Ο Lewis Hamilton πιστεύει ότι η Mercedes έχει κάνει ένα «μικρό βήμα προς τα εμπρός» με τις αναβαθμίσεις των μονοθεσιών της στη Formula 1, παρά το γεγονός ότι εξακολουθεί να παλεύει με τις «σκληρές» αναπηδήσεις στο Silverstone.
Η γερμανική εταιρεία έφερε μια σειρά αναβαθμίσεων για το μονοθέσιο της W13 στο βρετανικό Grand Prix συμπεριλαμβανομένης μιας αναθεωρημένης μπροστινής ανάρτησης, πλευρικών πτερυγίων, δαπέδου, πίσω «φτερών».
Η Mercedes πίεζε ώστε να κάνει ένα βήμα για την βελτίωση της απόδοσης και για να κάνει πιο ομαλές κάποιες από τις αναπηδήσεις που έχουν καταστρέψει τις προσπάθειες τόσο του Hamilton όσο και του teammate του, George Russell μέχρι τώρα σε αυτή τη σεζόν.
Μετά το βροχερό FP1, στο οποίο είδαμε μόνο το μισό grid να κάνει χρονομετρημένη προσπάθεια, ο Lewis Hamilton κατάφερε να τερματίσει δεύτερος στο FP2, λιγότερο από δυο δέκατα μακριά από τον πρώτο Carlos Sainz.
Μιλώντας μετά το FP2 ο Hamilton είπε ότι ήταν «μια καλή μέρα» για την ομάδα και ότι το «αισθανόταν το μονοθέσιο πολύ καλά» παρά τις συνεχιζόμενες αναπηδήσεις, ιδιαίτερα στις στροφές υψηλής ταχύτητας.
«Έχουμε ακόμα αναπηδήσεις, όχι απαραίτητα στην ευθεία αλλά μέσα στις στροφές, είναι αρκετά σκληρό» είπε ο έμπειρος Βρετανός.
«Όχι σωματικά σκληρό, αλλά στο αυτοκίνητο, στα ελαστικά, σε όλα. Οπότε έχουμε ακόμα δουλειά να κάνουμε»
«Αλλά φαίνεται σαν να κάναμε ένα μικρό βήμα προς τα εμπρός. Πρέπει απλώς να συνεχίσουμε να δουλεύουμε»
Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής είπε ότι ήταν δύσκολο να κρίνουν την αλλαγή στο μονοθέσιο σε σύγκριση με τον τελευταίο αγώνα στον Καναδά επειδή οι πίστες είναι πολύ διαφορετικές. Φεύγοντας από την ανώμαλη πίστα του Μόντρεαλ και εβρισκόμενοι πλέον στο πιο ομαλό circuit στο Silverstone.
«Είναι πολύ πιο ομαλή αυτή η πίστα, πολύ καλύτερη, περισσότερο μοιάζει με την Βαρκελώνη. Αλλά αυτή είναι η καλύτερη πίστα για οδήγηση. Ωστόσο, αυτή είναι ακόμα κουραστική και δύσκολη» πρόσθεσε ο Hamilton.
«Ο μακροπρόθεσμος ρυθμός μας δεν είναι τόσο καλός όσο των άλλων αλλά δεν είναι και μίλια μακριά»
Ο ομόσταυλος του, George Russell, ήταν πιο αισιόδοξος σχετικά με τον μακροπρόθεσμο ρυθμό στο FP2. Είπε ότι δυσκολεύτηκε περισσότερο στους γύρους με λιγότερα καύσιμα σε σύγκριση με τον Hamilton που «έκανε πραγματικά έναν δυνατό γύρο».
«Με περισσότερα καύσιμα ήταν πιο υποσχόμενο νομίζω. Σε σύγκριση με την McLaren που ήταν με σκληρή γόμα, όπως εμείς» είπε ο Russell.
«Ήμασταν πολύ πιο γρήγοροι και στο τέλος, όταν τα ελαστικά ζεστάθηκαν. Ήμασταν πιο γρήγοροι από τις Ferrari. Μέχρι το τέλος, εξαφανίστηκαν, απλώς βελτιώναμε γύρο με τον γύρο»
«Υπάρχουν κάποια θετικά σημάδια, αλλά σίγουρα υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης, είμαι σίγουρος» πρόσθεσε ο νεαρός πιλότος.
Ο George Russell ήταν προετοιμασμένος να αντιμετωπίσει ακόμα αναπηδήσεις στις στροφές υψηλής ταχύτητας, αλλά, είπε ότι η έλλειψη του porpoising στις ευθείες ήταν «τουλάχιστον ένα θετικό σημάδι».
«Στις στροφές 9, 10 και 11, δηλαδή, στις Copse, Maggots και Becketts το αυτοκίνητο αναπηδά. Οπότε πρέπει να προσπαθήσουμε να το καταλάβουμε» συμπλήρωσε ο Russell.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!