Ο επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner, πιστεύει ότι ο φετινός κινητήρας της Ferrari είναι τώρα ο καλύτερος στο grid της Formula 1.
Η Mercedes έχει δημιουργήσει έναν υβριδικό κινητήρα V6 πρότυπο για όλους τους κατασκευαστές από το 2014 στην F1, αλλά ο Lewis Hamilton υπέδειξε νωρίτερα αυτή τη σεζόν ότι η Ferrari είχε εξαλείψει το έλλειμμα με τις ενημερώσεις που έφερε το χειμώνα.
Η Ferrari εισήγαγε την πρώτη της ενημέρωση μέσα στη σεζόν στο Καναδικό Grand Prix του Ιουνίου, ενώ η Mercedes καθυστέρησε τη δική της αναβάθμιση μέχρι το Γαλλικό GP αφού ανακάλυψε προβλήματα αξιοπιστίας στο δυναμόμετρο.
Ο Hamilton και οι δύο Ferrari του Sebastian Vettel και του Kimi Raikkonen είχαν διαφορά μικρότερη του ενός δεκάτου μεταξύ τους στις κατατακτήριες του Βρετανικού Grand Prix, ενώ ο Max Verstappen ήταν επτά δέκατα αργότερος από το ρυθμό των πρώτων. Ο Horner αισθάνεται ότι αυτή είναι μία από τις πίστες του ημερολογίου της F1 που δίνει έμφαση στον κινητήρα υπό τους τρέχοντες αεροδυναμικούς κανονισμούς, οι οποίοι έχουν μετατρέψει τις προηγουμένως απαιτητικές στροφές, όπως την Copse, σε στροφές που περνάς με μέγιστη ταχύτητα.
Ωστόσο, ο Horner δήλωσε ότι ο βελτιωμένος ρυθμός των πελατειακών ομάδων της Ferrari, Haas και Sauber, που προκρίθηκαν ως οι καλύτερες στο μεσαίο πεδίο στο Silverstone, υποδήλωσε ότι η Ferrari έχει πλέον ξεπεράσει τη Mercedes από άποψη κινητήρων.
«Νομίζω ότι είναι το σημείο αναφοράς τώρα», δήλωσε ο Horner, όταν ρωτήθηκε από το Motorsport.com αν πίστευε ότι ο κινητήρας της Ferrari είναι τώρα ο καλύτερος στην F1.
«Μπορείτε να δείτε την Haas και την Sauber επίσης που έχουν καλά κέρδη.»
Μετά από τη δυσκολία να παλέψει με τη Ferrari του Raikkonen κατά τη διάρκεια του αγώνα στο Silverstone, ο Verstappen χαρακτήρισε το έλλειμμα ισχύος του κινητήρα της Renault ως “τραγικό” και “σαν οδήγηση σε διαφορετική σειρά αγώνων”.
Υπολογίζει ότι η Renault υστερεί περίπου 70-80 ίππους από τους κορυφαίους κατασκευαστές, που ισοδυναμεί με περίπου ένα δευτερόλεπτο ανά γύρο στο Silverstone.
Η Red Bull θα μεταβεί σε κινητήρες Honda το 2019, αλλά ο οδηγός της Toro Rosso, Pierre Gasly, αισθάνεται ότι ο ιαπωνικός κατασκευαστής είναι επίσης περίπου ένα δευτερόλεπτο πίσω από τους πρωτοπόρους.
Ερωτηθείς εάν η ανταλλαγή ενός ελλείμματος για ένα σχεδόν δίκαιο ήταν μια ανησυχία για την ομάδα του, ο Horner είπε ότι το σχέδιο της Honda για μελλοντική ανάπτυξη ήταν καθοριστικής σημασίας.
«Μπορείτε να δείτε ότι η κατάσταση μεταξύ των κινητήρων είναι πολύ παρόμοια αυτή τη στιγμή, και είναι όλα σχετικά με την πιθανή εξέλιξη», δήλωσε ο Horner.
«Αυτό το Σαββατοκύριακο ήταν ένα πολύ δύσκολο Σαββατοκύριακο για τη Renault, και ορίζει σαφώς το επίπεδο στο οποίο βρίσκεται – δεν μπορείς να κρυφτείς πίσω από τα στατιστικά στοιχεία που έχουμε δει.
«Υπάρχει ένα κενό που πρέπει να γεμίσουμε και ελπίζουμε στη Honda – έχουμε πολλή πίστη σε αυτά που έρχονται στο προσκήνιο.»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!