Ο Christian Horner συνέχισε να επικρίνει τους ισχύοντες κανονισμούς κινητήρων της Formula 1, εξηγώντας ότι έχουν «μηδενική σχέση» με τα αυτοκίνητα παραγωγής, ενώ τόνισε και ότι ο μηχανοκίνητος αθλητισμός πρέπει να επικεντρώνεται στους οδηγούς και τις ομάδες παρά στην τεχνολογία.
Ο τεχνικός διευθυντής της Red Bull υπήρξε πολέμιος των υβριδικών κινητήρων V6 από τότε που εισήχθησαν στην F1 το 2014, και παροτρύνει το άθλημα να αλλάξει τους κανονισμούς του στο συντομότερο δυνατόν.
Οι έντονες επικρίσεις του Βρετανού επανήλθαν μετά την ανακοίνωσή της McLaren ότι τερμάτισε τη συνεργασία με τη Honda για να ξεκινήσει μια νέα με την Renault ως προμηθευτή μονάδας ισχύος, ενώ η Honda ξεκίνησε μια νέα συμφωνία με την Toro Rosso.
Οι φήμες από τη Σιγκαπούρη ανέφεραν ότι η Renault σκοπεύει να αποχωρήσει από τη συμφωνία της με την Red Bull στο τέλος του 2018, έχοντας πάρει πολλή κριτική από την ομάδα παρά το γεγονός ότι την βοήθησε να πάρει τέσσερις διαδοχικούς παγκόσμιους τίτλους μεταξύ 2010-2013.
Ανεξαρτήτως της μελλοντικής κατεύθυνσης του κινητήρα της Red Bull (Honda, Aston Martin;), ο Horner θέλει να αλλάξουν οι κανονισμοί καθώς αισθάνεται ότι οποιαδήποτε εξέλιξη των οχημάτων δρόμου θα επικεντρωθεί στη Formula E, καθώς όλο και περισσότεροι κατασκευαστές θα προετοιμαστούν για να εισέλθουν στο πρωτάθλημα των ηλεκτρικών μονοθεσίων.
“Δεν υπάρχει καμία σχέση με τα αυτοκίνητα παραγωγής στην F1”, ανέφερε ο Horner.
“Οι κινητήρες δεν έχουν καμία σχέση με το τι συμβαίνει στην καθημερινή χρήση, όπως ούτε και η αεροδυναμική”.
“Η Formula 1 είναι μια ψυχαγωγία και ένα άθλημα – αυτός είναι ο λόγος που το βλέπουν οι άνθρωποι, για να δουν τους καλύτερους οδηγούς στα καλύτερα αυτοκίνητα. Θα πρέπει να αφορά κυρίως τους οδηγούς και φυσικά να υπάρχει και το στοιχείο της ομάδας”.
“Η F1 είναι σε ένα σταυροδρόμι και πρέπει να επιλέξει μια κατεύθυνση. Οι κατασκευαστές προτιμούν τώρα την Formula E καθώς υπάρχει χώρος για την τεχνολογία και αυτό για μένα έχει πολύ νόημα”.
“Η Formula 1 όμως είναι το συναίσθημα και οι οδηγοί που αγωνίζονται ρόδα με ρόδα – άνθρωπος και μηχάνημα στο όριο. Πρέπει να φαίνεται εξαιρετική, να είναι μια πραγματική πρόκληση για τους οδηγούς και να ακούγεται εκπληκτικά. Είναι τα τρία στοιχεία που πρέπει να επαναφέρουμε».
Πρέπει η F1 να πάψει λοιπόν τελείως να κυνηγά την τεχνολογική εξέλιξη και να αποτελέσει απλώς και μόνο ένα υπερθέαμα με επίκεντρο την ταχύτητα, ή να επέλθει ένας συμβιβασμός ανάμεσα στα δύο;
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!