O απερχόμενος επικεφαλής της Honda, Yusuke Hasegawa, δήλωσε πως η ιαπωνική προμηθεύτρια κινητήρων μπορεί να είναι περήφανη για το ποσοστό ανάπτυξης του κινητήρα στην διάρκεια του 2017. Η Honda αντιμετώπισε πολλαπλές δυσκολίες με τις μονάδες ισχύος την φετινή σεζόν και προβλήματα αξιοπιστίας, προχωρώντας συνεχώς σε αναβαθμίσεις του κινητήρα χωρίς καμία σχεδόν βελτίωση, γεγονός που οδήγησε την McLaren σε λήξη της συνεργασίας της με την Honda από την επόμενη χρονιά. Η McLaren επέλεξε ως νέο προμηθευτή την Renault, ενώ η Honda θα προμηθεύει την Toro Rosso από το 2018.
Ο Hasegawa, o οποίος θα εγκαταλείψει στο τέλος του 2017 τα καθήκοντα του ως επικεφαλής της Honda F1 και θα ασχοληθεί με αυτοκίνητα δρόμου στο εξής, δήλωσε αναφορικά με την εξέλιξη και την πορεία της Honda την σεζόν που πέρασε:
“Το επίπεδο βελτίωσης της απόδοσης μας είναι κάτι για το οποίο πρέπει να είμαστε περήφανοι. Το επίπεδο ανταγωνισμού μας ήταν χαμηλότερο από ό,τι περιμέναμε, επομένως έπρεπε να κάνουμε αναβαθμίσεις πολύ συχνότερα. Χρειάστηκε να θυσιάσουμε χρόνο ελέγχοντας την αξιοπιστία για να φέρουμε τις αναβαθμίσεις στην πίστα. Ήταν μια στρατηγική. Είμαστε αισιόδοξοι πως θα μπορέσουμε να επιβεβαιώσουμε την αξιοπιστία. Είναι θέμα χρόνου απλά. Δώσαμε προτεραιότητα στην αναβάθμιση της απόδοσης του κινητήρα έναντι του ελέγχου της αξιοπιστίας.”
Ο Hasegawa παραδέχτηκε πως το πρόβλημα αξιοπιστίας της Honda το 2017 δεν ήταν αποδεκτό και πως είναι ένα κομμάτι που πρέπει να επικεντρωθεί η ομάδα στην διάρκεια του χειμώνα.
“Είναι πολύ κακό που είχαμε κάποιες ατυχίες στην πίστα και στην δυναμική. Ο ξεκάθαρος στόχος μας σχετικά με την αξιοπιστία ήταν να ολοκληρώσουμε πέντε αγώνες με έναν μόνο κινητήρα, όμως δεν το πετύχαμε. Είναι ένας στόχος μας. Είμαστε απογοητευμένοι.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!