Ο Felix Rosenqvist κέρδισε τον 2ο αγώνα του Road America REV Group Grand Prix, τον τέταρτο αγώνα του NTT IndyCar Series που βρίσκεται κοντά στη λίμνη Elkhart, WI, μετά από μια έντονη μάχη με τον Pato O’Ward.
Ο εναρκτήριος γύρος του αγώνα είχε δύο θύματα με μεγάλες συντριβές και υπαίτιος ήταν ο Will Power της Team Penske. Πρώτα απ ‘όλα χτύπησε τον Ryan Hunter-Reay στην 1η στροφή, στέλνοντας τον Hunter-Reay με τετ-α-κε στον τοίχο και έξω από τον αγώνα. Λίγα δευτερόλεπτα αργότερα, ο Power συγκρούστηκε με τον Graham Rahal, του οποίου το μονοθέσιο χτύπησε σε ένα τσιμεντένιο τείχος.
Στην επανεκκίνηση, ο νικητής της pole, O’Ward, ήταν 1ος μπροστά από τους Colton Herta και Alex Palou. Ο νικητής του Σαββάτου, Dixon, ήταν στην 4η θέση, καθώς ο Power υποβιβάστηκε στην 22η θέση από τους αγωνοδίκες για “μη αποφυγή επαφής”. Στη συνέχεια ο Power είχε μια μεγάλη έξοδο και κατέληξε στην αμμοπαγίδα στον 6ο γύρο, προκαλώντας άλλη μια κίτρινη σημαία.
Ο Palou πέρασε τον Herta για την 2η θέση στην επανεκκίνηση στον 8ο γύρο, ενώ ο O’Ward πήρε ένα σημαντικό προβάδισμα. Ο Dixon δυσκολεύτηκε με τα πίσω ελαστικά στα μεσαία στάδια, πέφτοντας πίσω από τους Alexander Rossi, Herta και Marcus Ericsson.
Ο Rosenqvist ήταν φανταστικός, παρά την αρχική του σύγκρουση με τον Rahal, καθώς ανέβηκε στη 2η θέση και βρέθηκε μόλις 3 δευτερόλεπτα πίσω από τον O’Ward. Αλλά ένα αργό pitstop, όταν έριξαν το μονοθέσιο του από τους γρύλους χωρίς να έχει κουμπώσει σωστά ένας από τους τροχούς, σήμαινε ότι έχασε πολύτιμο έδαφος από τον οδηγό της McLaren.
Ο Rossi πέρασε τον Palou για 3η θέση λίγο πριν τα μέσα του αγώνα και ο Palou έπεσε στην κατάταξη καθώς το μονοθέσιο του έχανε πρόσφυση στο προτελευταίο stint. Ο Ericsson πέρασε τον Herta για την 4η θέση στον 40ο γύρο.
Ο O’Ward φάνηκε να παλεύει με την πίσω πρόσφυση από την χρήση των κόκκινων χρησιμοποιημένων ελαστικών και έπρεπε να εξοικονομήσει καύσιμα στα τελικά στάδια, οπότε ο Rosenqvist μπόρεσε να σβήσει σιγά σιγά το προβάδισμα των 8 δευτερολέπτων. Ο O’Ward παρεμποδίστηκε ακόμη περισσότερο από τον Conor Daly που ήταν ένα γύρο πίσω, με τον οποίο συγκρούστηκε το Σάββατο. Ο Rosenqvist έφτασε στο 1 δευτερόλεπτο με τρεις γύρους να απομένουν και πέρασε τον O’Ward στον προτελευταίο γύρο σε μια δυνατή μάχη για να πάρει μια σκληρή νίκη.
Ο Rosenqvist κέρδισε με 2 δευτερόλεπτα διαφορά, μπροστά από τους O’Ward, Rossi, Ericsson, Herta, Santino Ferrucci και Palou. Ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος, Scott Dixon, έχασε πολύ χρόνο στα pit καθώς έσβησε το μονοθέσιο του και έπεσε πίσω στην 12η θέση.
.@FRosenqvist to the lead!#INDYCAR // #REVGROUPGP pic.twitter.com/R9LtZ7yfm7
— IndyCar on NBC (@IndyCaronNBC) July 12, 2020
Jubilation for @FRosenqvist after his first @IndyCar series victory! ?? #NTTDATARacing | #REVGROUPGP pic.twitter.com/2uFuAvBDkU
— CGR IndyCar (@CGRindycar) July 12, 2020
Τα αποτελέσματα του 2ο αγώνα του Road America REV Group Grand Prix
Cla | Driver | Team | Laps | Time | Gap | Mph |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | Felix Rosenqvist | Chip Ganassi Racing | 55 | 1:51’22.039 | 118.942 | |
2 | Patricio O’Ward | Arrow McLaren SP | 55 | 1:51’24.909 | 2.869 | 118.890 |
3 | Alexander Rossi | Andretti Autosport | 55 | 1:51’30.655 | 8.616 | 118.788 |
4 | Marcus Ericsson | Chip Ganassi Racing | 55 | 1:51’36.262 | 14.223 | 118.689 |
5 | Colton Herta | Andretti Harding Steinbrenner Autosport | 55 | 1:51’54.455 | 32.416 | 118.367 |
6 | Santino Ferrucci | Dale Coyne Racing with Vasser Sullivan | 55 | 1:51’57.927 | 35.888 | 118.306 |
7 | Alex Palou | Dale Coyne Racing with Team Goh | 55 | 1:51’58.809 | 36.770 | 118.291 |
8 | Takuma Sato | Rahal Letterman Lanigan Racing | 55 | 1:52’09.982 | 47.943 | 118.094 |
9 | Josef Newgarden | Team Penske | 55 | 1:52’10.825 | 48.786 | 118.079 |
10 | Charlie Kimball | A.J. Foyt Enterprises | 55 | 1:52’15.100 | 53.060 | 118.004 |
11 | Will Power | Team Penske | 55 | 1:52’16.010 | 53.971 | 117.989 |
12 | Scott Dixon | Chip Ganassi Racing | 55 | 1:52’16.573 | 54.534 | 117.979 |
13 | Simon Pagenaud | Team Penske | 55 | 1:52’18.432 | 56.393 | 117.946 |
14 | Rinus van Kalmthout | Ed Carpenter Racing | 55 | 1:52’22.476 | 1’00.437 | 117.875 |
15 | Max Chilton | Carlin | 55 | 1:52’22.507 | 1’00.468 | 117.875 |
16 | Zach Veach | Andretti Autosport | 55 | 1:52’28.874 | 1’06.835 | 117.764 |
17 | Jack Harvey | Meyer Shank Racing | 55 | 1:52’30.335 | 1’08.295 | 117.738 |
18 | Conor Daly | Ed Carpenter Racing | 55 | 1:53’07.507 | 1’45.468 | 117.093 |
19 | Marco Andretti | Andretti Herta Autosport with Marco & Curb-Agajani | 54 | 1:51’27.848 | 1 Lap | 116.678 |
20 | Dalton Kellett | A.J. Foyt Enterprises | 54 | 1:51’32.972 | 1 Lap | 116.588 |
21 | Oliver Askew | Arrow McLaren SP | 53 | 1:50’41.535 | 2 Laps | 115.315 |
22 | Ryan Hunter-Reay | Andretti Autosport | 0 | 0.383 | 55 Laps | |
23 | Graham Rahal | Rahal Letterman Lanigan Racing | 0 | 0.429 | 55 Laps |
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!