Ο παγκόσμιος πρωταθλητής, Lewis Hamilton, πιστεύει ότι η κίνηση της Formula 1 να μειώσει το όριο των κινητήρων σε τρεις ανά σεζόν το 2018 είναι ανόητη, διότι θα ωθήσει τους οδηγούς σε πιο συντηρητικούς αγώνες για βελτίωση της αξιοπιστίας.
Το επόμενο έτος το όριο μονάδων ισχύος μειώνεται από τέσσερις σε τρεις για τους 21 αγώνες της σεζόν, με ορισμένα κομμάτια, την MGU-K, το σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου και τις μπαταρίες, να περιορίζονται σε δύο.
Ο Hamilton δήλωσε πρόσφατα ότι δεν ήταν λίγες οι φορές που οδηγούσε ανάλογα για να προστατεύσει τον κινητήρα του αυτήν τη σεζόν.
Ήταν στην ασυνήθιστη θέση στη Βραζιλία να έχει έναν καινούριο κινητήρα που έπρεπε μόνο να φέρει εις πέρας τον αγώνα του Interlagos και του Abu Dhabi. Δηλαδή, η απαίτηση για την κάλυψη μικρής χιλιομετρικής απόστασης σήμαινε ότι ήταν σε θέση να πιέσει τον κινητήρα πολύ πιο σκληρά και να τρέξει με πιο επιθετική ρύθμιση για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα στον αγώνα της Κυριακής.
«Αυτή είναι η πρώτη φορά που έχω πιέσει τον κινητήρα με τέτοιο τρόπο!», δήλωσε ο Βρετανός. «Ήταν ωραίο, συνήθως προσπαθούμε να τον διαχειριστούμε.”
«Συχνά τρέχω με πιο συντηρητική ρύθμιση του κινητήρα και συνεχίζουν να μου λένε να την αλλάζω αλλά το αρνούμαι, προτιμώ να παραμείνω εκεί.”
«Υποθέτω ότι αυτό προέρχεται από το φόβο που έχω να πιέζω λίγο παραπάνω, όπως στη Μαλαισία πέρυσι που ανατινάχτηκε ο κινητήρας μου.”
«Δεν μου αρέσει η ιδέα να πάμε σε τρεις κινητήρες, νομίζω ότι είναι ανόητο, θα πρέπει να είμαστε σε θέση να πιέζουμε περισσότερο. Το σπριντ είναι αυτό που μας λείπει στην F1.”
Παρομοίασε τα μονοθέσια του 2018 με λεωφορεία ο Hamilton
Ο Hamilton επίσης απογοητεύεται από το σημερινό υψηλό όριο του ελάχιστου βάρους της F1, το οποίο αυξάνεται επιπλέον με την προσθήκη του Halo την επόμενη σεζόν.
«Το γεγονός ότι σήμερα το φορτίο καυσίμου ανέρχεται στα 100 κιλά, το μονοθέσιο πρόκειται να είναι ένα λεωφορείο το επόμενο έτος, θα είναι τόσο βαρύ, θα είναι σαν ένα NASCAR.”
«Λόγω αυξημένου βάρους, οι αποστάσεις φρεναρίσματος γίνονται όλο και μεγαλύτερες και η θερμοκρασία των φρένων φτάνει στο όριο.”
«Ξέρω ότι ακούγεται αρνητικό, αλλά, σαν ένας οδηγός αγώνων, θέλω ένα γρήγορο και ευκίνητο μονοθέσιο που θα μου επιτρέπει να είμαι επιθετικός σε κάθε γύρο. Δυστυχώς δεν είναι αυτό που έχουμε γενικά.”
«Αν κοιτάξεις τους μπροστινούς, κάνουν διαχείριση και αυτό κάνουμε γενικά όταν είμαστε μπροστά. Δεν νομίζω ότι είναι συναρπαστικό για τους ανθρώπους που το παρακολουθούν.”
«Δεν πιστεύω ότι η μείωση των κινητήρων βοηθήσει στο να γίνουν πιο συναρπαστικοί οι αγώνες.»
Ο Hamilton υπογράμμισε ότι απήλαυσε την ευκαιρία που του δόθηκε στη Βραζιλία, να τρέξει χωρίς περιορισμούς και αναμένει να κάνει το ίδιο και στον τελευταίο αγώνα.
«Ναι, θα δώσω τα πάντα στο Αμπού Ντάμπι. Είμαι ενθουσιασμένος γι’ αυτό. Είναι προφανώς μία ασυνήθιστη θέση για μένα.”
«Αλλά πραγματικά αγάπησα τους αγώνες αυτήν τη σεζόν, έχω αγαπήσει τα φετινά ελαστικά. Απορώ γιατί δεν είχαμε αυτά τα μεγάλα ελαστικά πιο πριν.”
«Ποιο είναι το επόμενο βήμα; Μπορούμε να τα κάνουμε μεγαλύτερα και να έχουμε μεγαλύτερη πρόσφυση στο μέλλον; Συνολικά, μεγαλύτερη πρόσφυση σημαίνει ότι μπορούμε να κάνουμε περισσότερα στην πίστα. Αυτό χρειαζόμαστε.»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!