O κινητήρας που χρησιμοποίησε ο Fernando Alonso στο Spa είναι διαθέσιμος να μπει στο μονοθέσιο του Ισπανού και στη Monza, καθώς η ιαπωνική εταιρία δεν μπόρεσε να βρει κάποιο πρόβλημα σε κανένα από τα μέρη του.
Ο Alonso δεν τερμάτισε στο βελγικό GP, καθώς παραπονέθηκε για απώλεια ισχύος και εγκατέλειψε. Έπειτα, ήρθαν οι δηλώσεις των μηχανικών της Honda ότι δεν υπήρχε κάποιο πρόβλημα στον κινητήρα, κάτι που επιβεβαιώθηκε και από τους ελέγχους που έγιναν στο εργοστάσιό της στο Milton Keynes.
Η τελική απόφαση αναμένεται να παρθεί την Πέμπτη το βράδυ, πριν από το FP1 την Παρασκευή το πρωί.
Εάν η Honda παρουσιάσει όμως μια αναβάθμιση στον κινητήρα για την Ιταλία όπως στοχεύει, η οποία επικεντρώνεται στην αύξηση της ισχύος, μόνο ο Alonso θα τη χρησιμοποιήσει και είναι πιθανό η Honda να αλλάξει ολόκληρο τον κινητήρα. Αυτό θα συνεπαγόταν ποινή 35 θέσεων στο grid.
Ο Alonso είχε πει στο Spa ότι ήταν πιθανό να πάρει ποινές στη Monza, όταν τόνισε ότι θα επέστρεφε την χάρη στον team-mate του Stoffel Vandoorne, ο οποίος τον βοήθησε στις κατατακτήριες δίνοντάς του καθαρό αέρα και slipstream στην ευθεία, καθώς έτσι και αλλιώς θα εκκινούσε τελευταίος.
“Το είχαμε σχεδιάσει”, δήλωσε ο Alonso.
“Την επόμενη εβδομάδα (στη Monza) θα είναι το αντίθετο, επειδή είναι η σειρά μου (να βοηθήσω)”.
“Προσπαθήσαμε να επωφεληθούμε από τις ποινές και να προσπαθήσουμε να κάνουμε το καλύτερο για την ομάδα”.
Η Honda και η McLaren επιθυμούν να πάρουν τις ποινές με τακτική, για να εξασφαλίσουν ότι θα μεγιστοποιήσουν τα αποτελέσματα στις πίστες στις οποίες αισθάνονται ότι ένα καλό αποτέλεσμα είναι δυνατό.
Οι ποινές έτσι στη Monza είναι λογικές, δεδομένου ότι ο ακόλουθος αγώνας στη Σιγκαπούρη προσφέρει στην ομάδα αναμφισβήτητα την καλύτερη πιθανότητά της για ένα καλό αποτέλεσμα στο υπόλοιπο της φετινής σεζόν.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!