Η Honda πιστεύει ότι θα είναι σε θέση να θεραπεύσει πλήρως τα προβλήματα κραδασμών που ταλαιπωρούν τον κινητήρα της, όταν παρουσιάσει, σύμφωνα με πληροφορίες, την αναβαθμισμένη μονάδα ισχύος μέσα στον επόμενο μήνα.
Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία εργάζεται σε μια βελτιωμένη μονάδα, η οποία θα πρέπει να είναι έτοιμη γύρω στο Καναδικό Grand Prix, με στόχο την αύξηση της ιπποδύναμης.
Ωστόσο, ο επικεφαλής της Honda F1, Yusuke Hasegawa, λέει ότι η αναβάθμιση θα αφορά επίσης τα προβλήματα κραδασμών που υπάρχουν από τις δοκιμές εξέλιξης ακόμη. Μία από τις συνέπειες του συγκεκριμένου προβλήματος είναι η δυσκολία στα ανεβάσματα ταχυτήτων, κάτι που με τη σειρά του επηρεάζει την απόδοση και την οδηγησιμότητα.
Ο Fernando Alonso δήλωσε σχετικά με την απόδοση του πακέτου McLaren-Honda στο κινεζικό γκραν πρι:
«Μου αρέσει η συμπεριφορά αυτών των αυτοκινήτων, η συμπεριφορά των ελαστικών, καθώς και το να είσαι σε θέση να πιέζεις στη στροφή, σίγουρα πρόκειται για μια βήμα προς τα εμπρός και αισθάνομαι αρκετά ανταγωνιστικός στις στροφές”.
«Έχουμε ακόμα κάποια θέματα από πλευράς οδηγησιμότητας στις εξόδους των στροφών τα οποία πρέπει να λύσουμε, και κάποια προβλήματα στα ανεβάσματα που επίσης επηρεάζουν την οδική συμπεριφορά στην έξοδο των στροφών. Αλλά σε γενικές γραμμές νομίζω ότι είμαστε αρκετά καλά στις στροφές».
Όταν ρωτήθηκε σχετικά με την πρόοδο στη βελτίωση των προβλημάτων με τους κραδασμούς, ο Hasegawa δήλωσε:
«Δεν νομίζω ότι οι οδηγοί συμφωνούν, αλλά θεωρώ ότι έχουμε βελτιωθεί (στους κραδασμούς) από την αρχή της σεζόν”.
«Έχουμε βελτιωθεί σταδιακά, αλλά δεν έχουν ακόμη πλήρως επιλυθεί. Έτσι, με την επόμενη αναβάθμιση θα ήθελα να τα λύσουμε ξεκάθαρα».
Όταν ρωτήθηκε για το χρονοδιάγραμμα παρουσίασης του αναβαθμισμένου κινητήρα, ο Hasegawa, δήλωσε:
«Δεν μπορώ να σας πω την ακριβή ημερομηνία. Όταν μπορούμε θα ήθελα να παρουσιάσουμε την αναβάθμιση».
Ο Hasegawa αποκάλυψε επίσης ότι η Honda έκανε αλλαγές στη μονάδα ισχύος της και στην Κίνα, χάρη στην ύπαρξη περισσότερης ελευθερίας με την απαγόρευση του συστήματος των tokens.
«Ενημερώσαμε το σύστημα εισαγωγής, έτσι δεν υπάρχει κανένας περιορισμός στα tokens αν χρειαστεί να αλλάξουμε το πακέτο του κινητήρα», είπε.
«Αλλά υπάρχουν ακόμα περιορισμοί όσον αφορά τον αριθμό των κινητήρων για τη σεζόν».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!