικά τμήματα των αυτοκινήτων αφότου τελείωσε την κατασκευή του μονοθέσιου πιο αργά χάνοντας μέρος από τις δοκιμές πριν τη σεζόν. Ο Kubica ανησυχεί ότι αυτό, θα καθυστερήσει τις λύσεις για το πρόβλημα του.
«Μπορείτε να κάνετε ότι θέλετε – μπορείτε να βάλετε τα πίσω ελαστικά στα μπροστά! Και πάλι θα έχουμε τα ίδια επίμονα θέματα με το μονοθέσιο.» πρόσθεσε ο Kubica, που ήταν τουλάχιστον χαρούμενος που απέκτησε μια σαφέστερη κατανόηση στο Μπαχρέιν μετά την Αυστραλία.
«Μπορώ να βοηθήσω μόνο με τα εργαλεία που έχω στη διάθεσή μου – έχω προσπαθήσει τα πάντα με ρυθμίσεις του διαφορικού, με τις ρυθμίσεις που έχουμε στο τιμόνι – αλλά είναι τόσο μεγάλο το πρόβλημα που είναι αδύνατο να το φτιάξεις. Όταν έχει αέρα η σταθερότητα γίνεται χειρότερη, και δεν έχω ήδη σταθερότητα (από την αρχή) οπότε επεκτείνεται το πρόβλημα. Χρειαζόμαστε μια λύση και ελπίζω να βρεθεί σε λιγότερο χρόνο από όσο νομίζω».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!