Ο Scott Dixon της Chip Ganassi έκανε το 3 στα 3, καθώς πήρε τη νίκη στον 1ο αγώνα του Σαββατοκύριακου στο REV Group Grand Prix στο Road America.
Ο Dixon ξεκίνησε από την 9η θέση, ωστόσο, κέρδισε θέσεις μέσω της έξυπνης στρατηγικής του και η τύχη έφερε το Νο. 9 PNC Bank Honda πρώτο στην καρό σημαία.
Με 3 περιόδους κίτρινης σημαίας στους τελευταίους 15 γύρους του αγώνα, ο Νεοζηλανδός κατάφερε να αξιοποιήσει τον πλούτο της εμπειρίας του για να αποτρέψει τον μακροπρόθεσμο αντίπαλο του, Will Power, για να πάρει μια 49η νίκη στην καριέρα του, μόλις 3 πίσω από τον θρυλικό Mario Andretti.
Ο Dixon δεν είχε επιτύχει τέτοιο κατόρθωμα από το 2013, όπου κέρδισε στο Pocono και στον διπλό αγώνα του Toronto.
Ο Will Power παρά το γεγονός ότι διαμαρτυρήθηκε για την οδηγική ικανότητα του No.12 Penske-Chevrolet κατάφερε να εξασφαλίσει τη 2η θέση μετά από έναν δύσκολο αγώνα.
Έχοντας την πρωτοπορία στο μεσαίο στάδιο του αγώνα, η προσπάθεια του αλλοιώθηκε όταν βγήκε μια κίτρινη σημαία για τον Jack Harvey που βγήκε εκτός πίστας, με τον Dixon να περνάει τον Power στον τελικό γύρο των pitstop λόγω ενός μηχανικού που δεν έβγαλε τον γρύλο αρκετά γρήγορα.
Μετά από μια δύσκολη αρχή της σεζόν, ο νεαρός Alex Palou πέρασε τον πρωταθλητή του 2012, Ryan Hunter-Reay, στους τελικούς γύρους για να εξασφαλίσει το πρώτο του βάθρο στο IndyCar με μια εξαιρετική οδήγηση από την 14η θέση στο grid για την Dale Coyne Racing και Team Goh.
Ο Hunter-Reay δεν μπόρεσε να κάνει τίποτα για τον ρυθμό του Palou στους τελικούς γύρους και πήρε την 4η θέση με το No.28 DHL-Honda. Ο teammate του στην Andretti Autosport, Colton Herta πέρασε τη γραμμή του τερματισμού στην 5η θέση και έτσι έχει 3 τερματισμούς στη δεκάδα σε 3 αγώνες φέτος.
Ο Santino Ferrucci της Dale Coyne τερμάτισε στην 6η θέση, παρόλο που πήγαινε για βάθρο στο μεγαλύτερο κομμάτι του αγώνα. Ο γεννημένος στο Connecticut οδηγός έχασε θέσεις στο pit lane αφού αναγκάστηκε να αποφύγει τον Dalton Kellett της A.J Foyt.
Ο Graham Rahal τερμάτισε στην 7η θέση για την RLL μετά από έναν δύσκολο αγώνα. Τα προβλήματα ροής καυσίμου σε ένα pitstop τον έκαναν να χάσει πολύ χρόνο και να πέσει πίσω ενώ πιο πριν βρισκόταν στην 2η θέση.
Ο Pato O’Ward της Arrow McLaren SP πέρασε τη γραμμή στην 8η θέση. Ο Μεξικανός είχε έναν καθαρό αγώνα μέχρι να έρθει σε επαφή με τον Conor Daly της Ed Carpenter 14 γύρους πριν το τέλος του αγώνα. Ο O’Ward κατάφερε να δραπετεύσει χωρίς ζημιά, ενώ το μονοθέσιο του Daly συνετρίβει σε μεγάλο βαθμό στα προστατευτικά ελαστικά.
Ο O’Ward έπεσε επίσης σε περισσότερες διαμάχες καθώς αντιμετώπισε τον Simon Pagenaud της Penske, με τους δυο να παλεύουν σκληρά και ο Γάλλος σπρώχτηκε εκτός πίστας από τον O’Ward στη στροφή 5 με 6 γύρους να απομένουν.
Ο Takuma Sato τερμάτισε στην 9η θέση και έτσι τα δυο μονοθέσια της Rahal Letterman Lanigan μπήκαν στην δεκάδα, ενώ ο Marcus Ericsson της Ganassi τερμάτισε 10ος, καθώς ο Σουηδός έκανε ένα δαπανηρό λάθος στο Canada Corner στον τελευταίο γύρο και έχασε την 7η θέση.
Ήταν μια πολύ απογοητευτική μέρα για τον πρωταθλητή Josef Newgarden. Έχοντας προβάδισμα από την pole position, ο αγώνας του καταστράφηκε αφού έσβησε το μονοθέσιο του στα pit στον γύρο 27 και έτσι τελείωσε τον αγώνα στην 14η θέση.
Το θλιβερό ξεκίνημα του Alexander Rossi για το 2020 συνεχίστηκε μετά από την έξοδο του στον 1ο γύρο και ακολούθησε αργότερα μια σύγκρουση με τον Max Chilton της Carlin.
Ο δεύτερος αγώνας του REV Group Grand Prix του Road America θα διεξαχθεί σήμερα με τις κατατακτήριες στις 17:00 και τον αγώνα στις 19:30.
Δείτε την κατάταξη του αγώνα εδώ.
https://www.youtube.com/watch?v=7LoKLq-ltxw
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!