Ο Joan Mir της Suzuki βρέθηκε εκτός Q2 το απόγευμα του Σαββάτου, και σχολίασε ενώπιον του F1fan.gr το πόσο πίσω μένει η μηχανή του στις κατατακτήριες. Παράλληλα έδωσε το σύνθημα για τον αγώνα, καθώς θεωρεί ότι η πίστα προσφέρεται για προσπεράσεις και ανατροπές.
Ο Joan Mir της Suzuki βρέθηκε κοντά σε μια πρόκριση στο Q2 αλλά είδε πρώτα τον Pol Espargaro και μετά τον Johann Zarco να τον γκρεμίζουν από τις δύο προνομιούχες θέσεις, πριν ο ομόλογός του Alex Rins πάρει τελικά την 2η θέση αντί για τον αναβάτη της Repsol Honda.
Αρχικά ρωτήθηκε γιατί έμεινε τόσο χαμηλά, καθώς στα FP3 και FP4 είχε πολύ καλό ρυθμό, κάτι που δεν φάνηκε στις Κατατακτήριες 1:
«Ναι είναι παράξενο. Ο ρυθμός μου με τα χρησιμοποιημένα ελαστικά είναι πολύ καλός, κι αυτό μου δίνει την αυτοπεποίθηση να οδηγήσω όπως πρέπει. Κι ενώ στο ρυθμό αγώνα, θεωρώ πως είμαι από τους ταχύτερους, στον έναν γρήγορο γύρο αυτό αλλάζει άρδην. Κάτι συμβαίνει, και είναι απογοητευτικό.»
«Σκεφτείτε ότι αν έπαιρνα κάποιο slipstream μπορεί να κέρδιζα 2 με 3 δέκατα στο γύρο και να περνούσα στο Q2. Γενικά προτιμώ να το κάνω μόνος μου, αλλά εδώ στο Phillip Island, θεωρώ ότι έπραξα λάθος κι ότι έπρεπε να ακολουθήσω έναν άλλον αναβάτη.»
Στη συνέχεια επισημάνθηκε στον Mir ότι βγήκε πολύ νωρίς για την τελική του προσπάθεια μαζί με τον Pol Espargaro, κι ότι ενδεχομένως να έπρεπε να περιμένει τους άλλους αναβάτες:
«Όχι δεν είναι ότι επέστρεψα νωρίς στην πίστα κι απλά περίμενα τα αποτελέσματα. Βγήκα, έκανα κανονικά την προσπάθεια μου κι επέστρεψα στα pits. Ο Pol ήταν πίσω μου στην πίστα ναι, κι ο λόγος που βγήκα νωρίς ήταν για να προλάβω το ενδεχόμενο μια κίτρινης σημαίας στο τέλος που θα αχρήστευε τους γύρους μας.»
«Το μείζον θέμα μας είναι οι Κατατακτήριες, κάτι στο οποίο πρέπει να βελτιωθούμε αν και δεν ξέρω αν είναι δυνατό δεδομένου ότι απομένουν μόλις 2 Grand Prix για το τέλος (εννοεί την αποχώρηση της Suzuki από το άθλημα)»
Η στρατηγική και τα ελαστικά είναι από τους βασικότερους παράγοντες του αυριανού αγώνα, κάτι που ο Mir θεωρεί ότι εύκολα μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα για αυτόν:
«Αν υπάρχει μια πίστα που το να εκκινείς 14ος δεν είναι το τέλος του κόσμου είναι αυτή εδώ. Θεωρώ ότι υπάρχει η δυνατότητα να κερδίσουμε πολλές θέσεις. Μπορεί να μην κάναμε έναν καλό γρήγορο γύρο, αλλά δεδομένα έχουμε το ρυθμό για αύριο κι αυτό είναι πολύ σημαντικό.»
«Επίσης είναι και το θέμα των ελαστικών. Όλοι θα μπουν προσεκτικά στην αρχή για να προφυλάξουν τα ελαστικά τους, κι ως τώρα όλοι είχαν σημαντική φθορά από έναν αριθμό γύρων και μετά. Επομένως, αύριο κάποιοι αναβάτες θα κάνουν την διαφορά στο τέλος έχοντας τα ελαστικά τους σε καλύτερη κατάσταση κι ελπίζω να είμαι ένας από αυτούς.»
Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2020 κλήθηκε να σχολιάσει την δήλωση του ομόλογού του στη Yamaha, Fabio Quartararo, σχετικά με τα 3 ή 4 σημεία πιθανά σημεία προσπέρασης στην πίστα:
«Ναι νομίζω πως είναι παρόμοιο και για μας. Σε αυτή την πίστα με τις μακριές ευθείες, η μοτοσυκλέτα μας πιάνει καλές τελικές ταχύτητες, είναι στις μικρές ευθείες που αργεί να επιταχύνει. Επομένως θα έχουμε την τελική ταχύτητα να δοκιμάσουμε προσπεράσεις αύριο.»
Μάλιστα ο Joan Mir αστειεύτηκε όταν ενημερώθηκε ότι η Suzuki την επόμενη βδομάδα στη Μαλαισία θα συμμετέχει στις δοκιμές ενόψει 2023:
«Ναι το άκουσα. Είμαι κάπως ήρεμος σχετικά με αυτό, Τουλάχιστον το πνεύμα της ομάδας είναι ακόμα εδώ κι αυτό είναι καλό.»
Ο Mir τρέχει για πρώτη φορά σε αγώνα μετά τον τραυματισμό του στο Red Bull Ring, και είναι από τους τελευταίους αγώνες με τα χρώματα της Suzuki πριν μετακομίσει στη Repsol Honda δίπλα στον Marc Marquez.
Μερικές εντυπωσιακές λήψεις του Joan Mir στην ανεπιτυχή προσπάθεια του να προκριθεί στο Q2, αποκλειστικά από το F1fan.gr
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!