Τρεις οδηγοί χρησιμοποίησαν το αυτοκίνητο ασφαλείας για να προβούν σε πρόωρο pit-stop. Η Red Bull ήταν η μόνη ομάδα στο top 10 για να ξεκινήσει με το supersoft ελαστικό, ενώ οι υπόλοιποι χρησιμοποίησαν το ταχύτερο ultrasoft. Ωστόσο, ο Daniel Ricciardo δεν ήταν σε θέση να ολοκληρώσει ένα μεγαλύτερο πρώτο stint από τους άμεσους αντιπάλους του, αναιρώντας το θεωρητικό πλεονέκτημα της πιο ανθεκτικής σύνθεσης.
Στο τελευταία στάδια του αγώνα, η Mercedes χρησιμοποίησε τη στρατηγική ελαστικών για να περάσει τον Lewis Hamilton από την Ferrari του Kimi Raikkonen και να βρεθεί στο βάθρο με ένα τρίτο stop. Ο Ricciardo έκανε επίσης ένα pit stop για τα supersoft: σε ένα σημείο, κερδίζοντας περισσότερο από τρία δευτερόλεπτα ανά γύρο από τον Rosberg για να δημιουργήσει ένα συναρπαστικό φινάλε. Παρ ‘όλα αυτά, ο οδηγός της Mercedes έμεινε στη στρατηγική δύο pit stop του για να σφραγίσει άλλη μια νίκη.
Η Ferrari του Sebastian Vettel ξεκίνησε από το πίσω μέρος του grid, αλλά κατάφερε να ανέβει στην πέμπτη στον τερματισμό, χρησιμοποιώντας μία στρατηγική μαλακό-ultrasoft-ultrasoft. Μια άλλη εναλλακτική στρατηγική, με τη μαλακή γόμα, ήταν από την Force India του Sergio Perez. Ο μεξικανός ξεκίνησε τον αγώνα στο ultrasoft αλλά άλλαξε στο μαλακό υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας, κάνοντας απλά μία ακόμη στάση για μαλακά για να τελειώσει στους βαθμούς μετά την έναρξη αρκετά κάτω στο grid μετά από
δύο ποινές που έλαβε.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!