Το πρώτο Grand Prix στο Αζερμπαϊτζάν το κέρδισε ο οδηγός της Mercedes Nico Rosberg, ο οποίος ξεκίνησε από την pole και σταμάτησε μόνο μία φορά, περνώντας από τα supersoft στα μαλακά ελαστικά, χωρίς ποτέ να χάσει το προβάδισμα.
Η πρώτη εξάδα ξεκίνησε στα supersoft και σταμάτησε μόνο μία φορά για το μαλακό ελαστικό, μεταξύ των γύρων 8 και 21. Αυτό σημαίνει ότι τα κομμάτια με τα μαλακά ελαστικά τους διήρκεσαν μέχρι 43 γύρους, στην περίπτωση του Kimi Raikkonen της Ferrari. Το αποτέλεσμα επιτεύχθηκε παρά ένα υψηλότερο ρυθμό φθοράς από το αναμενόμενο, λόγω των υψηλότερων θερμοκρασιών από αυτές που παρατηρήθηκαν στα δοκιμαστικά και τις κατατακτήριες.
Στη καλύτερη θέση από τους τρεις οδηγούς που είχαν αντ ‘αυτού αρχίσει με τα μαλακά ήταν η Force India του Nico Hulkenberg, ο οποίος τερμάτισε ένατος από την 12η θέση στο grid. Ο Hulkenberg σταμάτησε μόνο μία φορά, ενώ ο καλύτερος από αυτούς που σταμάτησαν δύο φορές ήταν ο Daniel Ricciardo της Red Bull, ο οποίος χρησιμοποίησε και τις τρεις υποψήφιες συνθέσεις για το Αζερμπαϊτζάν: supersoft, μαλακό και μεσαίο, το οποίο συνέβη και για τον ομόσταβλό του Max Verstappen.
Μια άλλη εναλλακτική στρατηγική υιοθετήθηκε από τη Manor του Pascal Wehrlein, ο οποίος ολοκλήρωσε ένα πολύ μεγάλο αρχικό stint 29 γύρων στο μαλακό, στη συνέχεια επανήλθε στο μεσαίο πριν από την εγκαταλειψή του. Η Renault του Kevin Magnussen, αντίθετα, είχε ένα πολύ μεγάλο τελικό stint με την μαλακή γόμα που κράτησε για 46 γύρους. Η Manor του Haryanto προχώρησε ακόμη περισσότερο: 48 γύρους.
Ο Paul Hembery, διευθυντής της Pirelli, σχολιάζει: “Το Grand Prix στο Μπακού περιείχε μια σειρά από εκπλήξεις, πρώτον, με θερμοκρασίες στην πίστα πάνω από 50 βαθμούς μετά από το ένα τρίτο του αγώνα, και με πολύ μικρή πτώση της θερμοκρασίας σε όλη τη διάρκεια. Και δεύτερον, το πολύ-αναμενόμενο αυτοκίνητο ασφαλείας δεν εμφανίστηκε ποτέ. Όπως ήταν αναμενόμενο, ήταν ένας αγώνας one-stop για το νικητή, με αρκετά χαμηλή φθορά, παρά το μεγάλο μήκος γύρου και τις πολύ υψηλές τελικές ταχύτητες. Είδαμε μια σειρά από διαφορετικές στρατηγικές που προσπάθησαν, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων πολύ μεγάλων κομματιών, ακόμη και για το supersoft, το οποίο ήταν το κλειδί για τη νίκη του Nico Rosberg σε αυτή τη θεαματική πίστα.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!