Ήταν 23 Οκτωβρίου 2011 όταν ο 24χρονος Marco Simoncelli έχανε τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας του στην στροφή 11 του δεύτερου γύρου του GP Μαλαισίας, και στην προσπάθειά του να γλιτώσει την πτώση γύρισε προς το εσωτερικό της στροφής, όπου εμβολίστηκε από τους Valentino Rossi και Colin Edwards, οι οποίοι δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα για να αποφύγουν το μοιραίο.
Το ατύχημα ήταν θανατηφόρα βίαιο για τον Ιταλό, ο οποίος άφησε λίγο αργότερα την τελευταία του πνοή, σκορπίζοντας θλίψη στον κόσμο των μοτοσυκλετών και των αγώνων ταχύτητας. Η κηδεία του έγινε στη γενέτειρά του, το Coriano του Rimini, συγκεντρώνοντας χιλιάδες φίλους, συναθλητές και θαυμαστές.
Ο “Super Sic” δεν ήταν ένας ακόμη αναβάτης που πέρασε από το MotoGP – παρά το γεγονός ότι συμμετείχε στην κορυφαία κατηγορία για κάτι λιγότερο από δύο χρόνια, η προσωπικότητα του Ιταλού είχε ήδη προλάβει να τον καταστήσει ως έναν από τους πιο δημοφιλείς αναβάτες του grid.
Βλέπετε, ο Marco δεν περνούσε ποτέ απαρατήρητος. Το χαρακτηριστικό μαλλί “αφάνα” που είχε, ο πρόσχαρος χαρακτήρας του, η επιθετικότητα αλλά και η αδιαμφισβήτητη ταχύτητά του στην πίστα αποτελούσαν όλα τα στοιχεία ενός μελλοντικού super star του αθλήματος. Ήταν η μεγάλη ελπίδα των Ιταλών για την μετά – Rossi εποχή, κάτι που αναγνώριζε και ο ίδιος ο “Γιατρός”, ο οποίος πέρα από φίλος του Sic, ήταν και σαν μέντοράς του. Η ατυχής εμπλοκή του Rossi στο δυστύχημα αποτελεί ένα πολύ άσχημο παιχνίδι της μοίρας και για τους δύο.
Σε ηλικία 24 ετών, ο Marco Simoncelli είχε προλάβει να κατακτήσει ένα παγκόσμιο τίτλο στα 250cc με την Gilera το 2008, ενώ στο MotoGP είχε σε 34 συμμετοχές με την ομάδα του Gresini 2 βάθρα και 2 pole positions, όλα το 2011. Ο Ιταλός ήταν φανερό ότι είχε την ταχύτητα να πρωταγωνιστήσει, όμως η απειρία και η έντονη επιθετικότητά του του στερούσαν το κάτι παραπάνω – ενώ συχνά τον έφερναν στο στόχαστρο επικρίσεων από τους υπόλοιπους αναβάτες. Αν είχε όμως λίγο χρόνο ακόμη να ωριμάσει στην οδήγησή του, σίγουρα θα βλέπαμε σπουδαία πράγματα από τον ίδιο στις πίστες του παγκοσμίου πρωταθλήματος.
Το νούμερο “58” που χρησιμοποιούσε ο Marco έκανε μια ακόμη εμφάνιση στον τελευταίο αγώνα του 2011, πάνω στη μοτοσυκλέτα του Loris Capirossi, ως φόρος τιμής στον αδικοχαμένο αναβάτη, και έκτοτε αποσύρθηκε για πάντα το 2016 – μένοντας άρρηκτα συνδεδεμένο με το γελαστό παιδί από το Rimini.
Η ομάδα που έχει δημιουργηθεί από τον πατέρα του στην μνήμη του Marco, η Sic 58 Squadra Corse, συμμετέχει στη Moto3 αλλά και σε άλλες μικρότερες κατηγορίες, με στόχο να βοηθήσει νέους και ταλαντούχους αναβάτες να εκπληρώσουν τα όνειρά τους. Όπως ακριβώς ήθελε και ο Super Sic.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!