Ο τεχνικός διευθυντής της McLaren, James Key, τόνισε ότι η ομάδα του έχει ακόμη πολλά να μάθει και να κατανοήσει για την νέα γενιά των μονοθεσίων, κάτι που αποδεικνύεται από το γεγονός ότι ταλαιπωρήθηκε πολύ με τα προβλήματα υπερθέρμανσης των φρένων, τα οποία δεν μπόρεσε να επιλύσει πλήρως.
Η βρετανική ομάδα μπορεί να ξεκίνησε δυναμικά στις δοκιμές εξέλιξης της Βαρκελώνης, όμως αποδείχθηκε στις δοκιμές του Μπαχρέιν ότι αντιμετώπιζε αρκετά προβλήματα με την MCL36 – κυριότερο εκ των οποίων ήταν η υπερθέρμανση των φρένων, που όχι μόνο κόστιζε σε χρόνο και δεν επέτρεπε στους οδηγούς να πιέσουν, αλλά υπήρχε και θέμα ασφαλείας.
Επιπλέον, στο αγωνιστικό τριήμερο του Μπαχρέιν οι οδηγοί της ομάδας αντιμετώπισαν μία έντονη έλλειψη πρόσφυσης, κάτι που υποδεικνύει ότι το μονοθέσιο έχει δομικά προβλήματα με την απόδοσή του – μιλώντας για τις δυσκολίες της ομάδας, ο τεχνικός της διευθυντής, James Key, τόνισε ότι το πρόβλημα στα φρένα δεν έχει αντιμετωπιστεί πλήρως, ενώ η ομάδα δεν το περίμενε καθώς οι δοκιμές που είχαν γίνει έδειξαν ότι τα φρένα πληρούσαν όλα τα κριτήρια.
Όμως, αποδείχθηκε ότι δεν είχαν ληφθεί όλοι οι παράγοντες υπόψιν, κάτι που αποδεικνύει ότι οι νέοι κανονισμοί δεν έχουν γίνει ακόμη πλήρως κατανοητοί – άρα χρειάζεται επιπλέον χρόνος για την πλήρη “αποκρυπτογράφηση” της νέας γενιάς μονοθεσίων.
“Νομίζω ότι, κατά κάποιον τρόπο, αποδεικνύεται πόσο καινούρια είναι αυτά τα μονοθέσια και πόσα πολλά πρέπει να μάθουμε ακόμη για το πώς να τα φτιάξουμε σωστά”, είπε.
“Θεωρώ ότι το θέμα με τα φρένα ήταν ένα πραγματικά περίεργο πρόβλημα, καθώς περνούσε όλα τα κριτήρια που είχαμε για την ψύξη, αλλά δεν λειτουργούσε. Σκέφτεσαι ότι κάτι άλλο συμβαίνει. Οπότε το ερευνάς και συνειδητοποιείς ότι υπάρχει μια συγκεκριμένη συγκυρία, η οποία φάνηκε σε αυτήν την πίστα, κατά την οποία το σύστημα δεν λειτουργεί εσωτερικά”.
“Τα παιδιά έκαναν φανταστική δουλειά στην αναγνώριση του προβλήματος πολύ γρήγορα. Έχοντας βρει λύσεις από αεροδυναμική άποψη, όσον αφορά την εισαγωγή του αέρα στα φρένα, έπειτα το σχεδίασαν και το έφεραν στην παραγωγή. Έχει περάσει καιρός από τότε που έπρεπε να κάνουμε κάτι τέτοιο, οπότε ήταν μια εξαιρετική αντίδραση από την ομάδα”.
“Αλλά ήταν επίσης ένα μάθημα. Νομίζω ότι δείχνει ότι δεν είναι όλες οι μεθοδολογίες που εμπιστευτήκαμε στο παρελθόν αναγκαστικά ιδανικές για εφαρμογή σε κάτι πλέον τόσο διαφορετικό”, συμπλήρωσε ο Key.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!