Ο Lewis Hamilton κέρδισε σε μία πίστα που στέγνωνε, όπου η στρατηγική pit-stop επηρεάστηκε από το αρχικό εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας που ακολουθήθηκε από ένα πραγματικό αυτοκίνητο ασφαλείας στους πρώτους γύρους.
Ο οδηγός της Toro Rosso, Carlos Sainz ήταν ο μόνος οδηγός που ξεκίνησε τον αγώνα στα slick ελαστικά, όταν όλοι οι άλλοι οδηγοί ξεκίνησαν με τα ενδιάμεσα και στη συνέχεια πήγαν στα slick εντός των πρώτων 10 γύρων, χρησιμοποιώντας μια ποικιλία διαφορετικών στρατηγικών με το μαλακό και το supersoft.
Ο Verstappen χρησιμοποίησε μια πιο επιθετική στρατηγική βασιζόμενος στα supersoft για να κερδίσει 13 θέσεις από την αρχική του σε στρατηγικά σύνθετο αγώνα με αφθονία δράσης.
Μετά από μία υγρό εκκίνηση, ο καιρός παρέμεινε στεγνός, με τον ταχύτερο αγωνιστικό γύρο να είναι περισσότερο από τέσσερα δευτερόλεπτα πιο γρήγορα από ό, τι του περασμένου έτους. Αυτό ήταν ένα μεγαλύτερο περιθώριο βελτίωσης γύρου σε σύγκριση με το 2016 από εκείνο που παρατηρήθηκε στην Αυστραλία, παρά τις δύσκολες συνθήκες.
Ο Mario Isola, ο διευθυντής του μηχανοκίνητου αθλητισμού της Pirelli, σχολίασε: «Οι ομάδες είχαν περιορισμένες πληροφορίες ερχόμενες στο grand prix, το οποίο παρουσίασε ένα άλλο εντελώς νέο σύνολο συνθηκών για τρίτη συνεχόμενη ημέρα. Έτσι, έπρεπε να αντιδράσουν σε μεταβαλλόμενες συνθήκες. Παρά τις διαδρομές μέσα από το pitlane υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας, οι περισσότεροι από τους πρωτοπόρους σταμάτησαν ουσιαστικά δύο φορές δείχνοντας έναν περιορισμένο βαθμό φθοράς».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!