Ο Andrea Iannone που ήταν για πολύ καιρό στην Ducati, άλλαξε χρώματα για την φετινή χρονιά του Moto GP. Πιστεύει όμως πως παίρνοντας πέρσι την πρώτη του νίκη στην κορυφαία κατηγορία, δεν έχει μείνει κάτι που πρέπει να αποδείξει με την Suzuki. Πέρσι, η Suzuki έκλεισε γρήγορα τον Iannone ως αντικαταστάτη του Maverick Vinales, όταν ο Ισπανός ανακοινώθηκε από την Yamaha. Κατά την διάρκεια της συνέντευξης του, ο Ιταλός μιλάει για την προσαρμογή του στη νέα μοτοσυκλέτα, έπειτα από τέσσερα χρόνια με την Ducati. Επίσης αναφέρει ποιες είναι οι προκλήσεις που θα προκύψουν τώρα με την ιαπωνική ομάδα.Πως έχει προσαρμοστεί στην νέα ομάδα και την μοτοσυκλέτα μέχρι στιγμής; “Οι δοκιμές στην Sepang ήταν θετικές, όπως ήταν στην Valencia και την Jerez. Ας πούμε πως στην Αυστραλία ήταν λίγο πιο δύσκολα, αλλά αυτό δεν με ανησυχεί πολύ, καθώς και οι περσινές δοκιμές εκεί δεν ήταν πολύ καλές. “Η αίσθηση που έχω με την μοτοσυκλέτα και όλη την ομάδα είναι καλή. Είμαι σίγουρος πως ο αέρας έκανε τα πάντα πιο δύσκολα στο Phillip Island, καθώς είναι δυσκολότερο να κατανοήσεις αν οι αλλαγές είναι θετικές ή όχι. Δεν ήταν όμως μεγάλο πρόβλημα.”Πιστεύεις πως θα είναι διαφορετικά στο Κατάρ; “Ναι, σίγουρα. Είναι αλήθεια πως στην Αυστραλία ήταν λίγο δύσκολα, αλλά μπορώ να πω πως αν έπρεπε να αγωνιστούμε αύριο, θεωρώ πως θα ήμασταν πολύ καλύτεροι.”Ένα από τα κύρια προβλήματα για την Suzuki την περσινή χρονιά ήταν τα ηλεκτρονικά. Έχει κάνει κάποιες βελτιώσεις η Suzuki σε αυτόν τον τομέα ή υπάρχει ακόμα κάτι που πρέπει να λυθεί; “Σίγουρα, θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε πάνω σε αυτό. Θέλουμε να βελτιωνόμαστε συνέχεια.”Σε τι επίπεδο βλέπεις τον εαυτό σου ως αναβάτη αυτή τη στιγμή; “Ένας αναβάτης μπορεί πάντα να βελτιωθεί σε συγκεκριμένους τομείς. Αυτό προσπαθείς να κάνεις κάθε φορά που βγαίνεις στην πίστα. Αυτό κάνουμε όλοι μας. Αν θεωρείς πως δεν υπάρχει κάτι άλλο να βελτιώσεις, τότε σημαίνει πως βαδίζεις προς τη λάθος κατεύθυνση. Πάντοτε ρωτάω τον ίδιο μου τον εαυτό. Δεν μου αρέσει να ψάχνω για δικαιολογίες.”Ποιους τομείς της οδήγησής σου πιστεύεις πως μπορείς να βελτιώσεις;“Τα τελευταία χρόνια έχω βελτιωθεί πολύ. Δεν νομίζω πως υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο σημείο που χρειάζεται βελτίωση, γιατί θεωρώ πως φρενάρω αρκετά δυνατά, έχω καλή ταχύτητα στις στροφές και έχω βελτιώσει πολύ την τεχνική μου. Αλλά ένας αναβάτης, πρέπει να στοχεύει στο να βελτιώσει τα πάντα.” Στην παρουσίαση της ομάδας της Suzuki, παραδέχθηκες πως δεν έχει ξανανιώσει τόσο πολύ κομμάτι ενός πρότζεκτ, όπως τώρα. Μπορεί αυτό τώρα να μεταφραστεί σε πίεση; “Όχι, καθόλου. Η πίεση δεν με επηρέασε ποτέ.”Είχες όμως πάντα καλή μεταχείριση από την Ducati, έτσι δεν είναι; “Ποτέ δεν μου φέρθηκαν άσχημα. Αυτό που συνέβη ήταν ότι η ανάπτυξη της μοτοσυκλέτας είχε μοιραστεί ανάμεσα σε μένα και τον Dovizioso, έτσι ώστε να επιταχυνθεί η διαδικασία. “Στην πραγματικότητα, πιστεύω πως στα χρόνια μου στην Pramac έκανα περισσότερη δουλειά όσον αφορά την ανάπτυξη, από ότι στις χρονιές με την εργοστασιακή ομάδα. Η εργοστασιακή ομάδα δέχεται μόνο μέρη της μοτοσυκλέτας που έχουν δοκιμαστεί. Οι οδηγοί των εργοστασιακών ομάδων δουλεύουν πολύ, αλλά μόνο στα τελευταία στάδια της ανάπτυξης.”Στην Sepang είπες πως ήταν σημαντικό, ο Rins να είναι γρήγορος όσο το δυνατόν πιο σύντομα, έτσι ώστε να συνεισφέρει παραπάνω στην διαδικασία της ανάπτυξης της μοτοσυκλέτας. Πιστεύεις πως έχει κάνει μεγάλη πρόοδο από την αρχή στων δοκιμών; “Ναι, έχει βελτιωθεί πολύ, αλλά αυτό είναι φυσιολογικό. Η κατηγορία του Moto GP είναι σήμερα λιγότερο επίπονη για έναν αναβάτη που έρχεται από το Moto2. Τα φετινά ελαστικά είναι πιο ανθρώπινα και κάνουν την ζωή ευκολότερη. “Για να πάρεις το μέγιστο από τα ελαστικά του 2016, χρειαζόσουν πολύ εμπειρία. Θυμηθείτε απλά τον υψηλό αριθμό των πτώσεων που υπήρχαν τότε. Αν δεν φρέναρες δυνατά, τα ελαστικά δεν είχαν την κατάλληλη θερμοκρασία και η πτώση ήταν αναμενόμενη. Δεν ήταν εύκολο. “Τώρα δεν έχουμε πλέον αυτό το πρόβλημα, ακόμα και αν σκεφτείς πως παραμένουν αγωνιστικές μηχανές σε δύο ρόδες. Τώρα οι πρωτοεμφανιζόμενοι πρέπει να κατανοήσουν τις διαφορές από την μια κατηγορία στην άλλη.”Περίμενες ο Vinales να είναι τόσο γρήγορος; Κάποιες άλλες παρατηρήσεις σου από τις δοκιμές; “Με τον τρόπο που τελείωσε την περσινή χρονιά, είναι φυσιολογικό να είναι γρήγορος με μια Yamaha ή ακόμα και γρηγορότερος. Έχει περισσότερη εμπειρία τώρα και πιστεύω πως είναι κάτι φυσικό. Δουλεύει αρκετά. “Ο Lorenzo γίνεται καλύτερος με μικρά βήματα και είμαι σίγουρος πως θα είναι ξανά στις μπροστινές θέσεις, ακόμα και αν του πάρει λίγο χρόνο.”Ποιος είναι ο προσωπικός σου στόχος για το 2017; “Το σημαντικό είναι να συνεχίσουμε να βελτιωνόμαστε κατά τη διάρκεια της χρονιάς και να μην σκεφτούμε τι αποτελέσματα πρέπει να πάρουμε. “Πρέπει να δουλέψουμε. Δεν έχω τίποτα να αποδείξω, το έχω κάνει τόσα χρόνια στο παγκόσμιο πρωτάθλημα. Το ίδιο ισχύει και για την Suzuki. Έχει μικρύνει την διαφορά με τους υπόλοιπους κατασκευαστές σε δύο χρόνια.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!