Ο Scott Dixon έκανε το καλύτερο δυνατό ξεκίνημα στο IndyCar φέτος, κερδίζοντας στο Genesys 300 που άνοιξε τη σεζόν στο Texas Motor Speedway.
Ο πεντάκις πρωταθλητής ξεκίνησε τον αγώνα από τη δεύτερη θέση και έμεινε πίσω από τον νικητή της pole και πρωταθλητή του 2019, Josef Newgarden, για 32 γύρους αλλά ο Νεοζηλανδός έκανε την κίνηση του. Ο Newgarden έφτασε στη συνέχεια το πρώτο pitstop της βραδιάς στον ίδιο γύρο, ολοκληρώνοντας μόνο μερικούς γύρους λιγότερους από το όριο των 35 γύρων.
Παρόλο που ξεκίνησε από την pole, ο Newgarden είχε γλιστρήσει πίσω στην τρίτη θέση όταν κυματίστηκε η καρό σημαία. Ο Αμερικανός οδηγός αγωνίστηκε καθ ‘όλη τη διάρκεια του αγώνα με προβλήματα στα ελαστικά του, και έμοιαζε ότι τα μονοθέσια του Chip Ganassi να έχουν το πλεονέκτημα του ρυθμού.
Ο Felix Rosenqvist κατάφερε να ξεπεράσει τους δύο οδηγούς της Penske, Newgarden και Pagenaud στους γύρους 118 και 76 αντίστοιχα. Ωστόσο, αφού πέρασε το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα προσπαθώντας να φτάσει τον teammate του, Dixon, όλα έγιναν λάθος για τον Σουηδό οδηγό στα τελικά στάδια.
Με μόνο ένα stint να απομένει, ο Rosenqvist βρισκόταν εντός δευτερολέπτου από τον Dixon και μπήκε για το τελικό pitstop. Βγήκε από την λωρίδα των pit και έπεσε σε πολλή κίνηση και στη συνέχεια έκανε μια κίνηση από την εξωτερική για να περάσει τον James Hinchcliffe, χάνοντας τον έλεγχο του μονοθεσίου του. Χτύπησε στον τοίχο και έτσι βγήκε το αυτοκίνητο ρυθμού, αφήνοντας μόνο τρεις γύρους για να αγωνιστούν.
Ο Simon Pagenaud ακολούθησε τον Dixon στη δεύτερη θέση. Πίσω από την τρίτη θέση του Newgarden ήρθε ο Zach Veach, παίρνοντας το καλύτερο του αποτέλεσμα στη σειρά. Ο Ed Carpenter ακολούθησε στην πέμπτη θέση, αλλά ο Conor Daly ήταν ο μεγαλύτερος νικητής της ημέρας σε σχέση με την αρχική του θέση. Ο οδηγός της Carlin ήταν εντυπωσιακός ανεβαίνοντας από την 19η στην 6η θέση.
Ο νικητής του περσινού COTA, Colton Herta ήταν έβδομος, με μια εντυπωσιακή επιστροφή, ο Ryan Hunter-Reay τον ακολούθησε στην όγδοη θέση. Έπρεπε να επιβληθεί ποινή μετά την έναρξη του αγώνα λόγω μη εγκεκριμένης εργασίας στο μονοθέσιο του στις τελευταίες στιγμές κατά την προετοιμασία του αγώνα.
Στον ντεμπούτο του στο IndyCar και στη McLaren SP, ο Oliver Askew τερμάτισε ένατος με μια εντυπωσιακή οδήγηση για την ομάδα που είχε πρόσφατα αλλάξει επωνυμία. Ήταν ο μόνος rookie που παρέμεινε μέχρι το τέλος και βρέθηκε μερικές θέσεις μπροστά από τον πιο έμπειρο teammate του, Pato O’Ward.
Ο Tony Kanaan έκλεισε την δεκάδα, σε έναν αγώνα που θα είναι ο τελευταίος του στο Texas Motor Speedway.
Οι Will Power και Alexander Rossi ήταν οι αξιοσημείωτοι απόντες από τους πρώτους δέκα, καθώς και οι δύο αντιμετώπισαν προβλήματα καθ ‘όλη τη διάρκεια, και στην περίπτωση του Rossi πριν τον αγώνα.
Τέλος, ήταν ένα σαββατοκύριακο για να ξεχάσει τόσο ο Takuma Sato όσο και ο rookie, Rinus VeeKay. Μια συντριβή στις κατατακτήριες σήμαινε ότι ο Sato δεν έφτασε στην έναρξη του αγώνα και ο VeeKay χτύπησε ξανά στον τοίχο όπως και στις ελεύθερες δοκιμές για να τελειώσει το ντεμπούτο του στον τοίχο. Ο VeeKay έβγαλε επίσης εκτός αγώνα τον rookie Alex Palou στο περιστατικό.
Η κατάταξη του αγώνα
Θέση | Νο. | Οδηγός | Ομάδα | Γύροι | Χρόνος/Διαφορά |
---|---|---|---|---|---|
1 | 9 | Scott Dixon | Chip Ganassi Racing | 200 | 1:38’37.7648 |
2 | 22 | Simon Pagenaud | Team Penske | 200 | 4.4109 |
3 | 1 | Josef Newgarden | Team Penske | 200 | 5.8064 |
4 | 26 | Zach Veach | Andretti Autosport | 200 | 6.5778 |
5 | 20 | Ed Carpenter | Ed Carpenter Racing | 200 | 6.9481 |
6 | 59 | Conor Daly | Carlin | 200 | 7.5762 |
7 | 88 | Colton Herta | Andretti Autosport | 200 | 8.0553 |
8 | 28 | Ryan Hunter-Reay | Andretti Autosport | 200 | 8.3105 |
9 | 7 | Oliver Askew | Arrow McLaren SPM | 200 | 8.6943 |
10 | 14 | Tony Kanaan | AJ Foyt Racing | 200 | 8.9630 |
11 | 4 | Charlie Kimball | AJ Foyt Racing | 199 | |
12 | 5 | Patricio O’Ward | Arrow McLaren SPM | 199 | |
13 | 12 | Will Power | Team Penske | 199 | |
14 | 98 | Marco Andretti | Andretti Autosport | 199 | |
15 | 27 | Alexander Rossi | Andretti Autosport | 199 | |
16 | 60 | Jack Harvey | Meyer Shank Racing | 199 | |
17 | 15 | Graham Rahal | Rahal Letterman Lanigan Racing | 198 | |
18 | 29 | James Hinchcliffe | Andretti Autosport | 198 | |
19 | 8 | Marcus Ericsson | Chip Ganassi Racing | 196 | |
20 | 10 | Felix Rosenqvist | Chip Ganassi Racing | 190 | |
21 | 18 | Santino Ferrucci | Dale Coyne Racing with Vasser-Sullivan | 156 | |
22 | 21 | Rinus VeeKay | Ed Carpenter Racing | 36 | |
23 | 55 | Alex Palou | Dale Coyne Racing with Team Goh | 36 | |
DNS | 30 | Takuma Sato | Rahal Letterman Lanigan Racing |
0 |
Τα Highlights του αγώνα
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!