Ο Christian Horner αρνήθηκε τον ισχυρισμό πως ο Charles Leclerc είναι επιρρεπής στα ατυχήματα και ως αποτέλεσμα χαρίζει απλόχερα τον παγκόσμιο τίτλο στον Max Verstappen.
Μετά τη δυναμική επιστροφή του στις νίκες στο Αυστριακό Grand Prix, o Charles Leclerc είχε χρυσή ευκαιρία να μπει για τα καλά στη μάχη του τίτλου ροκανίζοντας περαιτέρω τη διαφορά από την κορυφή. Εκκινώντας από την pole position του αγώνα στην Γαλλία, ο Μονεγάσκος διαχειρίστηκε καλά στο πρώτο stint την πίεση του Verstappen, ο οποίος στον 16ο γύρο μπήκε στα pit επιχειρώντας να πραγματοποιήσει το undercut. Λίγο αργότερα, ωστόσο και χωρίς σημαντική πίεση, υπέπεσε σε οδηγικό λάθος(το δεύτερο τη φετινή σεζόν μετά από εκείνο στην Imola που τον έριξε από την 3η στην 6η θέση) και βρέθηκε εκτός αγώνα, σε ένα σημείο που τα ελαστικά του είχαν αρχίσει να χάνουν απόδοση.
Ως αποτέλεσμα, ο Verstappen πήρε μια εύκολη καρό σημαία εκτοξεύοντας τη διαφορά του στην κούρσα του πρωταθλήματος στους 63 βαθμούς από τον κοντινότερο του διώκτη. Για ακόμα έναν αγώνα, αν και η Scuderia είχε την απαιτούμενη ταχύτητα να πάρει τη νίκη βίωσε ένα δραματικό απόγευμα με το λάθος του Leclerc να έρχεται να προστεθεί στις στρατηγικές αστοχίες και στις βλάβες του κινητήρα. Ο Μονεγάσκος ανέλαβε πλήρως την ευθύνη για την εγκατάλειψη του και δεν επιχείρησε να ρίξει το φταίξιμο σε αστοχία του μονοθεσίου.
Μετά το τέλος του Grand Prix, ο Christian Horner ρωτήθηκε για το αν μπορεί να δοθεί στον Leclerc ο τίτλος του “crasher” με εκείνον να διαφωνεί κατηγορηματικά με αυτό τον χαρακτηρισμό. “Δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι άλλο που προκάλεσε το ατύχημα του. Είναι ένας πολύ ισχυρός οδηγός. Θέλω να πω ότι αυτοί οι δύο(ο Max και ο Charles)πιέζουν πολύ ο ένας τον άλλον. Τα μονοθέσια αυτά είναι στο όριο σε τέτοιες καταστάσεις. Η ατυχία του σήμερα ήταν τύχη για εμάς αλλά αυτό μπορεί να αλλάξει ανά πάσα στιγμή μέσα στη σεζόν.”
Προφανώς, είναι αδύνατον να προβλέψουμε τι θα έχει γίνει σε περίπτωση που ο Leclerc συνέχιζε στον αγώνα, όμως ο Horner αναγνώρισε ότι οι φίλαθλοι έχασαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μια ακόμα μεγάλη μάχη ανάμεσα στους δύο πιλότους που έχουν κερδίσει τους 10 από τους 12 αγώνες της φετινής σεζόν.
“Θα ήταν ενδιαφέρον να βλέπαμε πως θα κυλούσαν τα πράγματα αφού ο Charles έμπαινε στα pits. Θα είχε 2-3 γύρους πιο φρέσκα ελαστικά. Θα ήταν μια σπουδαία μάχη. Ελέγχαμε απόλυτα τις θερμοκρασίες στα ελαστικά μας, είχαμε μικρότερη φθορά από τη Ferrari, νιώθαμε αρκετά δυνατοί και ως εκ τούτου επιλέξαμε να πάμε σε μια επιθετική στρατηγική ενός pit stop.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!