Το αφεντικό της Red Bull Christian Horner ετοιμάζεται να πιέσει ώστε οι κανόνες που περιορίζουν τον αριθμό κινητήρων ανά σεζόν να αλλάξουν το 2018, ύστερα από την γραμμή εκκίνησης του Ιταλικού Grand Prix και το τσίρκο ποινών που την απάρτιζε.
Εννιά οδηγοί, σχεδόν οι μισοί δηλαδή, είχαν κάποιου είδους ποινή που σχετιζόταν με τον κινητήρα. Τον επόμενο χρόνο οι κανόνες θα γίνουν ακόμα πια αυστηροί, καθώς ο κάθε οδηγός έχει στην διάθεσή του 3 κινητήρες. Σούπερ.
Νωρίτερα μέσα στην χρονιά ο Horner πίεσε ώστε να μείνουν στο όριο των τριών κινητήρων αλλά δεν βρήκε αρκετή υποστήριξη. Ύστερα από την κατάσταση στην Monza δήλωσε πως θα επαναφέρει το θέμα στην επιφάνεια.
«Πιστεύω πως αυτός ο κινητήρας δεν έκανε απολύτως τίποτα θετικό στην Formula 1 από τότε που εισήχθη. Αυτό που με ανησυχεί είναι πως την επόμενη σεζόν θα έχουμε μόνο 3 κινητήρες με περισσότερους αγώνες,» ανέφερε το αφεντικό των Κόκκινων Ταύρων που εξαρχής ήταν αρνητικός για τα υπερτροφοδοτούμενα μοτέρ.
«Για εμένα, αυτό είναι το νούμερο ένα θέμα στο Strategy Group που έρχεται. Προσπάθησα να το αλλάξω αλλά δεν είχα υποστήριξη. Ελπίζω τώρα να έχουμε ένα διαφορετικό αποτέλεσμα, καθώς οι ομάδες θα έχουν όλο και περισσότερες ποινές όσο πλησιάζουμε το τέλος της σεζόν.»
Ο Horner θέλει να οι ομάδες να το σκεφτούν σοβαρά καθώς η κατάσταση με τις ποινές δεν είναι καθόλου αποδεκτή από τους οπαδούς.
«Είναι πολύ δύσκολο για εμάς να το καταλάβουμε, πηγαίνοντας στην γραμμή εκκίνησης δεν ξέραμε αν θα είμαστε 12οι ή 13οι επειδή ο Perez πήρε επίσης ποινή αλλά δεν γνωρίζαμε αν την πήρε πριν ή μετά από κάποιον άλλον. Είναι τόσο μπερδεμένο!»
«Πρέπει να ασχοληθούμε σοβαρά αν υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος οι ομάδες τιμωρούνται και όχι να μπερδεύουμε την εκκίνηση καθώς το πράγμα θα γίνει χειρότερο. Είναι άσχημο οι ποινές να αποφασίσουν ποιος θα είναι ο πρωταθλητής.»
Το όριο των κινητήρων είχε σκοπό να περιορίσει το κόστος αλλά οι κατασκευαστές ανακάλυψαν πως το να δημιουργήσεις και να κατασκευάσεις εξαρτήματα τόσο ανθεκτικά φέρνει τα αντίθετα αποτελέσματα, αυξάνοντάς το.
«Όλος ο σκοπός του εγχειρήματος ήταν να περιορίσουμε το κόστος, αλλά προφανώς δεν το κάνουμε. Οι κινητήρες κάνουν βόλτα τον κόσμος έτσι και αλλιώς, χρησιμοποιούνται και εσύ σαν αποτέλεσμα μαζεύεις ποινές.»
«Ίσως πρέπει να βρούμε την σωστή ισορροπία, πέντε θα ήταν ο σωστός αριθμός, και όχι τέσσερις που θα γίνουν τρεις.»
Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!