Ο Sebastian Vettel κέρδισε τον αγώνα με μια στρατηγική δύο στάσεων, όπως αναμενόταν (ανάλογα με το επίπεδα φθορά στα supersoft). Το επίπεδο φθοράς αποδείχθηκε μέσο, πράγμα που σήμαινε ότι μια στρατηγική δύο στάσεων με δύο αρχικά κομμάτια στα supersoft από 19 γύρους το καθένα, ακολουθούμενα από μια τελική πορεία με το μαλακό ως τη σημαία, ήταν θεωρητικά η ταχύτερη (η άφιξη του αυτοκινήτου ασφαλείας προκάλεσε πολλούς οδηγούς να προωθήσουν τις πρώτες στάσεις τους, στον 13ο γύρο). Αυτή ήταν η στρατηγική που υιοθέτησε τόσο ο Vettel όσο και ο Bottas, ενώ ο Vettel σταμάτησε στους γύρους 10 και 33.
Ο Mario Isola, ο διευθυντής του μηχανοκίνητου αθλητισμού της Pirelli, σχολίασε: «Η στρατηγική ήταν στο επίκεντρο αυτού του αγώνα, η οποία επηρεάστηκε επίσης από ένα πρόωρο αυτοκίνητο ασφαλείας. Σε κάθε περίπτωση, μια στρατηγική δύο στάσεων ήταν σαφώς ο δρόμος προς τα εμπρός σε αυτές τις συνθήκες, αλλά είδαμε διαφορετικές παραλλαγές αυτής της στρατηγικής, ανάλογα με τη σειρά με την οποία οι οδηγοί χρησιμοποίησαν το supersoft και μαλακό. Οι δροσερές συνθήκες σε σύγκριση με τις προηγούμενες ημέρες είχαν ως αποτέλεσμα χαμηλότερη φθορά για τα supersoft και πολύ καλή συνέπεια για το μαλακό”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!