Το Grand Prix του Μονακό ξεκίνησε υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας σε υγρές συνθήκες, που μετέβαλλαν τη πολυπλοκότητα της στρατηγικής αγώνα εντελώς, όπως όλοι οι οδηγοί έπρεπε να ξεκινήσουν από τα Cinturato Μπλε πλήρη βρόχινα ελαστικά (σύμφωνα με τους κανονισμούς).
Το αυτοκίνητο ασφαλείας μπήκε μετά από επτά γύρους, με τους περισσότερους οδηγούς τελικά να στρέφονται στα ενδιάμεσα. Ο οδηγός της Mercedes Lewis Hamilton ήταν ένα από τους μόλις δύο που έμειναν έξω με τα πλήρη βρόχινα καθώς στέγνωνε η πίστα, και έκανε τη μετάβαση κατ ‘ευθείαν στο P Zero Μωβ ultrasoft στον 31ο γύρο.
Ο Polesitter Daniel Ricciardo (Red Bull) πήγε στο P Zero κόκκινο supersoft ένα γύρο αργότερα, μετά από ένα αργό pit-stop, και επανήλθε ακριβώς πίσω από τον Hamilton, που ήταν η αρχή μιας λαμπρής μονομαχίας για το προβάδισμα μεταξύ τους.
Μια εναλλακτική στρατηγική υιοθετήθηκε από την Force India του Sergio Perez, ο οποίος τερμάτισε τρίτος από την όγδοη θέση στο grid, πηγαίνοντας από το ενδιάμεσο στο P Zero κίτρινο soft ελαστικό.
Και οι πέντε τύποι των ελαστικών που ήρθαν στο Μονακό – πλήρες βρόχινο, ενδιάμεσα, μαλακά, supersoft και ultrasoft – χρησιμοποιήθηκαν εκτενώς σε όλο τον αγώνα. Επειδή ήταν ένας υγρός αγώνας στην αρχή, δεν υπήρχε υποχρέωση να τρέξουν με τα τουλάχιστον δύο slick ελαστικά. Ο οδηγός της Mercedes έτρεξε για 47 γύρους στο ultrasoft, το οποίο ποτέ δεν είχαμε ξαναδεί σε δοκιμές ή σε δοκιμαστικά, θέτοντας ταχύτερο γύρο κοντά στο τέλος του αγώνα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!