Το αφεντικό της Red Bull, Christian Horner, επανέλαβε τον ισχυρισμό του Adrian Newey ότι αυτή τη σεζόν η έντονη πίεση για τους κανονισμούς από τη Mercedes είναι απόδειξη της απειλής που αντιμετωπίζει η γερμανική ομάδα.
Μέχρι στιγμής, η γερμανική ομάδα έχει αμφισβητήσει τη νομιμότητα της πίσω πτέρυγας του αντιπάλου της, του κινητήρα και ακόμη και των pit stop της, με τον επικεφαλής της ομάδας, Toto Wolff, και τον Lewis Hamilton να μην χάνουν ποτέ την ευκαιρία να μοιραστούν τις υποψίες τους.
“Το έχουμε ξαναζήσει αυτό”, είπε πρόσφατα ο Adrian Newey, “αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ κάποια στιγμή που έχουμε λάβει το ίδιο επίπεδο πίεσης και πολιτικής στο παρασκήνιο εναντίον του μονοθεσίου μας.”
“Ενδεχομένως αν κοιτάξετε πίσω όταν εξερευνούσαμε την ελαστικότητα των αεροδυναμικών το 2010/2011 βρισκόμασταν υπό συνεχή έλεγχο και θα προσαρμοζόμασταν σε κάθε μεταβαλλόμενο σύνολο κανονισμών”, πρόσθεσε.
Ο Christian Horner πιστεύει ότι η συχνότητα και η ένταση της πίεσης από την Mercedes στην FIA είναι απόδειξη ότι η γερμανική ομάδα τελικά αισθάνεται ότι απειλείται.
“Έδωσαν τρομερή ενέργεια σε αυτό, περισσότερο από ό, τι θα περίμενε κανείς”, ανέφερε, σύμφωνα με το Motorsport.com. “Ήταν μια ξεκάθαρη στρατηγική.”
“Νομίζω ότι αυτό δείχνει μόνο ότι μας βλέπουν ως απειλή”, πρόσθεσε. “Και νομίζω ότι κάνεις κάτι σωστά όταν οι άνθρωποι αρχίζουν να σε δείχνουν με το δάχτυλο.”
“Επωφεληθήκαμε προφανώς σε έναν βαθμό συνέχειας των στοιχείων μεταφοράς”, συνέχισε και τα επεισόδια στο Silverstone και το Hungaroring έδωσαν το πλεονέκτημα του τίτλου πίσω στη Mercedes. “Νομίζω ότι ο συσχετισμός είχε συνδυαστεί, ότι καταλάβαμε πού ήταν τα ζητήματα μας και μπορούσαμε να τα αντιμετωπίσουμε, νομίζω ότι αυτό ήταν το βασικό στοιχείο, σίγουρα για τους πρώτους έξι μήνες του τρέχοντος έτους.”
“Πραγματικά ανησυχούσαμε ότι οι κανονισμοί θα είχαν μεγάλη επίδραση στα μονοθέσια με high rake”, παραδέχτηκε. “Νομίζω ότι ήταν ένας συνδυασμός πραγμάτων, το ότι καταφέραμε να κατανοήσουμε μερικά από τα ζητήματα μας, καταφέραμε να αντιμετωπίσουμε πολλά από αυτά και απλώς να φτιάξουμε ένα πιο στρογγυλεμένο πακέτο.”
“Νομίζω ότι, σε συνδυασμό με τη Honda που τράβηξε τον κινητήρα που είχε αρχικά προγραμματιστεί για το 2022 φέτος, ήταν η τελευταία σεζόν στη Formula 1, η οποία ήταν μια τρομερή προσπάθεια από την πλευρά τους. Έδωσαν τη δυνατότητα να συγκεντρωθούν όλα.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!